Kyllä näistä parjauksista menee osa yli. Itse olen ilokseni saanut huomata, että suomalaiset ovat hyvällä moraalilla tulleet maajoukkueeseen pelaamaan, kun kutsu on käynyt. Jos sieltä jää tänä vuonna pois pelaajia, jotka eivät omasta mielestä ole riittävän kunnossa tai on pieniä loukkaantumisia, niin hyvä vain, että on itsekritiikkiä. Ja perhesyyt ovat minun mielestäni parhaat syyt jäädä pois. Poikamiehille on helppo sanoa, että mitäs tuon akan perässä olet, kyllä se siellä odottaa. Mutta eipä välttämättä odota. Ei yksikään nainen loputtomasti ole se kakkonen. Jos keneltä vain pelaajalta vaimo kysyy, "minä vai mm-kisat" niin yksikään pelaaja ei lähde. Ellei ole eroa jo suunnitellut. Mutta iso käsi pois jäävillekin. Koska ei ole helppoa kieltäytyä noin suuresta kunniasta eikä ole helppoa olla naisen kanssa. Monelle on tämä vuosi varmasti ollut helpotus, kun nhllää ei pelattukaan. Varmasti on saatu akkuja ladattua ja olo seesteinen, kun ei tarvitse lentää ympäri p-amerikkaa. Ne pelaavat, jotka ovat henkisesti valmiita ja tilanne sallii sen. Hienoa, että lähtevät pelaamaan ja hienoa, että on myös "munaa" kieltäytyä, silloin kun elämä niin vaatii. Kyllä sm-liigasta pelaajia joukkueeseen löytyy. Niitä vain ei tänäkään vuonna jostain syystä valita..