Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 608 758
  • 2 946

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Tässä lippua kun oon ostamassa, niin koskeeko toi alennus myös työttömiä työnhakijoita? :D Etäfanina oon lauantain peliin tulossa ja meinasin ostaa jo normilipun, mut alko mietityttää toi halvempi lippu, et onko se vaan varusmiehiä ja opiskelijoita varten? Kerran ostin ton alennuslipun kun olin sivarina ja sen kanssa oli hieman vääntöä, vaikka lopulta sainkin alennuksen.
 
Viimeksi muokattu:

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä lippua kun oon ostamassa, niin koskeeko toi alennus myös työttömiä työnhakijoita? :D Etäfanina oon lauantain peliin tulossa ja meinasin ostaa jo normilipun, mut alko mietityttää toi halvempi lippu, et onko se vaan varusmiehiä ja opiskelijoita varten? Kerran ostin ton alennuslipun kun olin sivarina ja sen kanssa oli hieman vääntöä, vaikka lopulta sainkin alennuksen.

En tiedä mutta eihän siinä edes lue kun erikoishintainen lippu, ei mitään mainita että olisi millekään erikoisryhmälle tarkoitettu. Toki vääntöähän siitä voi tulla jos tarkkaan ovella noita rupeavat katsoa, mutta eiköhän sielä jonoa ole tarpeeksi ettei aikaa alkaa kyseleen mitään.

Mutta kannattaa varmaan ne liput hyvin nopeasti ostaa, on aamuun mennessä todennäköisesti jo loppuunmyyty kun tässä on jo aika monta tuntia siitäkin aikaa kun ilmoitettiin että 200 lippua seisomaan jäljellä..
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Joku, olikohan Pasi joka huuteli tässä ketjussa että huoltoasemilla kuten Hirvaskangas pitäisi olla mainoksia JYPin peleistä. Noh, äsken tulin Hirvaskankaalta ja ainakin kahdessa paikassa kyseisellä huoltoasemalla oli noita JYPin playoff-julisteita. Saattoi olla enemmänkin, itse en käynyt kuin nopeat kahvit juomassa. Toimistolle taas kiitoksia kun palstaa luetaan ja hyvistä neuvoista otetaan vaaria.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Joku, olikohan Pasi joka huuteli tässä ketjussa että huoltoasemilla kuten Hirvaskangas pitäisi olla mainoksia JYPin peleistä. Noh, äsken tulin Hirvaskankaalta ja ainakin kahdessa paikassa kyseisellä huoltoasemalla oli noita JYPin playoff-julisteita. Saattoi olla enemmänkin, itse en käynyt kuin nopeat kahvit juomassa. Toimistolle taas kiitoksia kun palstaa luetaan ja hyvistä neuvoista otetaan vaaria.
Minä ainakin vertailin että Sportilla oli runkosarjan loppupuolella moista touhua Vaasassa, kun Jyväskylässä ei ollut mitään. Nyt taas on ihan kiva että faneja kuunnellaankin eikä pidetä 17v räkänokkina.

Hyvä homma toimisto. On kiva antaa välillä positiivistakin palautetta markkinoinnin suuntaan. Vielä kun muistatte tätä harrastaa jatkossakin runkosarjan aikana, eikä pelkästään playoffpelien aikaan. :)
 

jusppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätä ei ole täällä vielä taidettu mainita, mutta Synergia-areena on huomenna ensimmäistä kertaa loppuunmyyty tällä kaudella.
Oli se jo runkosarjassakin kerran loppuunmyyty 14.2. pelatussa JYP-Kärpät -pelissä. Tuon pelin yhteydessähän taisi olla se jokin Neste Rally -tapahtuma. Eihän näitä tosiaan liikaa ole sattunut, mutta hienoa, että huomenna taas on.
 

Sudan1

Jäsen
Oli se jo runkosarjassakin kerran loppuunmyyty 14.2. pelatussa JYP-Kärpät -pelissä. Tuon pelin yhteydessähän taisi olla se jokin Neste Rally -tapahtuma. Eihän näitä tosiaan liikaa ole sattunut, mutta hienoa, että huomenna taas on.

Aivan totta, muistelin että tuossa ottelussa oltaisi jääty karvan verran vajaaksi.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse näkisin että hommassa pitäisi palata enemmän perusjuuritasolle, kuunella faneja enemmän ja mainostamsessa ja muussa enemmän välittää juurikin normaaleista faneista. Aika paljon tuntuu että on viimevuodet keskitytty niihin isoihin sponsoreihin ja sitten tavalliset katsojat jäänyt sivuun. Nyt ehkä sosiaalisen median ja muun kautta ollaankin tähän suuntaan menossa, mutta toivottavasti kuunellaan jatkossakin enemmän faneja ja niiden toiveita. Kuitenkin loppupeleissä ne sponsoritkin on vain normaaleja lätkäfaneja jotka haluavat tukea joukkuetta. Jos organisaatiossa on liikaa mätiä kohtia ja katsojia ei käy otteluissa niin eivät hekään halua mitään rahaa antaa vaikka kuinka hyvin yrität neuvotella.

Tuo on hyvä alku että alettiin pudotuspelien aikana kierellä jakamassa julisteita ja pelipaitoja näkyviin. Oikeastihan sen pitäisi olla kauden alussa ja pudotuspelien alussa että koko kaupungi on värjätty joukkueen väreihin, mutta nyt hyvä jos ne normaalit lehtimainokset edes näkyi.

Itse näkisin että yksi seuraavia askelia on kunnon fanikatsomon rakentaminen ja fanikausikorttien myyminen. Se toisi lisää fanikulttuuria ja loppupeleissä nuo on niin pieniä rahoja että kannattaa vaikka puoli-ilmaiseksi päästää tietty määrä ihmisiä sisään jos vain saadaan sillä parannettua tunnelmaa, se taas tuo enemmän katsojia myös niihin aitiohin ja VIP paikoille joista ne isoimmat katteet saadaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikäs Hippoksen kapasiteetti on tällä hetkellä? Eliteprospects sanoo 4618 ja Liigan sivut 4365, kun taas Jatkoaika kertoilee kapasiteetiksi 4440.

E: Liigan sivujen mukainen kapasiteetti taitaa olla oikea, kun 14.2.2015 pelissä oli tuo 4365 katsojaa.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäs Hippoksen kapasiteetti on tällä hetkellä? Eliteprospects sanoo 4618 ja Liigan sivut 4365, kun taas Jatkoaika kertoilee kapasiteetiksi 4440.

E: Liigan sivujen mukainen kapasiteetti taitaa olla oikea, kun 14.2.2015 pelissä oli tuo 4365 katsojaa.
Tuo 4365 on oikea vastaus.
Tällä hetkellä ei ollut vapaina kuin pyörätuolipaikkoja (just katoin), mutta päivemmällähän vapautuu liigan paikat, joten eiköhän sieltä jotain myyntiin tule.
 

Sudan1

Jäsen
Oli se jo runkosarjassakin kerran loppuunmyyty 14.2. pelatussa JYP-Kärpät -pelissä. Tuon pelin yhteydessähän taisi olla se jokin Neste Rally -tapahtuma. Eihän näitä tosiaan liikaa ole sattunut, mutta hienoa, että huomenna taas on.

Toivottavasti toimistollakin herätään siihen, että kun seura viitsii edes vähän jotain uutta markkinoinnilliseti keksiä, niin heti on halli täynnä. Ensin tuo Neste Rally -ottelu ja nyt näkyvyys kaupungilla ja muualla.
 

Tyler Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ducks, Habs
Tuo 4365 on oikea vastaus.
Tällä hetkellä ei ollut vapaina kuin pyörätuolipaikkoja (just katoin), mutta päivemmällähän vapautuu liigan paikat, joten eiköhän sieltä jotain myyntiin tule.
Soitin lippu.fi asiakaspalveluun ja sanoivat, että liigan paikat vapautuvat jo eilen, joten siis nekin on mennyt.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Soitin lippu.fi asiakaspalveluun ja sanoivat, että liigan paikat vapautuvat jo eilen, joten siis nekin on mennyt.
Vai niin, sitäpä en tiennyt. Nyt JYPin sivulla facessa ilmotettiin, että oululaisilta on vapautunut seisomapaikkoja, joten ne taitaa olla sit ainoat mitä on jälellä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Toivottavasti toimistollakin herätään siihen, että kun seura viitsii edes vähän jotain uutta markkinoinnilliseti keksiä, niin heti on halli täynnä. Ensin tuo Neste Rally -ottelu ja nyt näkyvyys kaupungilla ja muualla.

Tuo on hieman rohkeasti sanottu että kun vähän jotain keksii niin heti on halli täynnä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Minusta kuitenkin vähemmän rohkeasti sanottu, kun toteasi että playoffs-sarja on hävitty yhden pelaajan loukkaantumiseen.

No tuohan on helppo todentaa keskiviikkona jos sarja menee poikki suoraan neljässä pelissä ei-täyden hallin silmien edessä. Toivotaan ettei näin käy.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nippanappa 4000 katsojaa rikki tänään. Joukkue pelaa välierissä, joten on toi aika säälittävää ettei ole häkki täynnä. Jo muutaman vuoden ajalta perinteinen "jos sit finaaleihin" -ilmiö.
 

Burton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään oli seisomakatsomossa yhtä ahdasta kuin viimeeksi ja näytti istumapaikatkin olleen melkein viimeistä paikkaa myöten täynnä.

Kuka tässä huijjaa nyt ja ketä.En ole ainoa joka välillä ihmettelee ilmoitettuja yleisömääriä.
 
Viimeksi muokattu:

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nippanappa 4000 katsojaa rikki tänään. Joukkue pelaa välierissä, joten on toi aika säälittävää ettei ole häkki täynnä. Jo muutaman vuoden ajalta perinteinen "jos sit finaaleihin" -ilmiö.

Niin no eihän tuo ollut kun reilut 300 katsojaa hallin kapasiteetistä. Veikkaan että aitiot ja vip paikat ei ihan täynnä ja sillä selittyy tuo, aika lähellä ettei ilmoiteta varmaan tuossa tapauksessa loppuunmyydyksi hallia. Voihan sitä aina valitella mutta jos halvimmat aikuisten liput seisomokatsomoon on 18.50 + mahdollinen 1 euron lippupalvelun kulu niin kyllähän se murskatappion jälkeen joillakin myös pistää mietintään että ostaako tähän matsiin lipun vai odottaako mitä tulevan pitää.
 
Niin no eihän tuo ollut kun reilut 300 katsojaa hallin kapasiteetistä. Veikkaan että aitiot ja vip paikat ei ihan täynnä ja sillä selittyy tuo, aika lähellä ettei ilmoiteta varmaan tuossa tapauksessa loppuunmyydyksi hallia.

Voihan se toki olla noinkin ja halli on kokenut muutoksia vuodesta 2009, mutta tuolloin kun ei vielä ollut katsojien mahat täynnä niin muistaakseni jokainen ottelu playoffeissa myytiin loppuun. Tuolloin tuli muutenkin "hurja" putki loppuunmyytyihin kotiotteluihin kun se alkoi runkosarjan lopusta ja jatkui vielä seuraavan kauden ensimmäiseen peliin asti. Lipun hintoja en muista varmaksi, mutta taisi se seisomalippu opiskelijalla silloinkin n.15€ maksaa. Minä väittäisin että menestyksen uutuudenviehätys on koettu satunaiskatsojien keskuudessa eikä hallille enää innostuta lähtemään.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Eikö lauantain peliin saakkaan erikoishintaisia seisomalippuja?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö lauantain peliin saakkaan erikoishintaisia seisomalippuja?

On tuolla lippu.fin sivuilla ainakin minulla erikoishintaisia lippuja tarjolla. Niiden hintaa tosin korotettu eurolla (12.50€ -> 13.50€).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös