Kaikki on hiljaa ja kiltisti, ettei jää joululahjat saamatta. Vai onko jo avattu joululahjat? Jorma ainakin on avannut.Tämä on shokki!
Tuskinpa tulee, ainakaan virallista. Muutenkin aika hiljaista ollut kisassa tänään.
Kaikki on hiljaa ja kiltisti, ettei jää joululahjat saamatta. Vai onko jo avattu joululahjat? Jorma ainakin on avannut.Tämä on shokki!
Tuskinpa tulee, ainakaan virallista. Muutenkin aika hiljaista ollut kisassa tänään.
Kaikki lienevät Jorman tapaan "pienessä" sievässä. Siinähän ei ole mitään väärää!Kaikki on hiljaa ja kiltisti, ettei jää joululahjat saamatta. Vai onko jo avattu joululahjat? Jorma ainakin on avannut.
En tunne. Olen 80-luvun synapoppari ja tulevaisuuden 90-luvun eurodanceri. Rokkipellet veks.Viimeinen vihjekuva. Tämä lienee jo selvä kaikille. Jorma nimittäin ei ole!
Joko kilpailijatkin ovat pikkujouluissa? Meni nimittäin niin hiljaiseksi tämä kisa.
16.30
Miä oon aina hiljaa ja kiltisti. Olenkin mallikansalainen. Pomokin kehui aikoinaan hyväksi mieheksi. "Älä hyvä mies lyö vatupassilla nauloja."Kaikki on hiljaa ja kiltisti, ettei jää joululahjat saamatta.
Tommosia geelipäitä kuule roikotetaan Auranjoen sillalta!!En tunne. Olen 80-luvun synapoppari ja tulevaisuuden 90-luvun eurodanceri. Rokkipellet veks.
Mä joskus meenasin rapsuttaa passilla jotain laastia pois ja "pomo" sanoi, älä vittu sillä nyt.Miä oon aina hiljaa ja kiltisti. Olenkin mallikansalainen. Pomokin kehui aikoinaan hyväksi mieheksi. "Älä hyvä mies lyö vatupassilla nauloja."
Mut gummal pual jokke?Tommosia geelipäitä kuule roikotetaan Auranjoen sillalta!!
Sillalla, DAAH!!Mut gummal pual jokke?
II KAUSI | 2. OSAKILPAILU | P. |
---|---|---|
1. | @LiiAaa | 14 |
1. | @Patarouva | 14 |
1. | @Tuusa | 14 |
4. | @jäämies-70 | 11 |
4. | @Myrsky74 | 11 |
5. | @UnenNukkuja | 6 |
Vai eivät vinyylit arvon rouvalle kelpaa? Jo on aikoihin eletty!Pah! Kuvittelin, että olisin saanut edes kuvan henkilön kadonneen paidan palkinnoksi.
Ihan kivoja nekin on, mutta gameworn ilahduttaisi erityisesti, vaikka vaihtaisin sen mieluummin Hetfieldin paitaan.Vai eivät vinyylit arvon rouvalle kelpaa? Jo on aikoihin eletty!
2. Eddie Van Halen
Toisen visan ratkaisuna siis alankomaalaissyntyinen, sittemmin amerikkalaistunut Edward Lodewijk "Eddie" Van Halen (s. 1955). Tätä miestä pidetään yhtenä kaikkien aikojen rock-kitaristeista. Kaikki ylisanat on miehestä jo varmasti kuultu (mm. tilutus, tappingin popularisointi ja Michael Jacksonin Beat It -kappaleen soolo). Kuuluisa Frankenstrat -kitara (kts. tämän osakilpailun vihjekuva) lienee yksi rockmaailman tunnetuimmista.
Näihin ei ole paljon lisättävää, joten kuunnelkaa Van Halenia ja biisikatalogista varsinkin Eruption (ehkä @Arnold herää sokerisista poppariunistaan tähän kovaan rockmaailmaan).
II KAUSI 2. OSAKILPAILU P. 1. @LiiAaa 14 1. @Patarouva 14 1. @Tuusa 14 4. @jäämies-70 11 4. @Myrsky74 11 5. @UnenNukkuja 6
Osakilpailun voitto menee peräti kolmeen osaan, joten tiimi joutuu tosissaan raapimaan päätään palkintojen kanssa. @Tuusa siirtyy samalla toisen kauden kokonaiskisan kärkeen (kts. avausviesti, siellä lisää !!).
Joulun (ja lahjattomien kisailijoiden) kunniaksi saatte Van Halenin alkupään julkaisut (1978-84) vinyyleinä:
Van Halen · The Collection (Van Halen 1978-1984) (LP) (2023)
VAN HALEN: The Collection (Van Halen 1978-1984) album boxed set featuring the first 6 studio albums with vocalist David Lee Roth Van Halen Van Halen II Women And Children First Fair Warning Diver Down 1984.imusic.fi
Palkinto voidaan vaihtaa lumikolaan tai lumilapioon.Yköseksi! Torille!
Voi prkl ku sataa lunta nii pirusti... jätetään tuonnemaksi. Voisko palkinnon vaihtaa pieneen etelän lomaan? Vaikka vain pari viikkoa alkuun..?
Njääh... ees jallukola?Palkinto voidaan vaihtaa lumikolaan tai lumilapioon.
Ota tai jätä!
Jorma vei alkoholit. Sori siitä!Njääh... ees jallukola?
Arvasin. Perhanan juopot.Jorma vei alkoholit. Sori siitä!
Nyt ei ole aika lähteä etelään.Yköseksi! Torille!
Voi prkl ku sataa lunta nii pirusti... jätetään tuonnemaksi. Voisko palkinnon vaihtaa pieneen etelän lomaan? Vaikka vain pari viikkoa alkuun..?
Joko kilpailijatkin ovat pikkujouluissa?
Jormalle kelpaa vain paras!Onko Jormalla porilaista Karhua?
Jormaa ei enää saa, harmillista.Jormalle kelpaa vain paras!
Oikeasti Jormaan uppoaa kaikki alkoholi.
Lienee tuttu Veikko Ahvenaisen levy Hanurini muistoja. Siinä on ollut hanuri kovilla kuin ihan muistelemaan alkaa.Minä noista kitaran rämpyttäjistä tiedä. Hanuri ois parempi.