Ryan Caldwell Lukkoon

• 107 098
  • 406

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei muuta kuin ukko hiekoittamaan pihaa ja siivoamaan roskia Äijänsuolle. Tehköön rahansa eteen edes jotain.

Tässä kävi just niinku ennakoinkin. En olisi tuota ukkoa toivonut minnekään sen jälkeen kun Ässistä lähti. No ehkä IFK:hon :D

Caldwellille etittiin meinaa Porista kämppääkin vielä keväällä kun mikään ei kelvannut. Aika diiva. Ei urheilijan merkkiäkään koko kaverissa. Olisko HCS:ssä käyttöä jos myisitte pikku virneen kera sinne?

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Niin, kyllähän pelaajahankinnoista päättävien täytyisi pikkuhiljaa ymmärtää sellaiset yksinkertaisuudet, että kumpikohan keskimäärin paremmin tuntee tavaran, myyjä vai ostaja.

Jos Ässissä ei tämän tason potentiaalin omaavalle kaverille löydy käyttöä niin jotain täytyy olla pahasti pielessä. Ja niin oli tälläkin kertaa.

Näin offtopiccina voisi myös pohtia, koska Lukko on viimeksi onnistunut kiekollisen pakin hankinnassa?

Jossain määrin onnistuneet Cook ja Lintner olivat jo olleet sm-liigassa ennen.

Edellinen onnistunut hankinta taisi olla David Schneider kaudella 2002-2003. Tosin hänkään ei Lukossa onnistunut mutta pelasi kuitenkin ihan mallikkaasti TPS:ssä ja HPK:ssa.

Onhan se tietysti tuokin jonkinlainen recordi kun onnistunut hankinta tulee kerran kymmeneen vuoteen.

Kummasti muut kyllä löytävät näitä Heshkoja, Salcidoja ja Spangeja melkein vuodesta toiseen.

Mut hei tääl pelata kuitenki liigakiakko eiks ni.

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Caldwellin voisi pistää vaikka Koskenkorvan tilalle hyökkääjäksi. Eihän se paskempi voisi olla, eihän?

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Virtasen minuutit ovat pienentyneet ja tänään viltti kutsui. Olisiko Caldwell pian takaisin kehissä?
Virtasen pienet minuutit selittyvät sillä, että Generous ja Larsen painivat Bluesin voimahyökkääjiä vastaan melkein puoli tuntia. Tuo homma ei ole Virtasen vahvuus ja vielä vähemmän Caldwellin.

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Caldwellin voisi pistää vaikka Koskenkorvan tilalle hyökkääjäksi. Eihän se paskempi voisi olla, eihän?

Juu kyllähän Koskenkorva on niin turha pelaaja Lukolle kuin olla ja voi. Yleensä en tykkää kritisoida yhtä pelaaja toistuvasti, mutta Koskenkorvan kohdalla ei voi muuta.

Hänen ainoa vahvuutensa on luistelu, eikä sekään paljon hyödytä, mikäli pelissä ei ole yhtään järkeä. Koskenkorva on mielestäni Lukon suurin floppi tällä kaudella.

Vähän meni tämä kritiikki kyllä väärään ketjuun, mutta sallittakoon tämän kerran.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Virtasen minuutit ovat pienentyneet ja tänään viltti kutsui. Olisiko Caldwell pian takaisin kehissä?

Tata minakin vahan uumoilin, kun Virtasta ei paljon Blues pelissa jaalla nakynyt. Mutta selitys lienee Bluesin pitkat yv-ajat.

Sen sijaan nayttaa, etta TPS:ssa on paha pakkipula. Olisikohan mitenkaan mahdollista, etta Caldwell...? Jos vaikka muutaman ottelun lainasopimuksella?

Suosikkijoukkue
Lukko
Jeap...Eikös Rantanen ollut vuoden loppuun TPS:ssä lainalla (saiko muuten loppuvuoden sopimusta) niin josko seuraavaksi Caldwell menisi vaikka tammikuun ajaksi.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kärpillä on ainakin isoja loukkaantumishuolia. Puolustajista loukkaantuneina ovat Demers, Lehtonen ja Eminger. Lisäksi Pokka on nuorten MM-kisoissa ja Mäntymaallakin kai puujalkaa. Eli Kärpillä joutuu hyökkääjä pelamaan pakkina, jotta täysi kuusikko saadaan kehiin.

Olisiko tuossa nyt paikka markkinoida Caldwellia Kärpille jonkinnäköisellä diilillä?

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aika huvittavia nämä fanien vuokrausyritykset. :) Riittää kun Caldwell kieltäytyy lähtemästä mihinkään ja palkka juoksee silti täydellä teholla.

Onko sitä paitsi missään virallisesti ilmoitettu, että RC:tä oltaisiin yritetty vuokrata johonkin vai onko tämä vain fanien omaa spekulaatiota, kun mies ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon?

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ei liigasta voi löytyä yhtään joukkuetta joka kyseisen herran taitoja kaipaisi. Tämä on kyllä sellainen scouttaus, että oksat pois. Lukossa on hienosti hoidettu hommat, kun tähänkään ei löydy vastuullista. Nyt kun se pelaajan palkkaus on tiimi työskentelyä.

Minun mielestäni pelaaja pitäisi pystyä myymään tai vuokraamaan vastein tahtoaan.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika huvittavia nämä fanien vuokrausyritykset. :) Riittää kun Caldwell kieltäytyy lähtemästä mihinkään ja palkka juoksee silti täydellä teholla.

Onko sitä paitsi missään virallisesti ilmoitettu, että RC:tä oltaisiin yritetty vuokrata johonkin vai onko tämä vain fanien omaa spekulaatiota, kun mies ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon?

Vaikka Caldwell miten flegmaattinen ja laiska kentällä olisikin, jokainen jääkiekkoilija kuitenkin haluaa ensisijaisesti pelata jääkiekkoa. Miksi Caldwell kieltäytyisi lähtemästä mihinkään?

Missään ei ole virallisesti ilmoitettu mitään, mutta kahden viikon sisällä kerää Caldwell kamansa Raumalta, näin mä olen kuullut.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin jos Caldwell vielä jatkossakin jääkiekkoa meinaa ammatikseen pelata, niin kyllä hänen ehdottomasti kannattaa lähteä jos hän jostain päin pelipaikan löytää. Palkan alennusta se luultavasti tietää, ja siinä tapauksessa hän voisi piruuttaan maata pankollakin sopimuksensa loppuun ja nyhtää tyhmiltä rahat pois, mikäli aikoisi uransa lopettaa tähän kauteen. Tuskin kuitenkaan lopettaa, eli olen varma että heti kun pelipaikka jostain löytyy Caldwell nostaa kytkintä.

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Joku löysempi liiga olisi oikea osoite. Pärjäisi varmasti siellä tuollakin asenteella.

Samaa mieltä. Se on ura ohi jos nyt istuu katsomossa 30 peliä ja nostaa vain palkkaa. Toki mistä minä tiedän vaikka suunnittelisi lopettavansa tähän kauteen.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoajan otteluennakossa (Kalakukko-Lukko) vihjataan, etta Caldwell pelaisi tanaan Kuopiossa. Onko totta? Olen itse yllattynyt.

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Jatkoajan otteluennakossa (Kalakukko-Lukko) vihjataan, etta Caldwell pelaisi tanaan Kuopiossa. Onko totta? Olen itse yllattynyt.

Hyvinkin voi pitää paikkaansa. Ottaa varmaan Larsenin paikan kokoonpanossa.

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3

Luulis ainakin olevan nälkäinen Caldwell... Mutta kenet sä nostaisit tuohon Larsenin tilalle, jollei Caldwellia?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

VAROITUS: Seuraava viesti sisältää pelkkää jossittelua.

Saattaapi olla että Caldweltolla on tämän viikon kolme peliä aikaa näyttää Lukossa, että loppukausi voi sujua nähtyä paremmin, tai tarkemmin sanoen kauden 2010-2011 tasolla. Jos homma menee heti tänään persiilleen, eli alku kaudella nähdyn kaltaisesti, niin ura Lukossa loppuu. Luulisi ainakin että 7 viimeistä peliä sivussa seuranneella pelaajalla on näyttöhaluja, mutta alkukauden perusteella en olisi asiasta kauhean varma...

Saattaapi olla että Caldweltolla on tämän viikon kolme peliä aikaa näyttää Lukossa, että loppukausi voi sujua nähtyä paremmin, tai tarkemmin sanoen kauden 2010-2011 tasolla. Jos homma menee heti tänään persiilleen, eli alku kaudella nähdyn kaltaisesti, niin ura Lukossa loppuu. Luulisi ainakin että 7 viimeistä peliä sivussa seuranneella pelaajalla on näyttöhaluja, mutta alkukauden perusteella en olisi asiasta kauhean varma...

Voi vaikka ollakin näyttöhaluja, mutta jotenkin tuntuu että sen ansiosta saattaa ylipelata ja säntäillä, joka saa näyttämään siltä, että on entistä enemmän hukassa ja myöhässä kentällä.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue

Tassa tietysti voisi olla itua. Annas kattoo sit. Tosin luulin, etta Tommila paasisi porukkaan, kun kerran niin hyvin pelasi yhden pelinsa RDn mukaan. Odottelen kuitenkin sita varsinaista Larsenin korvaajaa, silla Caldwellin paluu ei ratkaise Dallasin miehen poistumista.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Ei kai tuo mikään yllätys ole. Eihän tuohon muita vaihtoehtoja ole. Tommila ja Viirlas ovat 93-syntyneitä, eli täyttävät vasta 20-vuotta. Lukossa ei tuon ikäisillä ole asiaa pelavaan kokoonpanoon kuin äärimmäisessä hädässä. RD luottaa mieluummin kokemukseen. Lisäksi Tommila pelasi jo yhden ottelun ja RD kehui miestä, seuraavaksi kehiin sitten parin vuoden päästä.

Caldwell hankitttiin isolla rahalla ja mies rankattiin ennakoissa ennen kauden alkua liigan top5 pakkeihin. Nyt on aika antaa näyttöjä palkan eteen. Miestä on vaikea saada myytyäkään ison palkan takia. Toivottavasti asenne olisi ainakin kunnossa.

Caldwell pelaa varmasti ainakin siihen asti, kunnes Lukko saa ostettua 1-2 kokenutta pakkia. Haku on taatusti päällä.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Caldwell hankitttiin isolla rahalla ja mies rankattiin ennakoissa ennen kauden alkua liigan top5 pakkeihin. Nyt on aika antaa näyttöjä palkan eteen. Miestä on vaikea saada myytyäkään ison palkan takia. Toivottavasti asenne olisi ainakin kunnossa.

Ilman vittuilua, niin ketä on rankannut?

Luulisi ettei palkka ole esteenä myymiselle, ei vissiin ensimmäinen huti lyönti teilläkään, kun korvaaja(t) löytyy niin kalja-liigaan lentää?

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilman vittuilua, niin ketä on rankannut?

Luulisi ettei palkka ole esteenä myymiselle, ei vissiin ensimmäinen huti lyönti teilläkään, kun korvaaja(t) löytyy niin kalja-liigaan lentää?

Muistaakseni Veikkaaja-lehti tai Urheilulehti kausiennakossaan. En ole aivan satavarma kumpi, enkä pysty nyt tarkistamaan.

Juu, ei ongelmaa. Jos ja kun Lukko hankkii 1-2 pakkia ja laiturin, niin Caldwell voi nostaa palkkaa aitioissa ja treenata A-junnuissa. Tällöin hankinnoista 2 voi viedä ulkomaalaispaikan. Lukossa raha ei ole ongelma, niin ei tarvitse miettiä paljonko Caldwell syö pelaabudjetista, koska budjetti venyy ja paukkuu tarpeen mukaan.

Toivon toki vielä, että Caldwell on saanut oikeanlaista kiukkua peliinsä katsomossa. Toinen ääripää on se, että miestä ei kiinnosta enää ollenkaan pelata Lukko-paidasssa, mutta peluutetaan, koska ei ole muitakaan.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy