Takapakkia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Anteeksi jos olen tunnelmantappaja mutta tohon pelin saattaa päästä ilmaseks, eikös se ole liikuntapääkaupunkipeli
Näin se taitaa olla joo. Silti se on kyllä kova juttu, että saadaan mökki täyteen ja kunnon meno päälle. Se jos mikä auttaa jengiä syttymään tässä loppusuoralla taistelemaan playoffpaikasta!Anteeksi jos olen tunnelmantappaja mutta tohon pelin saattaa päästä ilmaseks, eikös se ole liikuntapääkaupunkipeli
Tämä kyllä totta! Toivotaan kuumaa ja playoffsmaista kamppailua kaukalossa!Näin se taitaa olla joo. Silti se on kyllä kova juttu, että saadaan mökki täyteen ja kunnon meno päälle. Se jos mikä auttaa jengiä syttymään tässä loppusuoralla taistelemaan playoffpaikasta!
Liikuntapääkaupunki-peli. En tiedä missä kaikkialla noita lippuja jaettu, mutta ilmeisesti kouluilla ainakin.Siis miten tuohon tiistain peliin pääsee ilmaiseksi, saako haettua lippuja jostain vai mikä systeemi?
Siis miten tuohon tiistain peliin pääsee ilmaiseksi, saako haettua lippuja jostain vai mikä systeemi?
No väärässä olin. Näyttäs olevan enää muutamia lippuja jäljellä. Hienoa!Harmillista et tiistain peliin on myös lippuja myynnissä niin ei ehkä nähdäkään täyttä tupaa… Tai no mistäs sitä tietää.
Varsin kaunis näky jos voisin sanoa!No väärässä olin. Näyttäs olevan enää muutamia lippuja jäljellä. Hienoa!