Tänään Caldwell oli todella veltto ja huolimaton pelin alusta asti. Miestä voisi herätellä käyttämällä katsomon puolella 1-2 pelin verran. Odotusarvo ja palkkapussi eivät vastaa pelaajan nykysuorituksia.
Tänään Caldwell oli todella veltto ja huolimaton pelin alusta asti. Miestä voisi herätellä käyttämällä katsomon puolella 1-2 pelin verran. Odotusarvo ja palkkapussi eivät vastaa pelaajan nykysuorituksia.
Jep. Ongelma vaan on tässä asiassa se, että samassa katsomonosassa pitäisi sitten istua myös Generous ja etenkin Kovanen.
Jep. Ongelma vaan on tässä asiassa se, että samassa katsomonosassa pitäisi sitten istua myös Generous ja etenkin Kovanen. Virtanen paikkaa yhden noista, mutta sitten tarvitaan vielä kaksi muuta. Tai sitten vaan peliin pakkipareilla:
Larsen-Honkaheimo
Tikkanen-Virtanen
Jep. Ongelma vaan on tässä asiassa se, että samassa katsomonosassa pitäisi sitten istua myös Generous ja etenkin Kovanen. Virtanen paikkaa yhden noista, mutta sitten tarvitaan vielä kaksi muuta. Tai sitten vaan peliin pakkipareilla:
Larsen-Honkaheimo
Tikkanen-Virtanen
Kappas, eipä ollut ylläri että Ryan jatkaa samoja otteita mitä esitti viime vuonna hieman pohjoisemmassa.
Onkohan ne Caldwellin kädet sittenkään ihan kunnossa, jos veto ei lähde viivasta?
Mä oon tähän asti puolustellut Caldwellia ja kokoajan sanonut että odotetaan nyt vielä, kyllä se siitä vielä lähtee kulkemaan. Vaan nyt kun 1/3 on kohta kaudesta pelattu, alkaa mullekin jo riittämään noi jatkuvat paskomiset oman maalin edessä. Mun papereissa Generouskin menee jo ohi. Miten Dufva voi jaksaa katsoa tommosta löysäilyä? Eikö sitä Virtasta voi edes kokeilla Caldwellin tilalle? Ilmeisesti ainut tapa päästä eroon on loukkaantuminen.
Edit. Pakkipareihin ei ole nähdäkseni koskettu Larsenin saapumisen jälkeen. Ihemettelen suuresti että miksi, kun ketjuja sen sijaan lototaan kokoajan pelin sisälläkin.
Tarkistetaanpa tämä sun lausuntosi ensi kaudella, vaikka joulutauolla. Jos sanon vastaväitteeksi, että Ryan on ihan niin huono, kuin jutut tällä kaudella kertoivat.
Itse näin noin puolet Ässien peleistä tällä kaudella ja niiden perusteella tätä miestä en todellakaan enää kaipaa, joten näköjään voimme olla kumpikin tyytyväisiä tähän soppariin :)
Oli pakko kaivaa tämä viime Toukuun viestini esille, jossa vastaan Yuppin kirjoitteluun, jossa hän kehuu Caldwelin kaappausta Ässistä. Ilmeisesti aika moni, Yuppin lisäksi, tajuaa nyt että en todellakaan ollut kateellinen Lukolle, vaan ihan oikeasti iloinen siitä että Ryan pelaa Raumalla, eikä Porissa.
No tarkastellaanpa sitten Jouluna uudelleen, jos meinaat että Ryan parantaa vielä otteitaan. Rauman Eurolta haiseva kevät onkin aina ollut niin paljon Porin kevättä parempi, että siitä kannattaakin vääntää vitsiä :)Tulipa joulu aikaisin Porissa. No tämä kalenterin epäsynkroni toisaalta selittää sen, miksi kevät tulee siellä päin aina väärään aikaan.