Se on kyllä hyvä kuulla et tulee lisää uusia ihmisiä! Sillain se ääni saadaan halliin.
Joo mä oon sitä antanut, koska oon vanhapieru mieleltäni ja tykkään siitä miten rummut päris ennen vanhaa ja halli lähti niiden rumpujen mukaan. Ja teillä oli silloin vielä pienempi porukka ja teidän huudot jne oli todella heikon kuuloisia, eikä yleisö niihin pysty lähtemään mukaan. Noh asia on nyt toisin ja teillä alkaa näyttää ja kuulostaa hyvälle. Vielä, kun muu yleisö tajuaisi lähteä taputtamaan mukaan paremmin :D anyway hyvää työtä ja 5.10 Tampereella nähdään!
Juuri näin! Ja siihen pyritään, että pystytään hoitamaan oma toiminta niin, että se houkuttelee ihmisiä paikalle. Toki luonnollisesti peliesitykset ovat asia, mikä tässäkin näyttelee isoa roolia kasvun suhteen väkisinkin ja sille ei kukaan voi mitään. Nyt onneksi lyhyen otannan perusteella ei ole pelkoa, että pelit olisi turpasaunaa illasta toiseen. Viihdyttävää lätkää missä pelataan voitosta, kyllä tuo toivottavasti houkuttelee ihan yleisesti ottaen hallille lisää ihmisiä, joista voi sitten löytyä niitä kannattajatoiminnasta kiinnostuneita.
Ymmärrän tuon oikein hyvin. Onhan muutos aina (tai ainakin hyvin usein) asia, mikä alkuun tuntuu oudolta. Tuossa on vielä kyseessä pitkä perinne, mihin kaikki olivat Jyväskylässä tottuneet jo. Itsekin, ennen Hurrikaanisydämen toiminnasta innostumista. Taisin n. 14v junnuna siirtyä tuohon nykyisen katsomon yläosaan ihmettelemään silloisten vetäjien juttua, että mitäs tää tämmöinen on, näinkin voi tehdä. Siitä pikkuhiljaa innostuin ja nyt 11 vuotta myöhemmin edelleen mukana. Välissä on nuo vetäjät vaihtuneet ja silloin ei vielä oltu saatu tuulta alle niin isosti. Pitkäänhän tuo oli meillä sitä, että siellä oli parhaana päivänä 10-15 ihmistä samassa katsomossa. Eikä silloinkaan välttämättä kaikki olleet sellaisia, jotka tykkäävät huutaa. On täysin ymmärrettävää, että tuollaisenaan se ei vielä kuulosta tuolla hallissa hirveästi miltään. Nykyisin alkaa olla se tilanne, että tuolla saa oikeasti tiivistää isossa osassa peleistä. Siis jo viime kaudella, ei pelkästään näissä kahdessa pelissä mitä nyt ollut.
Edellisille vetäjille olen kyllä kiitollinen, heitä täältäkin palstalta löytyy. Riippumatta siitä oliko homma miten isollaan tai pienellään silloin, niin saivat toiminnallaan minut innostumaan ja en vaihtaisi kyllä hetkeäkään. Nyt on hieno nähdä, mille tasolle ja mihin suuntaan ollaan saatu kannattajatoimintaa Jyväskylässä kehitettyä!
Mitä istumakatsomoon tulee, niin ajoittain sieltä ainakin A-puolella käytetään käsiä ihan mukavasti, mutta tosiaan saisihan niitä vielä enemmänkin käyttää. Suosittelen jokaista kokeilemaan, se on aika kivaa!
edit. Niin ja nähdään Tampereella!