Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 660 966
  • 3 382

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta Espoossa oli 2300 katsojaa ja Lahdessa 2100...

Tappara on kuitenkin se TOP3 eniten yleisöä vetävä joukkue täällä, niitä matseja joissa isoimmat myynnit pitäisi tehdä ja melkein tonnilla jäätiin siitä luvussa mikä oli yleisötavoite kauteen. Jos aitiot ja VIP paikat ei ollut täynnä niin aika karua jo pelkästään tämän pelin taloudellinen luku.
 

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen toki taisi kaikkialla olla aika huonot yleisökeskiarvot. Harmillista JYP:n osalta se, että tämä oli viikon ainoa kotipeli.

Pidän viikonlopun vierasreissua myös yleisömäärän kannalta tärkeänä. JYP:n voittaessa molemmat, on joukkue jo aikamoisessa lennossa, joka varmasti houkuttelee yleisön hallille.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttää olevan joku VIP-elämys tarjolla kaksi yhden hinnalla -muodossa pariin seuraavaan kotipeliin tarjolla. Ne "vieraspäädyn" istumapaikat on tosin perin surkeat itse pelin seuraamisen kannalta, mutta jos se ei ole ehdoton kriteeri niin hyvä diili...

Noh, halusin kysellä hieman lisätietoja (seuran sivuilla mainitaan "Lisätiedot ja varaukset") ja sain sen verran ynseää / kyllästyneen kuuloista palvelua myynnistä eli Puistokadulta(?), että taitaa jäädä ihan vaan periaatteesta ostamatta. Tunnetaan myös sanalla asiakaskokemus. Kattellaan sitten televisiosta sen mitä kattelee kuten tavallista, säästyypähän nekin rahat. Vähän sellainen kuva jäänyt muutenkin ettei seuraa taida tuommoisten pikkuroposten kilinä pohjatomaan kassaan juuri kiinnostella.
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Näyttää olevan joku VIP-elämys tarjolla kaksi yhden hinnalla -muodossa pariin seuraavaan kotipeliin tarjolla. Ne "vieraspäädyn" istumapaikat on tosin perin surkeat itse pelin seuraamisen kannalta, mutta jos se ei ole ehdoton kriteeri niin hyvä diili...

Noh, halusin kysellä hieman lisätietoja (seuran sivuilla mainitaan "Lisätiedot ja varaukset") ja sain sen verran ynseää / kyllästyneen kuuloista palvelua myynnistä eli Puistokadulta(?), että taitaa jäädä ihan vaan periaatteesta ostamatta. Tunnetaan myös sanalla asiakaskokemus. Kattellaan sitten televisiosta sen mitä kattelee kuten tavallista, säästyypähän nekin rahat. Vähän sellainen kuva jäänyt muutenkin ettei seuraa taida tuommoisten pikkuroposten kilinä pohjatomaan kassaan juuri kiinnostella.
Tämä on kyllä ihan uskomatonta. Onko koko puljussa yhtäkään B2C myynnin asiantuntijaa vai onko kaikki rakennettu yritysmyynnin varaan? Ei pitäisi JYP Jyväskylä Oyn kokoisella yrityksellä olla varaa nyrpistää nokkaansa kenenkään rahoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös