Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 608 593
  • 2 946

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta. Tähän aiheeseen kuitenkin voin sanoa, että siinä taitoluisteluseurassa, josta nuo jäätä putsaavat tytöt tulevat, ei ole juuri ole vanhempia tyttöjä kuin noita 10 v. tai vähän yli. Kiira Korvista nyt puhumattakaan.
No problem mutta pitää kysyä, että miten tuo jäätä putsaavien luistelutyttöjen ikä liittyy tähän viittaamaasi viestiin vai enkö nyt ymmärrä jotain tästä sinun viestistäsi? Viittasin Kiira Korvella keskustelun yhteydessä siihen, että sinne tuskin saadaan mitään hänen julkisuusarvonsa tasoisia luistelijoita pyörimään.
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tyni ja Virtanen ovat seuran näkyvimmällä paikalla ja ovat ajautuneet keskelle paskaa, toki myös omilla tekemisillään. Sanoo Tyni mitä tahansa, niin aina se kääntyy seuraa vastaan. Virtanen on taas tuloksellisesti valmentanut jopa ihan hyvin. Kaikki paskamyrsky on lähtenyt mielestäni täysin omasta syystä, mutta tilanne on mennyt jo kohtuuttomaksi.

Tässä oli pieni puolustelu ja kertomus että myös yritän ymmärtää kaksikon tekemisiä...

Mutta oli syy missä tai kenessä tahansa, niin voidaanko tästä nousta tämän kaksikon voimin? Odotammeko että aika parantaa kannattajien luottamuksen Tynin tekemisiin ja Tyni voi sanoa mediassa jotakin positiivista, mikä menee perille asti positiivisena asiana. Jos Virtanen valmentaa JYPin mitaleille onko silloin kaikki hyvin? Mielestäni ei! Kuulun itse tähän suureen nega porukkaan, enkä todellakaan ole tästä ylpeä, tällä hetkellä vain vituttaa kaksikon tekeminen. JYPillä ei ole mitään peli-identiteettiä, ei mitään tietoa mitä katsoja saa mennessään katsomaan peliä. Toisin oli ennen...

"Toisin oli ennen" jutut yleensä vituttavat, mutta nyt kaipaan sitä NIIN paljon... Tynille ja Virtaselle potkut, oli syytä tai ei. Uusi toimari puikkoihin joka tunnustaa että oli virhe kokeilla tälläistä spedeilyä ja pakko palata vanhaan. Palkataan Suikkanen joka kertoo, että nyt vittu laidat ryskyy ja paarit ovat valmiina odottamassa... Tekemisen meininkiä perkele! Tämä nyt oli taas vain avautuminen, ei voi mitään.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Virtanen on taas tuloksellisesti valmentanut jopa ihan hyvin.

Tästä kuulisi mielellään lisää. Tämän kauden urheilulliset tavoitteet olivat kotoisessa liigassa sekä CHL:ssä. Jälkimmäisessä laskettiin ripulit lahkeeseen jo hyvissä ajoin ja kotoisen liigan huipennus on tällä hetkellä kaikkea muuta kuin päävalmentajaa mairitteleva. Marko Virtanen itse mainosti joukkueen hamuavan kotietua ja sitä tuskin tulee. Tuohon voidaan lisätä pelitavallinen sekamelska, päästettyjen maalien määrä sekä herra Virtasen ulostulleet lausunnot(vika ei ole koskaan minussa tai meissä, aina muualla). Tätä taustaa vasten on aika ohutta muistella vajaa 1,5 vuotta sitten tullutta ET:tä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse vaan tässä mietin, JYP:llä on alkamassa pudotuspelit, akatemia pelaa mestiksen pudotuspelejä jo ja oli ensimmäinen peli tänään. Mikä järki oli samaan aikaan pitää eri paikassa pudotuspeli-infoa koko joukkueen voimin?

Mestisottelua oli katsomassa 500 ihmistä, eikö tuon ottelun ympärille olisi kannattanut tehdä mielummin joku isompi tapahtuma ja houkutella väkeä halliin katsomaan lätkää eikä tuhlata resursseja samaan aikaan toisessa paikassa. Se jo että pelaajat olisi hallilla ollut tavattavissa olisi varmaan nostanut muutamalla sadalla katsojalla väkimäärää. Lisäksi siihen vielä jotain pientä oheistoimintaa niin olisi varmaan ihan eri tuhatluvuilla ollut.

Olisi melkein kannattanut vaikka päästää väki ilmaiseksi sisään ja nostattaa sitä pudotuspelihuumaa ennen liigajoukkueen pudotuspelejä. Tehdä koko perheen tapahtumaa hallille, vaikka joku paikallinen stand-up koomikko esiintymään, lämärikisoja ja muuta. Kutsua sponsorit hallille ym.. Radio Jyväskylä olisi voinut samaan aikaan vaikka antaa lähetystä hallilta pelaajahaastatteluja ja muuta. Kunnon JYP ilta kehiin eikä joku baarikieros samaan aikaan kun Akatemian matsi. Kaiken lisäksi sosiaaisessa mediassa vielä taidettiin tuota infoa mainostaa enemmän kun illan matsia. Miksei olisi resursseja voinut yhdistää? Samalla vaivalla joku olisi voinut eksyä mestispeliin jos olisi edes tienyt että semmoinen on. No hyvä että tiedotettiin sentään playoffinfosta...

Tuntuu ettei mitään luovaa ideaa ole millä saisi herätettyä väkeä katsomoihin.
 
Viimeksi muokattu:

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse vaan tässä mietin, JYP:llä on alkamassa pudotuspelit, akatemia pelaa mestiksen pudotuspelejä jo ja oli ensimmäinen peli tänään. Mikä järki oli samaan aikaan pitää eri paikassa pudotuspeli-infoa koko joukkueen voimin?
Samaa ihmettelin itsekin. Mutta eiköhän tämäkin pistetä huonon taloustilanteen ja edullisen tv-paketin piikkiin.

En viitsinyt koko viestiä lainata, mutta kaikin puolin mainioita ehdotuksia. Joskohan joku kaunis päivä JYPin toimistolla tajuttaisiin, että niitä euroja voi saada muutenkin, kuin esim. laittamalla mainoksia Perrinin muisteluvideoon.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä on kuitenkin kummallakin joukkueella mahdollisuus pelata pitkät ottelusarjat vaikka Akatemia lopulta tänään ottikin turpiin. Tuossa jopa akatemian otteluillakin olisi nyt ollut sauma seuraavin otteluihin saada enemmän yleisöä kun tuohon olisi jotain tänään keksinyt hallille ohjelmaa sen sijaan että eri paikassa pidettiin erillinen tilaisuus.

Toki tässä on vielä aikaa noihin pudotuspelien alkuun, mutta eipä tuossa ole mitään eritystä intoa varmaan kenelläkään noita pudotuspelilppuja ostaa huomenna kun lipunmyynti aukeaa.

Eniten ihmetyttää tuo että edes sosialliseen mediaan ei juuri tuota Akatemiamatsiin panostettu, melkein vain infottiin tuosta infotilaisuudesta joka ei varmaan hirveästi kuitenkaan itsestään organisaatiolle tule, varmaan joku sponsorisopimus toki oli että tilaisuus tuolla pidetään, mutta saman innon kun olisi käyttänyt ottelun mainostamiseen.
 

Säilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No problem mutta pitää kysyä, että miten tuo jäätä putsaavien luistelutyttöjen ikä liittyy tähän viittaamaasi viestiin vai enkö nyt ymmärrä jotain tästä sinun viestistäsi? Viittasin Kiira Korvella keskustelun yhteydessä siihen, että sinne tuskin saadaan mitään hänen julkisuusarvonsa tasoisia luistelijoita pyörimään.

Taisin lukea viestisi turhan nopeasti ja tuo viittaus julkisuusarvoon muuttui mielessäni viittaukseen ikään, mahdollisesti viestin muusta sisällöstä johtuen.

My bad, sorry!
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä monen muun kanssa, juuri mitään ei tunnuta toimistolla tekevän playoff-kiiman nostattamiseksi Jyväskylässä vaan taas luotetaan että "tuote myy kyllä itseään". Lipunmyynti alkoi eilen ja pikaisesti katsottuna vapaat istumapaikat ei ole vähentyneet käytännössä yhtään. Okei, vielä melkein viikko aikaa mutta paljon mahdollista että ensi perjantaina katsellaan taas kun tuote on myynyt paikalle 3400 katsojaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä monen muun kanssa, juuri mitään ei tunnuta toimistolla tekevän playoff-kiiman nostattamiseksi Jyväskylässä vaan taas luotetaan että "tuote myy kyllä itseään". Lipunmyynti alkoi eilen ja pikaisesti katsottuna vapaat istumapaikat ei ole vähentyneet käytännössä yhtään. Okei, vielä melkein viikko aikaa mutta paljon mahdollista että ensi perjantaina katsellaan taas kun tuote on myynyt paikalle 3400 katsojaa.

Älä nyt, olihan toimistolla luova idea tehdä playoffien ennakkotilaisuus samaan aikaan kun saman organisaation peli on menossa. Toivottavasti tää ei ollut se pääyritys saada sitä huumaa aikaan vaan keksitään jotain muutakin. Ei tarvitse ainakaan sitten ihmetellä kun jäädään alle 3500 katsojaan ottelussa vaikka myyntiaikaa on vaikka kuinka. Tosin eiköhän se tyni ensiviikolla tule sanomaan että ennätysmäärä kausikortteja on myyty pudotuspeleihin ja muuta hölinää.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Onhan tää vähän surullista taas. Kauden kohokohta eli kevään playoffit ovat alkamassa, vastustajana kova Blues feat. Jykä Aho. Mitä tapahtuu seuran fb-sivuilla? No eipä mitään, enemmän juttua melkein Akatemiasta kuin JYPin omasta playoff-valmisteluista. Kuvia on jaettu pari, mutta nekin ovat olleet jotain Liigan yms sivuilta "pöllittyjä" promo-kuvia. Torstaisen Kärpät pelin jälkeen on tullut tasan yksi "tuore" kuva, ja sekin po-pressistä, joka onnistuttiin perseilemään Akatemian pelin kanssa päällekäin. En itse ole ollut Keski-Suomessa pariin viikkoon, joten en tiedä onko Jyväskylän kaduilla sitten mitään playoffeihin viittaavaa. Joku pelipaikoilla enemmän pyörivä voi valaista minua.

Nyt hei herätys taas toimisto! Joku tänne jo kirjoitteli että lippuja ei ole mennyt juuri yhtään, vaikka kevään ratkaisupelit ovat nyt myynnissä. Pitäisikö asialle tehdä jotain? Vai luotetaanko vain siihen että tuote myy itsensä ja kyllä kansa tietää ilman markkinointiakin että pelejä pelataan? Oisko se nyt niin vaikeaa laittaa vaikka jotain pelaajien oma-ottamia kuvia po-peleihin valmistautumisesta tai jotain haastattelua/videonpätkää? Mutta ei, seuran fb-sivuilla jaetaan vanhoja kuvia joissa vain teksti "Playoffit tulee, osta lippusi!", eikä edes olla suoraa linkkiä viitsitty laittaa lippukauppaan.

Joopajoo.. Perrin-video oli hieno, Tynille pisteet että päätti vihdoinkin tilata kunnollisen valmiin tuotteen, eikä mitään hikisiä omia räpellyksiä. Olisiko tuossa samassa yhteydessä voinut tilata jonkun lyhyen mainosvideon vastaavalla idealla? Laittakaa nyt edes jotain kuvia keväiltä '09 ja '12 jos ette raaski rahaa käyttää. Niistäkin saisi enemmän fiilistä kuin random pelitilannekuvista tai pelaajakuvista, mitä tässä on viimeinen viikko jaettu tuolla fb-sivulla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onhan tää vähän surullista taas. Kauden kohokohta eli kevään playoffit ovat alkamassa, vastustajana kova Blues feat. Jykä Aho. Mitä tapahtuu seuran fb-sivuilla? No eipä mitään, enemmän juttua melkein Akatemiasta kuin JYPin omasta playoff-valmisteluista. Kuvia on jaettu pari, mutta nekin ovat olleet jotain Liigan yms sivuilta "pöllittyjä" promo-kuvia. Torstaisen Kärpät pelin jälkeen on tullut tasan yksi "tuore" kuva, ja sekin po-pressistä, joka onnistuttiin perseilemään Akatemian pelin kanssa päällekäin. En itse ole ollut Keski-Suomessa pariin viikkoon, joten en tiedä onko Jyväskylän kaduilla sitten mitään playoffeihin viittaavaa. Joku pelipaikoilla enemmän pyörivä voi valaista minua.

Nyt hei herätys taas toimisto! Joku tänne jo kirjoitteli että lippuja ei ole mennyt juuri yhtään, vaikka kevään ratkaisupelit ovat nyt myynnissä. Pitäisikö asialle tehdä jotain? Vai luotetaanko vain siihen että tuote myy itsensä ja kyllä kansa tietää ilman markkinointiakin että pelejä pelataan? Oisko se nyt niin vaikeaa laittaa vaikka jotain pelaajien oma-ottamia kuvia po-peleihin valmistautumisesta tai jotain haastattelua/videonpätkää? Mutta ei, seuran fb-sivuilla jaetaan vanhoja kuvia joissa vain teksti "Playoffit tulee, osta lippusi!", eikä edes olla suoraa linkkiä viitsitty laittaa lippukauppaan.

Joopajoo.. Perrin-video oli hieno, Tynille pisteet että päätti vihdoinkin tilata kunnollisen valmiin tuotteen, eikä mitään hikisiä omia räpellyksiä. Olisiko tuossa samassa yhteydessä voinut tilata jonkun lyhyen mainosvideon vastaavalla idealla? Laittakaa nyt edes jotain kuvia keväiltä '09 ja '12 jos ette raaski rahaa käyttää. Niistäkin saisi enemmän fiilistä kuin random pelitilannekuvista tai pelaajakuvista, mitä tässä on viimeinen viikko jaettu tuolla fb-sivulla.
Puhelimella lainauksen pätkiminen hankalaa, mutta otetaas esimerkiksi liiganousija Sport. Viimeviikkoina liikkunut paljon Laihia-Vaasa - välillä. Tiennroa en nyt muista, mutta siellä on mainostettu "THE liigakautta" jo viime heinäkuusta asti. Vanha heinälato, jossa on merkattuna ihan hyvänkokoisella banderollilla kotipelit, jonka ilmoitukset vaihtuu ainakin edes vkonlopun kotipeleihin.

Paikallisen ABCn ovissakin näkyi olevan laput jotka mainosti kevään vikoja kotipelejä. En tiedä miten on muuten Jkl suunnilla, mutta esim. Hirvaskankaalla / Vaajakoskella ei oo osunut minkäänlaista mainontaa, vaikka tuo on monen etäkatsojan (Äänekoski, Viitasaari, mahdollisesti jopa Pihtipudas) matkan varrella arkena ja vapailla. Ilmeisesti toimistolla tulostimen muste pirun kallista.

Sanokaas paikalliset miten lähempänä Jkl mainostus on tehty, vai kuvaako hiirenpaskan kokoinen läntti keskisuomalaisessa sitä toimintaa?

prkln puhelin lähetti viestin ennenkuin sain sanaisen arkkuni tyhjennettyä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myytiinkö muuten irtomyynissä ollenkaan pudotuspeleihin kausikortteja? mennyt ainakin mainokset ohi ja eka pelihän on vasta perjantaina, mikä estää varsinkin seisomapaikoille edelleen myydä kausikortteja? varmaan pieni kiintiöpaikka myös istumapaikoille voisi kausikorttimyynissä olla edelleen ja vapauttaa pelipäivänä ne sitten myyntiin.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saapahan tosiaan nähdä miten on perjantaina väkeä hallilla. Edelleen löytyy helkkarin paljon hyviä paikkoja vapaana, esim. b4 ja a4 ylemmiltäkin riveiltä vierekkäisiä paikoja. Lisäksi esim. A1:ssä on runsaasti ylärivien paikkoja, hurrikaanikatsomossakin vielä runsaasti tilaa jne jne... Vaikuttaa aikalailla normi runkosarjaläpsyttelyn lipunmyynniltä. Ei sillä että tuo yhtään yllättäisi.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Sanokaas paikalliset miten lähempänä Jkl mainostus on tehty, vai kuvaako hiirenpaskan kokoinen läntti keskisuomalaisessa sitä toimintaa?

Senhän tietää näkemättäkin ettei katukuvassa ole mitään JYPiin viittaavaa eikä missään kauempanakaan. Kateellinen sai taas olla kun taannoin näki miten jossain ihan kiekkokaupungissa homma oli hoidettu. Tällä kertaa tätä kateutta aiheutti Lappeenranta, eikä ne mainokset olleet tuolloin vielä edes mitään playoffmainoksia. Matka hallille kulki keskustan liepeiltä ja pitkin matkaa valopylväsmainokset oli lähes poikkeuksetta SaiPan ostamia. Tekstit niissä myös vaihteli esim. yhdessä keltamustassa taulussa luki vain lyhyesti "RAU!". Tuolla vaivalla satunnaiskävijälle saatiin olo että tämähän kaupunki on oikeasti keltamusta.

Surullista, jos oletetaan että tämä tullee olemaan viimeinen "lihava" kausi, luulisi että tämä viikko olisi käytetty kunnolla hypen nostatukseen. Samanlaillahan tässä hc-fanitkin ovat heittäytymässä taas kevääseen mukaan. Entä hc-seurajohto?

Nimim. Naapurissa Happeella fanikilpailu käynnissä välierien alla.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Oikeastaan uskomattominta on edellä mainittu Happeen toiminta. Amatöörisarjassa homma hoidetaan jotakuinkin viisi kertaa paremmin. Itse ottelutapahtuma,mainonta ja kaikinpuolinen mediassa näkyminen sillä minibudjetilla mikä Happeella on. Eikö JYPin toimistolla huomata tätä eroa Happeeseen?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pakko myöntää että pieni (myötä)häpeän tunne tulee tätä JYPin mainontaa kohtaan.

Muilla liigapaikkakunnilla tuntuu olevan valkeaakevättä ja mustavalkoista kaupunkia. Sillävälin Jypinkylässä nähdään vain tuulenvire ja pari pölypalloa, koska klassikkopaitakampanja laitettiin jäihin.

Sitäkin ihmettelen että miksei katukuvaan viitsitty edes jotain #kuudespelaaja-kampanjaa/mainosta keksiä, kun somessa edes hitusen aktivoiduttiin? Nyt kun NORF ja JYP kerta on yhteistyössä, niin eikö siinä ois voitu lyödä pari kärpästä yhdellä iskulla ja pistää Paviljongin/kaikkiin JKL seudun jumalattomiin screeneihin mainosta seur. peleistä?

"Näe hurrikaaniprässi IFKta vastaan"
"Jatkuuko Synergian kirous Ilvestä vastaan"

Toivotaan että vielä joskus saisi pistää positiivista kommenttia mainonnasta pelkkien risujen sijaan.

Tomistolle terkkuja, kaikki eivät lue keskisuomalaista, eikä kaikille tule kys. aviisia, vaikka jotkut jääkiekon ystävät saattavatkin pyöriä viikottain / päivittäin Jyväskylän alueella.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisikohan aika jo palkata mainonnan ammattilaisia tekemään ympärivuotista työtä JYPin eteen? Maksaisivat itsensä takaisin hyvin nopeasti - ja korkojen kera.

Kun taloustilanne on tiukilla, niin huonoa taloutta ei olisi varaa edesauttaa tällä onnettomalla mainonnan tasolla, mitä JYPin kohdalla nähdään.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Olisikohan aika jo palkata mainonnan ammattilaisia tekemään ympärivuotista työtä JYPin eteen? Maksaisivat itsensä takaisin hyvin nopeasti - ja korkojen kera.

Kun taloustilanne on tiukilla, niin huonoa taloutta ei olisi varaa edesauttaa tällä onnettomalla mainonnan tasolla, mitä JYPin kohdalla nähdään.
Ja jos sellaisen ammattilaisen JYP palkkaisi on tälle annetta kunnon resurssit ja vapaat kädet tehdä työtänsä. Ei siitä muuten mitään tule.

Idea sinänsä olisi mielestäni hyvä.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Ei kai muutamaan kaupunkimainokseen ammattilaista tarvii palkata...
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ei kai muutamaan kaupunkimainokseen ammattilaista tarvii palkata...

Ei sinne mitään mainosmiehiä tarvita.

Tyni hoitaa, vittuilee faneille, ulostaa kautta aikain parhaan ulkomaalaisen ja sen jälkeen - Tuote myy itsensä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja jos sellaisen ammattilaisen JYP palkkaisi on tälle annetta kunnon resurssit ja vapaat kädet tehdä työtänsä. Ei siitä muuten mitään tule.

Idea sinänsä olisi mielestäni hyvä.
Tottakai, mutta kuten sanottua, niin maksaisi kyllä varmasti itsensä takaisin.

Itse lähtisin ehkä tuolle Pelicansin linjalle, sillä käsittääkseni siellä on valjastettu mainostoimisto tekemään kaikki heidän mainoksensa, sekä suunnittelemaan mainontaa. Jyväskylästä löytyy useita ajan harmoilla olevia ja asiansa osaavia mainostoimistoja, jotka ottaisivat tehtävän varmasti innolla vastaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Olisikohan aika jo palkata mainonnan ammattilaisia tekemään ympärivuotista työtä JYPin eteen? Maksaisivat itsensä takaisin hyvin nopeasti - ja korkojen kera.

Kun taloustilanne on tiukilla, niin huonoa taloutta ei olisi varaa edesauttaa tällä onnettomalla mainonnan tasolla, mitä JYPin kohdalla nähdään.
En nyt tiedä tarvitsisiko sen välttämättä olla "ympärivuotinen" ammattilainen. Jos seura haluaa pihistellä rahassa niin tilaisivat kesällä mainostoimistolta koko kauden kattavan markkinointi-ohjelman.

Mutta kyllähän tuota jotain täytyisi tehdä. JYPillä olisi käytössä JAMK:n ja JYU:n opiskeliskelijat, eli pyytäisi vaikka joidenkin markkinointia opiskelevien tehdä JYPille mainoskampanja, jos rahaa oikeaan ammattilaiseen ei ole. Some on kanssa hyvä ja halpa ellei jopa lähes ilmainen paikka mainostella JYPin touhuja, tai vähintään nostattaa yleistä punamustavalkoista-fiilistä. Tai sitten yhteistyö Happeen kanssa (joka muuten on selvä edelläkävijä näissä asioissa Jyväskylässä) markkinoinnin asioissa.

JYP tarvitsisi nyt jonkun oikein rahanahneen henkilön myynti- ja markkinointipuolelle. JYP voisi esim fanituote-valikoimiinsa ottaa mallia joistain bändeistä, tai vaikkapa Duudsoneista. Käykääpä katsomassa mitä kaikkea fanikrääsää myydään Duudsonien nimellä. Voisiko tuota jotenkin käyttää lätkäjengin fanituotemyynnissä/toiminnan rahoittamisessa? Tuo seuran näkyminen katukuvassa liittyy aika vahvasti myös tuohon fanikrääsään, eli jos sille perheen pikku-piltille lyödään JYP-ruokalappu lapsesta asti kaulaan, niin kyllähän se "riski" kiinnostua JYPistä on paljon suurempi.

Tyni taas ajattelee varmaan jotain JYPin arvomaailmaa, johon ei pelikortit yms sovi, mutta joku JYP-kitara sopii koska pari pelaajaamme rämpyttää kitaraa vapaa-ajalla. Montakohan kappaletta noita JYP-kitaroita myytiin?
 

Burton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko ideaa nyt ns. jalkautua kansan pariin? Kelit on loistavat ja porukkaa liikkuu ulkona.

Voisi laittaa vaikka kävelykadulle kompassin kohdalle myyntipöydän muutamaksi tunniksi päivässä. Myytäisin fanituotteita ja pääsylippuja ns.vanhaan tapaan suoraan käteen ilman kuluja.
Pelaajat voisivat tehdä vierailuja sinne joista ilmoitettaisiin somessa.

Yhtenä päivänä voisi ottaa isot marketit haltuun. Muutama tunti citymarket & prisma.

Ei tämä nyt vaikeata ole vaikka ei markkinointi koulutusta olisikaan:)

Toimistolle laitoin mailia koskien mahdollista ensi kauden kausikorttia. Kyselin onko tulossa mitään alennuksia niihin esim.fanclubilaisille ja eläkeläisille.
Ei kuulemma ole sellaisia tulossa?

Laitoin myös samaan osoitteeseen pitkän mailin jonka pyysin toimittamaan Tynille ja asioista vastaaville. Kerroin paljon ideoita ottelutapahtumaan
ja muutenkin markkinointiin yms.
Vastausta ei ole tähän päivään mennessä kuulunut vaikka viestistä jos useampi viikko. Näin "meidän" joukkue palkitseen aktiivisuuden.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
.
Tyni taas ajattelee varmaan jotain JYPin arvomaailmaa, johon ei pelikortit yms sovi, mutta joku JYP-kitara sopii koska pari pelaajaamme rämpyttää kitaraa vapaa-ajalla. Montakohan kappaletta noita JYP-kitaroita myytiin?
JYP-pelikortit ei ois kyllä huono idea, sanoi harmaahapsi mitä sanoi.

Pikku kaljahuuruissakin jonkun paskahousun peluuta. "kenkä.. Eikun Koskinen. Vitut kun Erkki"

Mä en oo mikään markkinoinnin asiantuntija, mutta JYPillä on ilmeisesti joku ylimielisyys ja asiakkaiden aliarvostusmoodi päällä. Täältä saanut moneen otteeseen lukea kuinka parannusehdotuksiin ei edes vastata millään. Tiedä sitten auttaisko sekin jos JYP-osiosta mahdollisimman moni pistäisi palautetta mainontaan, fanituotemyyntiin ja vaikka huonoihin pitkävetovihjeisiin liittyen. Kimppapalauttetta tai muuta samantapaista.

Sekin on markkinoinnin/asiakaspalvelun peruskiviä että asiakaspalautetta luetaan ja kuunnellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös