Sullehan tä oli tarkoitettukin :DTiedän vastauksen!
Vastaus: paska.
Juu saman olisin sanonut ja jättänyt rasiaan.Ananaskonvehti
Viimeksi kun sanoit saman niin tuli joku 2h tjsp...Nyt loppuu hölötykset ananaksesta.
Huomenna mennään taas. Koko päivän tulee!
Jes vittu ananaat mereen!Nyt loppuu hölötykset ananaksesta.
Jorma naukkailee jo muutaman Piña Coladan.Nyt loppuu hölötykset ananaksesta.
Venytetään vihjekuvien veikkausaikaa sopivasti, niin tulee vaikka koko vuorokauden. Kyllä jämpti on näin!Viimeksi kun sanoit saman niin tuli joku 2h tjsp...
Jormaan uppoaa kaikki. Ananas, kookos, banaani, to name a few !!Jorma naukkailee jo muutaman Piña Coladan.
Arriba!
Mä sulle Anat tjsp näytän eli Antti Tuiskun!!Jes vittu ananaat mereen!
Norsunkaataja on muuten Jorman mielidrinkkejä.Jormaan uppoaa kaikki. Ananas, kookos, banaani, to name a few !!
Tällä hetkellä kuumimmat muotijuomat ovat Sininen enkeli ja Ampiainen. Oletteko edes kuulleet moisista? Jorma toi reseptit Kanarialta tänne härmään.
Mikäs biisi se onkaan ananaa naa nana naa naa…Mä sulle Anat tjsp näytän eli Antti Tuiskun!!
Mä sulle Anat tjsp näytän eli Antti Tuiskun!!
Nyt te molemmat puhutte hepreaa. Kuulostavat nimittäin joiltain tulevaisuuden, jopa seuraavan vuosituhannen jutuilta...Mikäs biisi se onkaan ananaa naa nana naa naa…
Tämä ralli tuli just Ruotsista, jota äsken hapuilin.Nyt te molemmat puhutte hepreaa. Kuulostavat nimittäin joiltain tulevaisuuden, jopa seuraavan vuosituhannen jutuilta...
Tämähän on täyttä ameriikan krumeluuria! Osaako ne muka ruottissakin tuota englantia.Tämä ralli tuli just Ruotsista, jota äsken hapuilin.
”One, two, three, four walking like a man
Hitting like a hammer
She's a juvenile scam
Never was a quitter
Tasty like a raindrop
She's got the look”
Tämähän on täyttä ameriikan krumeluuria! Osaako ne muka ruottissakin tuota englantia.
Onhan meilläkin toki rankempaa ja laadukasta englanninkielistä "heviä", niin kuin ne nuoret sanoo...