Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 673 845
  • 3 488

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta Espoossa oli 2300 katsojaa ja Lahdessa 2100...

Tappara on kuitenkin se TOP3 eniten yleisöä vetävä joukkue täällä, niitä matseja joissa isoimmat myynnit pitäisi tehdä ja melkein tonnilla jäätiin siitä luvussa mikä oli yleisötavoite kauteen. Jos aitiot ja VIP paikat ei ollut täynnä niin aika karua jo pelkästään tämän pelin taloudellinen luku.
 

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen toki taisi kaikkialla olla aika huonot yleisökeskiarvot. Harmillista JYP:n osalta se, että tämä oli viikon ainoa kotipeli.

Pidän viikonlopun vierasreissua myös yleisömäärän kannalta tärkeänä. JYP:n voittaessa molemmat, on joukkue jo aikamoisessa lennossa, joka varmasti houkuttelee yleisön hallille.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttää olevan joku VIP-elämys tarjolla kaksi yhden hinnalla -muodossa pariin seuraavaan kotipeliin tarjolla. Ne "vieraspäädyn" istumapaikat on tosin perin surkeat itse pelin seuraamisen kannalta, mutta jos se ei ole ehdoton kriteeri niin hyvä diili...

Noh, halusin kysellä hieman lisätietoja (seuran sivuilla mainitaan "Lisätiedot ja varaukset") ja sain sen verran ynseää / kyllästyneen kuuloista palvelua myynnistä eli Puistokadulta(?), että taitaa jäädä ihan vaan periaatteesta ostamatta. Tunnetaan myös sanalla asiakaskokemus. Kattellaan sitten televisiosta sen mitä kattelee kuten tavallista, säästyypähän nekin rahat. Vähän sellainen kuva jäänyt muutenkin ettei seuraa taida tuommoisten pikkuroposten kilinä pohjatomaan kassaan juuri kiinnostella.
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Näyttää olevan joku VIP-elämys tarjolla kaksi yhden hinnalla -muodossa pariin seuraavaan kotipeliin tarjolla. Ne "vieraspäädyn" istumapaikat on tosin perin surkeat itse pelin seuraamisen kannalta, mutta jos se ei ole ehdoton kriteeri niin hyvä diili...

Noh, halusin kysellä hieman lisätietoja (seuran sivuilla mainitaan "Lisätiedot ja varaukset") ja sain sen verran ynseää / kyllästyneen kuuloista palvelua myynnistä eli Puistokadulta(?), että taitaa jäädä ihan vaan periaatteesta ostamatta. Tunnetaan myös sanalla asiakaskokemus. Kattellaan sitten televisiosta sen mitä kattelee kuten tavallista, säästyypähän nekin rahat. Vähän sellainen kuva jäänyt muutenkin ettei seuraa taida tuommoisten pikkuroposten kilinä pohjatomaan kassaan juuri kiinnostella.
Tämä on kyllä ihan uskomatonta. Onko koko puljussa yhtäkään B2C myynnin asiantuntijaa vai onko kaikki rakennettu yritysmyynnin varaan? Ei pitäisi JYP Jyväskylä Oyn kokoisella yrityksellä olla varaa nyrpistää nokkaansa kenenkään rahoille.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttää olevan joku VIP-elämys tarjolla kaksi yhden hinnalla -muodossa pariin seuraavaan kotipeliin tarjolla. Ne "vieraspäädyn" istumapaikat on tosin perin surkeat itse pelin seuraamisen kannalta, mutta jos se ei ole ehdoton kriteeri niin hyvä diili...

Noh, halusin kysellä hieman lisätietoja (seuran sivuilla mainitaan "Lisätiedot ja varaukset") ja sain sen verran ynseää / kyllästyneen kuuloista palvelua myynnistä eli Puistokadulta(?), että taitaa jäädä ihan vaan periaatteesta ostamatta. Tunnetaan myös sanalla asiakaskokemus. Kattellaan sitten televisiosta sen mitä kattelee kuten tavallista, säästyypähän nekin rahat. Vähän sellainen kuva jäänyt muutenkin ettei seuraa taida tuommoisten pikkuroposten kilinä pohjatomaan kassaan juuri kiinnostella.

Mikseiköhän ylipäätänsä voisi nuo liput olla netistä ostettavissa, helpompaa varmaan asiakaspalvelijoillekin että keskittyvät muihin tehtäviin kun myydä muutaman kympin lippuja yksityishenkilöille, varmaan jonkun osan tuosta katsomosta kun saisi ihan hyvin ticketmasteriin.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttää olevan joku VIP-elämys tarjolla kaksi yhden hinnalla -muodossa pariin seuraavaan kotipeliin tarjolla. Ne "vieraspäädyn" istumapaikat on tosin perin surkeat itse pelin seuraamisen kannalta, mutta jos se ei ole ehdoton kriteeri niin hyvä diili...

Noh, halusin kysellä hieman lisätietoja (seuran sivuilla mainitaan "Lisätiedot ja varaukset") ja sain sen verran ynseää / kyllästyneen kuuloista palvelua myynnistä eli Puistokadulta(?), että taitaa jäädä ihan vaan periaatteesta ostamatta. Tunnetaan myös sanalla asiakaskokemus. Kattellaan sitten televisiosta sen mitä kattelee kuten tavallista, säästyypähän nekin rahat. Vähän sellainen kuva jäänyt muutenkin ettei seuraa taida tuommoisten pikkuroposten kilinä pohjatomaan kassaan juuri kiinnostella.
Ihan mielenkiinnosta niin haluatko avata tuota tarkemmin? Ei luulisi olevan varaa varsinkaan tässä tilanteessa olla seuralla varaa jättää euroja leijumaan
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan mielenkiinnosta niin haluatko avata tuota tarkemmin? Ei luulisi olevan varaa varsinkaan tässä tilanteessa olla seuralla varaa jättää euroja leijumaan
Itseäkin kiinnostaa tämä @Hypodermic kokemus?
Pahasti kuulostaa siltä että Lehikoisen Sannan traagisen poismenon jälkeen ei vieläkään ole ihmistä JYPissä jota tavallinen kuluttaja kiinnostaisi.
 

Coutinho

Jäsen
Itseäkin kiinnostaa tämä @Hypodermic kokemus?
Pahasti kuulostaa siltä että Lehikoisen Sannan traagisen poismenon jälkeen ei vieläkään ole ihmistä JYPissä jota tavallinen kuluttaja kiinnostaisi.
Tämä on kyllä ihan käsittämätöntä. Ymmärretäänkö siellä, että silloin kun kuluttajia kiinnostaa niin yrityksiä kiinnostaa myös. Ei toisin päin..
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehkä tuli nyt vähän kärpäsestä härkänen, joskin käsittääkseni ei-niin-positiivisia kokemuksia muillakin on mitä JYP toimistoon tulee. Aina voi olla yksittäistapauskin ja puhelimen toisessa päässä henkilöllä huono päivä tms. Jos kysymyksiin vastaillaan puolivillaisesti ”huokaillen” ja langan päästä välittyy fiilis mallia ”ei tuo mitään osta, lopettais jo puhelun”, niin perus asiakaskokemuksena tuo joka tapauksessa jää useasti ihmisille mieleen. En nyt lähde sen tarkemmin avaamaan ettei henkilöidy tms.

Kuten tuossa edellä tokaistiin, niin jospa lipunmyynnillisissä asioissakin vielä joskus päästäisiin 2020-luvulle ja piljetit voisi lunastaa GSM-yht…siis netistä.

Isossa kuvassa varmasti moni muukin minun lisäksi odottaa ja toivoo ns. kärsä märkänä sitä uutta hallia. Kun puitteet on kunnossa, ja toivottavasti viimeistään lähitulevaisuudessa itse tuotekin (=JYP), niin jo vain kelpaa pennosiaan kantaa pelilippuihin ja kioskeille.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tuo tarjous itsessään oli oikein hyvä, mutta vähän viime tingassa tuli tyrkylle. Poikkeuksellisesti tuli sovittua jo jotain muuta jääkiekon seuraamisen päälle. Yhden pelin erikoistarjoukset helpompia yleensä, etenkin jos on tuollainen 2+2 lippua.

Harmi, jos lippujen hommaaminen on 80-luvun tasolla, mutta toisaalta niin on hallikin.
 

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Suorastaan ihmettelen jollei huomenna mene 4000 rikki! Nyt on JYP iskussa ja aika moni jättänyt menemättä juuri siksi kun JYP ei ole ollut iskussa.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se kumma, kun joukkue suorittaa kentällä niin yleisökin löytää hallille. Tämä taso täytyy vaan pitää loppukausi, niin yleisökeskiarvo nousee varmasti ropisten.
 

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Taidan olla keskivertokuluttaja. Eilen heti pelin aikana ja sen jälkeen tuli fiilis että Kärpät - Kotona - Huomenna - JYP on tikissä. Johtopäätös: Hallille!

En selvästi ole ainoa kenen päässä kävi sama ajatuskulku.

On se ihme ja kumma! Voimme sadatella lippujen hintoja, hallin paskuutta, makkaroiden loppumista vaikka maailman tappiin. Mutta kun JYP taistelee niin se ylittää kaikki esteet ja hallille on päästävä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös