Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 608 530
  • 2 946

Handyy

Jäsen
Kello 18.00 alkaen mahdollisuus saada lippu, jos varattuja lippuja jää lunastamatta.
Veikkaan että lippuja tulee jäämään lunastamatta jonkin verran. Ainakin kaverille kävi tuon Piletin sivuston kanssa niin, että kirjautumatta sisään varasi paikan ja kun teki käyttäjätunnukset ja yritti maksaa kyseistä paikkaa se oli varattuna "jollekin muulle" eikä paikkaa voinut enää ostaa, vaikka varaus olisi ilman muuta pitänyt olla ok. Joutui siis ottamaan viereisen vapaana olevan paikan. Mutta mikäli noin on käynyt muillekin, niin voi siis olla ihan hyväkin määrä tuollaisia haamuvarauksia jotka klo 18 aukeavat ostettaviksi.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyi tänään vielä noin tunti sitten A1 pari istumapaikkaa joista toisen nappasin heti. Ihmeellistä tosiaan on tuo tuolla olevien varattujen paikkojen määrä. Pelin alkuun on vajaa neljä tuntia joten luulisi noita keltaisia olevan jo aika paljon vähemmän. Luulenpa, että noita keltaisia vapautuu tuolta pikkuhiljaa h-hetken lähestyessä...
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Veikkaan että lippuja tulee jäämään lunastamatta jonkin verran.

Sama tilanne on edessä todennäköisesti tiistainakin. Ostin juuri seisomapaikan neljänteen otteluun ja eipä siellä ollut nopeasti katsottuna kuin muutama vapaa istumapaikka katsomonosien ykkösriveiltä.
Edelleen; jos ei Tappara johda 0-3 otteluvoitoissa ennen tiistaita, niin Hippos on taas loppuunmyyty neljännessä ottelussa.
Ja jos sarja venyy kuudenteen otteluun ensi viikon perjantaille, on itsestään selvää, että kolmas loppuunmyyty tapahtuma on tosiasia. Se tuntuisi seuran taloudessa jo aika tavalla.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuttava oli todistanut perjantaina aika ikävää episodia, kun etukäteen loppuunmyytyyn Hippokselle oli vielä saanut lippuja hallilta.

Ja mitä vielä, liput myivät järjestyksenvalvoja, hintaa lipulla oli normaali 10€/kpl. (seisomalipuista kyse). Rahat luonnollisesti menivät poken omaan taskuun. Liput olivat kyseiseen peliin numeroimattomia lippuja, joilla oli hintaa 0€. Ainakin kahdesta lipusta oli kyse, mahdollisesti enemmästäkin.

Mitään todisteita noista myynneistä toki ei ole, kun tuttava ei itse ostanut lippua, vaan keskusteli tämän lipun ostaneen kaverin kanssa, ja tämä kaveri myös näytti lippua.

Toivotaan nyt jatkossa jotain rotia tuohon järjestyksenvalvojan toimiin..
 

vsop

Jäsen
Tuttava oli todistanut perjantaina aika ikävää episodia, kun etukäteen loppuunmyytyyn Hippokselle oli vielä saanut lippuja hallilta.

Ja mitä vielä, liput myivät järjestyksenvalvoja, hintaa lipulla oli normaali 10€/kpl. (seisomalipuista kyse). Rahat luonnollisesti menivät poken omaan taskuun. Liput olivat kyseiseen peliin numeroimattomia lippuja, joilla oli hintaa 0€. Ainakin kahdesta lipusta oli kyse, mahdollisesti enemmästäkin.

Mitään todisteita noista myynneistä toki ei ole, kun tuttava ei itse ostanut lippua, vaan keskusteli tämän lipun ostaneen kaverin kanssa, ja tämä kaveri myös näytti lippua.

Toivotaan nyt jatkossa jotain rotia tuohon järjestyksenvalvojan toimiin..
Ilmaislipuissa on yleensä hintana 0€ ja nyt taisi kyseessä olla juuri näitä lippuja. En pidä asiaa mitenkään poikkeuksellisena.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmaislipuissa on yleensä hintana 0€ ja nyt taisi kyseessä olla juuri näitä lippuja. En pidä asiaa mitenkään poikkeuksellisena.

En minäkään pitäisi, jos tilanne olisi toinen, eikä halli olisi myyty loppuun jo kauan ennen pelin alkua. Luulisi, että niille järjestyksen valvojille voitaisiin jotain muutakin palkkaa antaa, kun ilmaiset makkarat, ja sitten pari lippua peliin, jotka voit sitten verottomasti myydä hallin ulkopuolella, ja pistää rahat omaan taskuun.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
En minäkään pitäisi, jos tilanne olisi toinen, eikä halli olisi myyty loppuun jo kauan ennen pelin alkua. Luulisi, että niille järjestyksen valvojille voitaisiin jotain muutakin palkkaa antaa, kun ilmaiset makkarat, ja sitten pari lippua peliin, jotka voit sitten verottomasti myydä hallin ulkopuolella, ja pistää rahat omaan taskuun.

Mikä tässä sua sitten oikeestaan nikotuttaa? Jos kaveri on saanu duuninsa puolesta pari lippua matsiin, jossa kuitenkin työvuorossa, niin miksei tuo saisi niitä eteenpäin myydä? Trokaamistahan tuo ei missään nimessä ole, kun ei mitään ylihintaa yritä lipusta saada. Joku ahneempi olis koittanu rikastua enemmän ja tilanteen huomioon ottaen luultavasti siinä onnistunutkin. Ei tää mun näkemyksilläni oo millään lailla ikävää tai edes moraalitonta, jos joku älyää tulla hallilta kuikuilemaan josko sittenkin sais lipun, kun ei tartte mitään ekstraa edes pulittaa. Voishan tuolla hallin pihalla olla ollu joku muukin ihan itse ostamaansa lippua kaupittelemassa pois, jos joku este on tullu kohdalle, ettei itse voi peliin mennä, tai kaveri sairastunu tms.
 

Handyy

Jäsen
Niin, eihän tuossa minunkaan mielestä mitään outoa ole tapahtunut. JYP (ilmeisesti) tarjoaa liput järjestyksenvalvojille työstä ja lippujen vastaanottava henkilö saa tehdä niillä ihan mitä haluaa. Tässä tapauksessa ei edes ottanut ylihintaa niin asia on kyllä kaikin puolin ok.

Vaihtoehtona olisi ollut lippujen jääminen taskuun ja kaksi halukasta olisivat jääneet hallin ulkopuolelle. Parempi ratkaisu?
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mitenkäs tuo huominen? Eikös se niin ole, että jos tulen puoli yhdeksän aikaan illalla jonottamaan perjantain peliin lippua A1-luukulle, niin olen etulyöntiasemassa peliä seuraamassa oleviin nähden?

Jypin kotisivuilla kerrotaan, että hallissa oleville tarjotaan tällä tavalla etu saada saman tien liput perjantaille. Mutta eikös se ole juuri toisin päin, jos ilman tiistain lippua jääneet odottavat pihalla luukkujen avautumista. Heh.

Vai ymmärsinkö väärin? Ei sillä, että mieluummin kuuntelen huomisen pelin rauhassa radiosta kuin, että siellä ulkona kyyhötän kolmannen erän, enkä edes tiedä kumpi voittaa. :D
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä mitä!? Mies joka lähti 2-4 tilanteessa perjantaina Sohwiin istumaan. Ai jai jai.

Niin siis tarkoitin tuossa sitä, että mikäli sulla olisi kännykkä, jossa on radio, voisit ulkona kuunnella tämäniltaisen ottelun kolmatta erää ja olla näin tietoinen matsin kulusta myös odottaessasi lipunmyynnin alkua perjantain peliin. Toki peliä pystyy kuuntelemaan myös Alakulmassa. En mä mitään semmoista tarkoittanut, että sun tänään peliin pitäisi tulla.

Mulla mihinkään radiopuhelimeen varaa oo! :P

Ei mullakaan, mutta onneksi (entinen) työnantaja on mukava.


Myydäänköhän noita lippuja muuten ollenkaan hallin ulkopuolella? Keskisuomalaisessa lukee, että lippuja pyydään pubissa ja A1-lippuluukulla, mutta JYPin kotisivuilla puhutaan vain hallin kioskeista, pubista ja Hurrikaanista.
 

susikoiraroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Myydäänköhän noita lippuja muuten ollenkaan hallin ulkopuolella? Keskisuomalaisessa lukee, että lippuja pyydään pubissa ja A1-lippuluukulla, mutta JYPin kotisivuilla puhutaan vain hallin kioskeista, pubista ja Hurrikaanista.

Tosiaan hieman erilaista infoa lehden ja sivujen välillä. Itse uskon myynnin tapahtuvan nimenomaan hallin sisällä, jolloin kaikki ulkona odottavat ovat aika heikossa asemassa.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tosiaan hieman erilaista infoa lehden ja sivujen välillä. Itse uskon myynnin tapahtuvan nimenomaan hallin sisällä, jolloin kaikki ulkona odottavat ovat aika heikossa asemassa.

Kuten minä. Nää arkipelit kun ei oikein innosta edes pudotuspelivaiheessa, mutta mahdollisesta perjantain ottelusta olisin toki kiinnostunut (ainakin kahden ekan erän osalta :P).

Muokkaus: Radiossa kerrottiin sama kuin lehdessä, eli myynti pubissa ja A1-lippuluukulla. Toivottavasti pitää paikkansa, ettei tule turhaan käveltyä tänään hallille, koska perjantaipelit rules, mutta tiistaipelit ei.
 
Viimeksi muokattu:

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Tosiaan hieman erilaista infoa lehden ja sivujen välillä. Itse uskon myynnin tapahtuvan nimenomaan hallin sisällä, jolloin kaikki ulkona odottavat ovat aika heikossa asemassa.


Itse jonotus tapahtui hallin sisällä...Myös ulkona oli muutama jonottaja.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse jonotus tapahtui hallin sisällä...Myös ulkona oli muutama jonottaja.

Toivottavasti lippuja jäi myös aamuksi myyntiin?

Edit: Tai varmastihan niitä jäi, muuten jokaisen pelissä olleen olisi pitänyt ostaa yksi lippu, jotta niitä ei huomenna myytäisi (pl. toki pleijarikausikorttilaiset, joilla jo lippu on.
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toivottavasti lippuja jäi myös aamuksi myyntiin?
Aika nihkeää voi olla. B-puolella oli n. 50 ihmisen vielä jonottaessa jäljellä yksittäisiä paikkoja B1 ja B4 reunoissa kahdella alimmaisella rivillä.

Ainahan näitä voi vapautua taas varausten rauetessa. Tosin en tiedä, miten varaussysteemi pleijareissa toimii, kun ainakaan nyt hallilla varauksia ei ilmeisesti voinut tehdä?

EDIT: Siis istumapaikkoja. Seisomapaikkoja harva jonottaja taisi edes ostaa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo-o eipä tarvinnut sitten istumapaikoista haaveilla. Vähän harmi, kun oisin ollut valmis panostamaan rahaa kun kerrankin täältä etelästä olisi Hippokselle päässyt playoffia katsomaan. Mutta tällä kertaa meille etäkannattajille ei edes suotu mahdollisuutta saada niitä lippuja eilisestä hallimyynnistä johtuen.

Onneksi sentään seisomapaikat tuli hankittua.
 

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa meinasin alkaa sanomaan. Eli istumapaikat loppuunmyyty. Sinänsä erikoista, koska menin eilen A-puolella lippujonoon ja mielessäni laskeskelin, että noin 100-200 ihmistä lippua jonottaa. Olin viimeisimpien joukossa ja ajattelin, että heti aamulla sitten irtoaa vielä istumapaikat, että enpä viitsi jäädä jonottelemaan, mutta yllätykseksi kaikki istumapaikat oli loppuunmyyty! Mihin saakka niitä lippuja hallilla on oikein myyty? Luultavasti kaikki ovat ostaneet liput myös kaverille ja kaverin kaverille.

Pitäisin teinä, joilla ei vielä mitään pilettiä peliin ole, kiirettä myös seisomapaikkojen suhteen. Menevät varmasti nopeaa tahtia loppuun myös ne.

edit. Jos lasketaan keskimääräiseksi lipun hinnaksi 20 euroa, niin täyden tuvan lipputulot perjantailta ovat 90 000 euroa. Näistä kahdesta aiemmastakin lienee oheismyynteineen jäänyt lähelle 100 000 euroa. Tämä kaikki jää kai nykyisin seuralle vielä puolivälierävaiheessa. Aijai kun tekee taloudelle hyvää. En valita korotettuja hintoja!
 
Viimeksi muokattu:

Handyy

Jäsen
Samaa meinasin alkaa sanomaan. Eli istumapaikat loppuunmyyty. Sinänsä erikoista, koska menin eilen A-puolella lippujonoon ja mielessäni laskeskelin, että noin 100-200 ihmistä lippua jonottaa.
B-puolellakin oli todella pitkät jonot lipunmyyntiin, joten sinänsä JYP kyllä tuossa myyntikikassaan onnistui täydellisesti. En tiedä millainen sopimus Piletin kanssa JYPillä on, mutta luulisi että tämä on järkevämpää JYPin kannalta.

Harmi tuo kieltämättä on ulkopaikkakuntalaisia ajatellen, mutta ymmärrän kyllä JYPin kannan tähän asiaan. Ne ketkä olivat kannustamassa nyt joukkuetta voittoon ovat oikeutettuja "etuilemaan" seuraavan pelin lipun hankinnassa.
 

FiveHole

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kraken, Giants
Punaista näyttää jo piletissä seisomapaikkalippujenkin osalta, mutta ainakin vielä sain ostettua itselleni yhden. Vähän viimetippaan jäi tälläkin kertaa itsellä lipunosto, eiliseen peliin nimittäin ostin viimeisen ennakkoon myytävän lipun, oli loppu Veturista, JYPin kioskista ja Tourulan intersportista sain viimeisen lipun (joutui sen eteen kyllä pyörällä polkemaankin, kaupungin toiselta laidalta ensin sinne, ja sitten todeta että kaksi lähintä pankkiautomaattia on rikki, eli eikun prismalle polkemaan :) )

Jooh, eipä tuo 15 euroa ihan niin pahalta tunnu kun tietää että se menee kokonaisuudessaan järjestävälle seuralle...

Edit: Jassoo, taisi olla perjantainkin lippu aikalailla viimeisiä kappaleita, nyt seisomapaikkojakaan ei piletti-palvelusta enää saa. Nyt vaan toivotaan että pdf:t ilmestyisivät postilootaan, vielä ei näy...

Edit2: Jos joltakulta lippu vielä puuttuu, niin saattaa niitä näköjään saadakin, juuri nyt taas piletti.fi:stä saisikin taas seisomalippuja, mikä lie härö ollut äsken. Tosin sisäänkirjautumatta ei näköjään toimi enää, vaikka aiemmin pääsi siihen tilauslomakkeelle ilmankin...
 
Viimeksi muokattu:

Salli-mumma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
roskaposti

tere!

hei jos ei peedeeäffää ala näkymään, niin kannattaa tsekata oman sähköpostin roskapostit.. itse huomasin taannoin, että oli sinne mennyt liitteellinen viesti Piletiltä. . Tätä ennen olin jo ehtinyt laittamaan parikin "äkäistä" viestiä, että missäs liput viipyy ..

Eilen itse säntäsin A-puolen jonoon kun tyhjään maaliin D.Helmiskä pääs lätyn heittämään..saihan siinä jonkun aikaa jonotella, ja sitten irtosi A3:sta ihan tyydyttävät paikat .. kuulin siinä lipunmyyjältä, että n.100kpl per puoli (A ja B) on istumaan irtolippuja myynnissä .. hmmm. . kun aatellaan että molemmilla puolilla on yhteensä n.2000 paikkaa, niin miten nämä 1800 lippua on varattu/ostettu . epäilen, ettei noita playoff-paketteja nyt noin älyttömästi ole mennyt . kai sitten yrityksillä on joku varausoikeus klubipenkkeihin yms ..

mutta joo . .onneks sain liput .. . on nää näitä tilaisuuksia jotka ei aivan heti toistu, joten 24e voi omasta lipustaan pulittaa. . ja tuolta paikalta päässee Salmelallekin huutelemaan .

Voidaankin miettiä, että jos ois halli joka vetää 1000-2000 ihmistä enemmän, niin oisko se täynnä .. joopasen joo .. aina voi jossitella!

on tää jotenkin ihanaa aikaa :D
 

kokalolu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Jokerit
Aijaa, äsken niitä kulma vielä veturissa oli myynnissä (seisomapaikka) lippuja, kun tuttu minulle semmoisen haki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös