Eikö tiistaina mennyt 3 maalia Bluesin tekemänä?
Olihan se matsi tosiaan siinä. Onhan se paska siis.
;)
Eikö tiistaina mennyt 3 maalia Bluesin tekemänä?
Ja tämän kanssa pitäisi mennä ensi kausikin. Ehkä historian isoin virhe tehdä myös ensi kauden lappu.Tämän hetken Zapolskilla ei saavuteta kyllä yhtään mitään. Rehellisesti sanottuna onhan Zapolski ihan paska! Katsokaa nyt niitä TILASTOJA. Liigan surkein maalivahti!!! Mikä idea on peluuttaa huonompaa maalivahtia. Setänen maaliin!!
Meinaatko, että jatkuva trollaus tekee sinusta jotenkin varteenotettavan?
Eikös jo ole todettu, että millainen virhe oli tehdä ensikaudelle sopimus vai etkä osaa lukea viestejä?
Ja katsoppa nimneomaan niitä tilastoja ja lopeta spämmääminen.
Ne muutamat kanssanillittäjätkin ovat viimeisen parin viikon aikana poistuneet vähin äänin takavasemmalle.
Olen varmaan mielestäsi yksi noista kanssanillittöjistä, kun arvostelin Zapolskin peliä ja toivoin Setäselle enemmän näyttöpaikkoja?
Huomio. Oletko pannut merkille, että olet tässä täysin käsittämättömässä Zapolski-vihassa kutakuinkin ainoana soihdunkantajana äänessä? Ne muutamat kanssanillittäjätkin ovat viimeisen parin viikon aikana poistuneet vähin äänin takavasemmalle.
Sit se kysymys. Vastaa rehellisesti. Toivotko Zalmonella Zapolskin ollessa maalissa hänen epäonnistuvan?
Ei mulla muuta.
tämä oli tyhjänpäiväiväinen kirjoitus, että piti miettiä viitsinkö vastata tähän lainkaan.
En ole täällä kirjoittamassa siksi, että saisin aikaan jonkun ryhmittymän ihmisiä saman asian taakse. Mielestäni faktat on vain kerrottava faktoina.
Lähinnä tarkoitus tällä mun tyhjänpäiväisellä kirjoituksella oli saada sut fundeeraamaan et voisko olla häviävän pientä mahdollisuutta et nää sun faktat faktoina ei oliskaan aivan yleispäteviä ja vedenpitäviä?
Ja mä en usko et olen ainoa jolle on välittynyt kuva susta jostain kumman syystä Zapolskia aliarvioivana/dissaavana/väheksyvänä/perusteettomasti tuomitsevana persoonana. Ja edellä mainituilla ja perustellulla asiantuntevalla kritiikillä on melko suuri ero.
Toisaalta sä oot viime kaudella ilmottanut Zapolskin olevan 'Lukon paskin kassari Pasi Häkkisen jälkeen' joten ymmärrän antipatian olevan todella selkärangassa.
Mut joo, olen vilpittömästi pahoillani jos olen kyseenalaistanut ja tuominnut liian herkästi. Annetaan tän asian olla ja hyväksytään se et mielipiteemme ja näkökantamme asiaan ovat valovuosien päässä toisistaan. Piis.
On valitettavaa, että useilla menee fanittaminen selvänäköisyyden edelle.
Ja ainakin tilasto on kanssani samaa mieltä kun katsot, että millä sijalla Zapolski majailee torjunta-tilastossa.
JA sitten noihin tilastoihin jotka eivät kerro juuri mitään. Nimittäin hän on torjunut paljon kiekkoja eteen sekä pelattavaksi joista on syntynyt lukematon määrä maalipaaikkoja vastustajille sekä hässäkkää lukon maalille.
Ja ainakin tilasto on kanssani samaa mieltä kun katsot, että millä sijalla Zapolski majailee torjunta-tilastossa.
Näillä viesteilläsi välität itsestäsi pelkän trollin kuvan. Mielestäni keskusteluun ei kuulu edelleenkään suorainainen veetuilu. Se on toisten keskustelijoiden aliarvioimista ja trollausta. Jotenkin sinun kirjoituksista ja kirjoitustavasta tulee vähään aikaan palstalta pois pysynyt nimimerkki 1963.
Niin on tilastoja ja on tilastoja ja niitten jälkeenkin on tilastoja. On koko uran pituisia tilastoja, kauden pituisia tilastoja ja erilaisia kuntopuntareita. Onko asialla merkitystä miten siihen päästään jos kuitenkin loppuviimein suoritetaan paremmin kuin aikaisempina vuosina? Ja jos vielä lopussa seisoo finaalipaikka, niin itselleni on ainakin se ja sama miten sinne päästiin. On tavoitteita ja tavoitteita. Nyt vedetään tavoitteella, että voitto tai kuolema. Ensi kaudella ehken jollain toisella teemalla. Mutta sitä teemaa en lähde vielä maalailemaan.
Ja miksi tyydyn finaaliin. Finaalin lopputuloksella omasta mielestäni on niin paljon henkimaailman asioita, etten osaa sanoa muuta kuin jos tulee tappio, että saappaat jalassa kaaduttiin ja voitossa olen vain onnellinen kuin ilmapallo. Finaalin 7 pelissä, kun peli on tasan ja jatkoaikaa väännetään on sattumalla niin suuria merkityksiä, ettei siinä enää puhuta paremmuudesta.
En mä kyllä itsekään ymmärrä miksi vieläkin sorrun tähän vääntämiseen mutta ehkä tässäkin ilmenee tää sun peura ajovaloissa-henkinen puolustautuminen ja argumentointi. Viime kaudella kun joku vihjasi Zapon tilastojen olevan liigan kärkipäässä nollasit tämän perustelun seuraavasti.
Tällä kaudella taasen käytät tilastoja lyömäaseena osoittaaksesi maalivahtimme olevan sarjan heikoimpia.
Eli onko tilastojen tarkastelu validia tässä tapauksessa vai ei?
Nyt puhutaan henkilökohtaisesta tilastosta joka osoittaa, että millä tasolla pelaaja on pelannut. Zapolskilla on melkoisen kurjaa luettavaa tuo tilasto enkä ihmettele yhtään.
En kylläkkään välitä koska jos trollaisin niin tarkoitukseni olisi luoda mielipahaa ja provoja tänne joita en tee joten tarkisteleppa vähän niitä trollauksen määritteitä. En myöskään vittuile kenellekkään ellei teksi ole jotain niin älytöntä, että on pakko huomuttaa. Täällä en ole näin tehnyt.
Nyt puhutaan henkilökohtaisesta tilastosta joka osoittaa, että millä tasolla pelaaja on pelannut. Zapolskilla on melkoisen kurjaa luettavaa tuo tilasto enkä ihmettele yhtään.
Ja kyllä, kaikki liittyy kaikkeen mutta jos et ole huomannut niin tässä ketjussa keskustellaan henkilökohtaisesti yhden pelaajan otteista joten kokonaiskuva ei näyttele niin suurta roolia täällä
Eri asia. Tuolloin tuossa kommentissa käsiteltiin Zapolskin tyyliä torjua eli siis hänen torjuntatyylinsä oli se, että torjui kiekkoja paljon pelattavaksi eikä saanut niitä kiinni. Nyt puhuttiin Zapolskin yleisestä tasosta saada edes kiekkoja kiinni.
Melko "jännästi" vertaat vanhoja asioita tähän päivään.
Eri asia. Tuolloin tuossa kommentissa käsiteltiin Zapolskin tyyliä torjua eli siis hänen torjuntatyylinsä oli se, että torjui kiekkoja paljon pelattavaksi eikä saanut niitä kiinni. Nyt puhuttiin Zapolskin yleisestä tasosta saada edes kiekkoja kiinni.
Melko "jännästi" vertaat vanhoja asioita tähän päivään.
Ja kyllä, kaikki liittyy kaikkeen mutta jos et ole huomannut niin tässä ketjussa keskustellaan henkilökohtaisesti yhden pelaajan otteista joten kokonaiskuva ei näyttele niin suurta roolia täällä
Onhan tämä häpeällistä että liigan timanttiseen maalivahtieliittiin tällä hetkellä kuuluvan veskarin omassa ketjussa puhutaan yhden kirjoittajan otteista enemmän kuin mistään muusta.
Unohtakaamme hänet ja nautitaan Zapon huippuotteista!