Stuttgarter
Jäsen
Nimimerkki @ElMaccone teki sen, mitä jokaisen tyytymättömän ässäfanin tulisi tehdä eli laittoi viestiä suoraan toimitusjohtajalle Ässien tämän hetkisestä tilanteesta. Mielestäni nyt ollaan todella syvissä vesissä eikä enää voi olla muuta vaihtoehtoa kuin potkia Selin pois. Tätä ei vielä ainakaan olla tehty, joten fanien sähköpostitifo Lehtiselle kohdistettuna voisi mahdollisesti auttaa johtoa ymmärtämään tilanteen vakavuuden. Jotta viesti menee perille, pidetään teksti kuitenkin asiallisena ja hyvin perusteltuna. Turha spämmi on mautonta, joten pelkät yhden lauseen ”Selin ulos” tyyliset heitot voi mielestäni jättää tänne palstalle. Tifoillaan siis yleiset käyttäytymissäännöt muistaen ja huomioidaan, että Lehtisellä on muitakin hommia seuran hyväksi tehtävänä.Itse ainakin laitoin heti asiallisen sähköpostin Lehtiselle pelin jälkeen, että minua ei näy peleissä ellei Selin lähde ja heti. Aika pitkä teksti tuli, kattoo ny heittikö heti roskiskeen...
Halukkaat voivat osallistua tai sitten avaajalle bänniä ja ketju lukkoon. Itse ajattelin väsätä oman tifoni tänään illalla.