Ok :)Pidetään se nyt joukkueen ja Lässerin välisenä asiana.
Ok :)Pidetään se nyt joukkueen ja Lässerin välisenä asiana.
"Minusta tuntuu todella hyvältä. Tunnen oloni vahvaksi, minulla on draivia ja nautin tästä. Haluaisin pelata urani loppuun asti Lahdessa ja jatkaa pelaamista vielä 38 ikävuoden jälkeenkin"
Ihana mies.Urheilulehden kausioppaassa oli pieni juttu Laschista. Siitä lainaus:
Jonkinmoinen pelaaja. Ikoniksi vielä matkaa.Lässin PPG mestarienliigassa 2,33.
"Ihaookoo" sanois joku.
Juu on.Oliko niin, että tällä on nainen Lahdesta? Vai miksi mies on Lahteen halunnut tulla? Mitenkään siis Pelicansia aliarvioimatta. Todella hieno kiekkoilija. Muistan kun kävi kauden Turussakin, siinä sekavassa joukkueessa oli silti onnistuja. On ollut onnistuja kaikkialla missä on ollut. Suomi, Sveitsi ja Ruotsi. Viimeinen vuosi Ruotsissa vähän huonompi, pelivuosia on silti varmasti vielä paljon edessä.
Kiitos @Lihamuki !Väittäisin kuitenkin, että palaa Lahteen aina uudelleen ja uudelleen lihamukin vuoksi. Lihamukin vuoksi asettunee tänne myös uran jälkeen.
Kaikki vastustajat tietävät kuinka nopea pelipää Ryanilla on, yksi virheliike tai höntyily niin se paikan avaava syöttö lähtee lavasta ennenkuin ehtii kissaa sanomaan.Mä oon aina miettinyt sitä että miten sen ollessa kiekossa sen ympärillä on niin paljon tilaa ja aikaa.
Lasch ei ole voimakas, ei nopea eikä sillä ole mitenkään ihmeellinen laukaus, mutta sellainen eurokiekon Gretzkyhän se on, että peli näyttää jotenkin erilaiselta sen ollessa kiekossa vaikka ominaisuudet eivät ole kovinkaan ihmeelliset.
Ihastelen sitä miten se pysyy kiekossa ja hankkii jäähyjä vastustajalle jotka joutuvat ronkkimaan. Siitä tulee vielä extrahyötyä jengille.
Totta. Molemmille näille oli myös ominaista että onnistuu niin pitkät poikkikentän kovat syötöt kuin pienet hidastetut liu'utukset vastustajan jalan ohi metrin päähän omalle pelaajalle ja samalla tavalla kämmeneltä kuin rystyllä, jolloin teknisiä heikkouksia ei ole.Liigahistoriastkin tulee mieleen kourallinen näitä tapauksia, pelottavimpana esimerkkinä vaikka Ville Leino Jokereista. Vähän oli katsomossakin paskaa housussa joka kerta kun hän operoi kiekon kanssa Pelicansin puolustusalueella playoffeissa.
Onkohan Lasch askissa huomenna?