Näytti siltä, että Seve odotti Juuselan vetävän itse ja syöttö hieman yllätti.
Syöttäjä tähän Sillanpään 1 000 000e paikkaan oli kylläkin tämän ketjun Caldwell eikä Juusela.
Näytti siltä, että Seve odotti Juuselan vetävän itse ja syöttö hieman yllätti.
Syöttäjä tähän Sillanpään 1 000 000e paikkaan oli kylläkin tämän ketjun Caldwell eikä Juusela.
Eikös Ryan heittänyt viivasta Akille maalin eteen ja Aki Severille?
Tosin Urhon striimistä ei aina nähnyt, mitkä joukkueet edes kentällä ovat.
Ei se taisi olla Lee joka veti liinat kiinni siinä sinisellä ja antoi poikittain.
Joo alan olemaan samalla kannalla. Malkamäki siihen tontille, Miko pelannut erittäin hyvin tähän asti.
Olenko väärässä, vai oliko Caldwell taas aitiopaikalta todistamassa ainakin neljää Pelicans-maalia?
Huomasitko, kuinka alas Caldwell ja Kudroc pudottivat itsensä? Kun kiekollinen Pelicans pelaaja oli heidän hyökkäysalueen siniviivalla, niin Herrat C & K olivat jo B-pisteen kohdalla. Ässien viisikon etäisyydet ovat kuin jostain kultaiselta 1980-luvulta. Tämä kertoo paljon pelikurista.Pelsujen nettisivuilta katsoin maalikoosteen: ainakin ensimmäisessä ja neljännessä maalissa Caldwell pelaa maalinedustan luvattoman löysästi. Oikeastaan verbin "pelaa" käyttäminenkin on vähän kyseenalaista, enemmänkin hän seisoo tekemättä mitään. Ensimmäisessä maalissa kuvanauhalta oikein huomaa sen "oho, mun olisi muuten pitänyt pitää tuo mies (Lasch)" -reaktion.
Ei hyvältä näytä oman pään pelaaminen herralla, ei..
Kyllä minä olen aika varma, että haluaisin Caldwellille jatkosopparin. Ensinnäkin ottaa aikansa päästä takaisin kuntoon ja varsinkin tässä vaiheessa erot muihin huomaa, kun kärkipään joukkueet alkavat olla parhaimmillaan.En ole enää varma haluanko edes Ryanille jatkosopparia.
Valmennus haluaa varmaan mieluummin left-right -pareja, jos mahdollista. Jos tuo muutos tehtäisiin jokaisessa pakkiparissa olisi molemmat samaa kätisyyttä.Pitäisikö koittaa Taimia Kudrocin parina parissa viimeisessä pelissä ja Ryan suosiolla kolmospariin Honkasen kanssa? Voisi ainakin herätellä kaveria moinen ratkaisu.
Ehkä yksi VAARALLINEN virhe, mutta virheitä oli muitakin. Ei todellakaan Ässien paras pakki tänään.Tänään, Tappara - Ässät pelissä, Caldwell oli Ässien paras puolustaja, yksi vaarallinen virhe, muuten hyvää pelaamista. Monet näkevät vain ne virheet, mutta täytyisi muistaa että Caldwell on meidän ainoa kiekollinen pakki.