Taas siellä pelattiin maalinedustalla pehmeästi ja kaveri niittasi kiekon verkkoon. Caldwell taas aitiopaikalla maalia katselemassa, tosin vaikea sanoa, oliko se tällä kertaa kuitenkaan Ryanin mies joka kiekon verkkoon iski.
Miksei Caldwell ammu viivalta käytännössä lainkaan? Sattuu käteen tai jotain?
Olen pitänyt Caldwellia Ässien parhaan laukauksen omaavana pelaajana. Onko laukonut kertaakaan tämän vuoden puolella?
Ainakin teki komeita maaleja siniseltä ihan peräkkäin Blues- ja Jokerit-peleissä muutamia viikkoja sitten;)
Vähän huhuntynkää tänään tuli viestillä, että Caldwell olisi ensi kaudella Jokerien mies. Siitä ei vielä ole varmuutta onko pahvi jo allekirjoitettu vai neuvottelut vasta pitkällä mutta Ässissä ei olisi ainakaan ensi kaudella jatkamassa. Tiedä sitten ovatko syyt siinä, etteivät Ässät ole kiinnostuneet jatkosta vai haluaako Ryan itse katsella muita maisemia.
lähtis nyt vaikka jo! niin löysää paskaa taas tänään, miten ukko voi olla noin paska? ei edes playoffit sytytä, morjens.
lähtis nyt vaikka jo! niin löysää paskaa taas tänään, miten ukko voi olla noin paska? ei edes playoffit sytytä, morjens.
Aivan liikaa virheitä tänään, mutta joukossa myös hyvää kiekollista pelaamista.
Kyllä uskon, että sytyttää mutta kunto on niin heikko ettei se mitään auta. Luisteluvauhti on tippunut niin alas, että Honkastakin voidaan pitää suoranopeudessa parempana.
Kudroc kärsi tänään pakkiparistaan, joutui ottamaan vähintään 2x 2min Caldwellin koomailujen takia, muuten olisi maali tullut molemmilla kerroilla Ässien päätyyn.
Paljon oli asiaa Samille, monesti kaverit juttelivat hymyissä suin. Onkohan ne kalakavereita tai jotain: http://www.jypliiga.fi/images/kuvitukset/220312_06_426_640_70.jpgRyanista kuoriutuu kiltti kaikkien kaveri.
Paljon oli asiaa Samille, monesti kaverit juttelivat hymyissä suin.
Samaa mieltä. Tai sitten Mielonen. Kivi vois nyt tehdä jotain radikaalia, kohta on myöhästä.Malkamäki rohkeasti tilalle ja Caldwell katsomoon.
Joudun kyllä perumaan puheitani Caldwellista kun sitä olen kehunut, että hiomaton timantti. Viime kaudella oli kyllä aivan eri mies, ei ole tällä kaudella päässyt siihen vireeseen mitä olen odottanut. Meidän surkein pakki monessa pelissä peräkkäin, eikä tämä peli ole tuonut poikkeusta siihen. Aina pelottaa kun hänellä on kiekko, uskomatonta mutta totta. Taimi taas on ollut todella positiivinen yllätys eikä kumartele ketään vaikka pieni mies, meidän parhaimpia pakkeja yhdessä Kudrocin kanssa.