Ryan Caldwell Lukkoon

• 107 108
  • 406

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loppupeleissä olen ainakin itse tyytyväinen Caldwellin hankintaan ja lupa on odottaa Ryanin olevan yksi liigan parhaimmista puolustajista, jota hän oli ensimmäisellään Ässä kaudellaan. Toki todellinen taso nähtänee vasta kauden mittaan, mutta ainakin nyt uskaltaisin sanoa, että monelle Ässä kannattajalle tulee ikävä Ryania kauden mittaan, vaikka ovatkin miestä kritisoineet kovasti.

Tässä vaiheessa Heshka vaikuttaa sen verran hyvältä vahvistukselta, ettei Caldwellin koomailuja tule yhtään ikävä. Lämäri Heshkalla ei ole ehkä yhtä hyvä mutta näkemissäni peleissä huomattavasti tasaisempi suorittaja kuin Ryan ikinä.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Toki todellinen taso nähtänee vasta kauden mittaan, mutta ainakin nyt uskaltaisin sanoa, että monelle Ässä kannattajalle tulee ikävä Ryania kauden mittaan, vaikka ovatkin miestä kritisoineet kovasti.

Tämä voi olla hyvinkin totta, etenkin jos palaa omalle tasolleen vaikean viime kauden jälkeen.

Tosin Heshka näyttää kaikin tavoin paikanneen Ryanin: hyökkäyksellisesti, puolustuksellisesti ja oikeastaan jopa ulkonäöllisesti ;)

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nyt oli hyvää peliä Ryanilta molemmissa päissä kenttää. Tämän tason kun pitää pelistä toiseen, niin on pakkipörssin kärkipäässä keväällä.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mee pois, ihan oikeasti. Olet helvetin huono kaikessa mitä odotettiin. Mee pois, yhtään et pelitaidoillasi auta Rauman Lukkoa. Miten voi olla noin huono, siihennähden mitä on joskus ollut?

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mee pois, ihan oikeasti. Olet helvetin huono kaikessa mitä odotettiin. Mee pois, yhtään et pelitaidoillasi auta Rauman Lukkoa. Miten voi olla noin huono, siihennähden mitä on joskus ollut?

Mua vähän ihmetytti, että Raumalle roijataan sellasta pelimiestä jota pata ei kelpuuta. Varsinkin kun pakisto on persiilleen ollu monta kautta. Kaitpa ne vieläkin tietää.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
En kyllä voi mitenkään käsittää miksi Dufva peluuttaa Caldwelliä niin paljon, kunneivät esitykset ole tähän mennessä millään tavalla vakuuttaneet.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lintner vaihtui Caldwelliin. Ainakin vielä voidaan sanoa, että huonampaan mentiin, vaikkakin varmaan halvempaan. Lintner takaisin. Samaa voidaan kai sanoa Aalto-Kovanen vaihdosta.

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Hra Caldwell on nyt ilmeisesti pelannut kokonaista 5 runkosarjan ottelu Kettu/Lukko -paidassa, niin mikä mahtaa olla miehen anti, viitsiikö joku kommentoida?

Porissa kun viime kauden otteista jäi kuva miehestä, jolle on tod.näk. suoritettu vähintäänkin lobotomia, tämän seurauksena miehen liikkeen ovat ylettömän hitaita/kömpelöitä ja järjenjuoksu on noin viisivuotiaan tasolla..

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Porissa kun viime kauden otteista jäi kuva miehestä, jolle on tod.näk. suoritettu vähintäänkin lobotomia, tämän seurauksena miehen liikkeen ovat ylettömän hitaita/kömpelöitä ja järjenjuoksu on noin viisivuotiaan tasolla..

Ei Caldwellin otteet tuosta mihinkään ole muuttuneet. Välillä mies seisoo kentällä kuin kxxpä häissä. Järjenjuoksuun en ota kantaa, mutta Caldwellin on lähestulkoon aina kiekon saadessaan yritettävä "kuningas-syöttöjä", onnistumisprosentin ollessa viidessä pelissä pyöreä nolla.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilta-Sanomat kirjoitti tänään että Caldwell oli "naureskellut HIFKin pelaajien kanssa" eilisen pelin jälkeen, ja että "mikäs on naureskellessa kun Lukko maksaa hänelle 250 tuhannen euron vuosipalkkaa".

Tuon naureskelun uskon kyllä, mutta eiköhän tuossa palkassa ole hiukan liikaa, 200 tuhatta uskon vielä senkin ja varsinkin 150 tuhatta. Eihän Petekään tienaa "kuin" sen 240 000, huhujen mukaan toki.

Tai voi Lukko maksaakin sen 250 tuhatta. Mitäpä se sen puoleen mulle kuuluu, kun en minä sitä maksamaan joudu muuta kuin kausikorttini verran. Tuli vaan mieleen kun tuosta käytetystä budjetista on keskusteltu siellä sun täällä.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilta-Sanomat kirjoitti tänään että Caldwell oli "naureskellut HIFKin pelaajien kanssa" eilisen pelin jälkeen, ja että "mikäs on naureskellessa kun Lukko maksaa hänelle 250 tuhannen euron vuosipalkkaa"...

Tuskin Caldwell naureskelee mitään euroissa, koska väittäisin että hän saa palkkansa dollareissa ja nettosopimuksella.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, ei mulla nyt sitä lehteä enää tässä ole ja voi ollakin ettei siinä puhuttu mitään euroista, vaan pelkästään 250 tuhannesta. Isoista rahoista kumminkin on kyse tämänkin husaarin kohdalla.

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Kunnon "palkkasoturi", perkele!

Jos RD:llä on selkärankaa, niin Caldwell miettii huomenna naureskelujaan katsomossa.

Tai jospa ne ennen kauden alkua annetut lausunnot siitä, kuinka hyvä henki lukossa on, johtuivatkin siitä, että pojat ovat kaikki naureskelleet palkkapussien suuruutta...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tästähän vois vaikka laulunkin tehdä, kun ei sillä Hectorillakaan aina niin helppoa ole. "Hän on ammatiltaan kiekkoilija, hän aina naureskelee. Hän on onnellinen työssään kai..." jne.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Varmaan jätkät huutavatkin palkoistaan suureen ääneen, kun toimittajat ovat vieressä.

Vitut, ottakaa lehtiö käteen ja menkää kysymään paljonko saat palkkaa. Kukaan ei puhu niistä asioista sanaakaan.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kunnon "palkkasoturi", perkele!

Jos RD:llä on selkärankaa, niin Caldwell miettii huomenna naureskelujaan katsomossa.
Joo, jos sinäkin menet työnantajasi edustajana tilaisuuteen missä on entisiä opiskelukavereitasi niin heidän kanssa et sitten voi tippaakaan nauraa tai työnantajasi ei anna sinulle enää töitä. Häh? Pelaajat eivät saisi siis heittää mitään läppää vihollisjoukkueen pelaajien kanssa. Eletään 2000-lukua hei...

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Joo, jos sinäkin menet työnantajasi edustajana tilaisuuteen missä on entisiä opiskelukavereitasi niin heidän kanssa et sitten voi tippaakaan nauraa tai työnantajasi ei anna sinulle enää töitä. Häh? Pelaajat eivät saisi siis heittää mitään läppää vihollisjoukkueen pelaajien kanssa. Eletään 2000-lukua hei...

Hiukan eria asia naureskella tuollaista asiaa toimittajien kuullen, hei....

Kyllä mä luulen, että mun työnantaja vois hieman hermostua, jos kuulis mun naureskelevan, että "se saatanan idiootti maksaa mulle ihan vitusti liksaa ja mä teen duunini vasurilla".

Ja kun joukkueurheilusta on kyse, niin tekee tollainen asenne nannaa joukkuehengelle.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin eihän jutussa sitä sanottu että mille pelaajat naureskelivat. Varmaan siellä on ollut HIFKissä Caldwellin tuttuja ja he ovat pelin jälkeen jutelleet, ihan samoin kuin yleensäkin kaverukset pelin jälkeen juttelevat vaikka vastapuolilla pelaavatkin. Se oli vaan toimittajan oivallus, "mikäs on naureskellessa kun..."

Ja kuten sanottu, en usko toimittaja Eero Tuomisen väitteeseen Caldwellin neljännesmiljoonan vuosipalkasta, edes dollareina. Kunhan vaan tuli mainittua asia kun Lukon pelaajasta kerran kyse on.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ilta-Sanomat kirjoitti tänään että Caldwell oli "naureskellut HIFKin pelaajien kanssa" eilisen pelin jälkeen, ja että "mikäs on naureskellessa kun Lukko maksaa hänelle 250 tuhannen euron vuosipalkkaa".

Tuon naureskelun uskon kyllä, mutta eiköhän tuossa palkassa ole hiukan liikaa, 200 tuhatta uskon vielä senkin ja varsinkin 150 tuhatta. Eihän Petekään tienaa "kuin" sen 240 000, huhujen mukaan toki.

Tuohon palkka-asiaan en osaa sanoa yhtikas mitaan. Enka myoskaan ole nahnyt kyseista Ilta-Sanomaa (netista ei ainakaan silmiini pistanyt moinen tarina). Mutta, kun minulle on alkanut jo aiemmin muodostua fiilinki, etta tama kaveri vaan surffailee eika ota tehtavaansa tosissaan, niin sehan on ilman muuta uloskirjoittamisen paikka.

Jo tanaan Lukon pakki-ketjussa vihjasin, etta onko Caldwell Lukon uusi Justin Morrison. Mielialapelaaja, joka toimii kuin leipapappi Pyharannan seurakunnassa. Puhetta riittaa ja pullakahvit maistuvat, mutta tunnetta ei ole mukana.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Jo tanaan Lukon pakki-ketjussa vihjasin, etta onko Caldwell Lukon uusi Justin Morrison. Mielialapelaaja, joka toimii kuin leipapappi Pyharannan seurakunnassa. Puhetta riittaa ja pullakahvit maistuvat, mutta tunnetta ei ole mukana.

Valmentaja Kivi sanoi viime talvena, että Caldwell pelaisi ihan eri sarjoissa, mikäli omaisi urheilijan asenteen. Itse pidän jollakin sairaalla tavalla Caldwell:sta, häneltä täytyy vaan hyväksyä tietyt heikkoudet ja toivoa että vahvuudet kannattavat joukkuetta. Tosin en vaihtaisi enää Heskaan, joka on valmentajan sydämen kannalta paljon helpompi pelaaja.

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Jos otetaan linja, että katsomoon kun naureskelee vastustajan kanssa pelin jälkeen niin aika hiljaista on. Moniko pelaaja itkee vanhojen tuttujen kanssa kättelyiden jälkeen jäällä?

Kukaan ei varmaan usko toimittajan väritykseen. Varmaan nähnyt hyvän matkan päässä, että nauraa tulla "vihollisen" kanssa ja sen perusteella sen oli kirjoittanut.

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Kukaan ei varmaan usko toimittajan väritykseen. Varmaan nähnyt hyvän matkan päässä, että nauraa tulla "vihollisen" kanssa ja sen perusteella sen oli kirjoittanut.

Aika huonoa journalismia siinä tapauksessa. (tosin kyse on keltaisesta lehdistöstä, joten voi olla sitäkin).

Eniveis, henk.koht. perustin suuttumukseni puhtaasti sille, ettei IS:n toimittaja ole kirjoitellut lehteen tuollaista, pelkästään luottaen huulilta lukemisen jaloon taitoon.

Toivottavasti olen väärässä.

Jiirisaha

Jäsen
Aika huonoa journalismia siinä tapauksessa. (tosin kyse on keltaisesta lehdistöstä, joten voi olla sitäkin).

Eniveis, henk.koht. perustin suuttumukseni puhtaasti sille, ettei IS:n toimittaja ole kirjoitellut lehteen tuollaista, pelkästään luottaen huulilta lukemisen jaloon taitoon.

Toivottavasti olen väärässä.

Niin kyllä säkin jonkin sortin hermanni olet, jos sellaiset johtopäätökset vedät, että se naureskeli juuri palkkapussin suuruudelle. Tai ainakin medialukutaidossa olisi jonkin verran parantamisen varaa.

Arvaan, että et ole lehdestä juttua lukenut ja perustit suuttumuksesi Rokun aikaisempaan viestiin, jonka tulkitsit muodossa: "Ilta-Sanomat kirjoitti tänään että Caldwell oli naureskellut HIFKin pelaajien kanssa eilisen pelin jälkeen, että mikäs on naureskellessa kun Lukko maksaa 250 tuhannen euron vuosipalkkaa". Se on vähän eri mitä viestin todellinen sisältö.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy