Ruutuysi – maailman paras visailu!

  • 17 838
  • 966

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Seek and destroy!!
Alkaa mun kaula perässähiihtelijöihin olemaan jo aikamoinen!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai juma nyt mä sen keksin!

Katri Helena
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
2. James Hetfield
Oikea vastaus siis James Hetfield. Mies on Metallica-nimisen thrash-metalliyhtyeen laulaja-rytmikitaristi. Yhtyeen muut jäsenet ovat Lars Ulrich (rummut), Kirk Hammett (soolokitara) sekä Cliff Burton (basso).

Metallican alkuperäinen soolokitaristi Dave Mustaine erotettiin yhtyeestä ja hän on perustanut uuden yhtyeen (Megadeth). Saa nähdä, tuleeko tuostakaan yhtään mitään. Myös alkuperäinen bassotaiteilija (Ron McGovney) sai tehdä tilaa Cliff Burtonille.

Toinen tehtävä osoittautui haastavammaksi kuin ensimmäinen. Pisteitä vain neljälle visailijalle. Kokonaistilannetta päivittelen myöhemmin.

Kiitokset kaikille! Hampaat irvessä tätä ei ollutkaan tarkoitus tehdä, ja te olette selvästi mukana juonessa. Näillä näkymin ensi viikonloppuna mennään taas!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nä on tylsiä kun olen liian ylivoimainen!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Osallistu Napakymppiin niin karisee harhakuvitelmat ylivoimaisuudestasi! Siellä änkytät sitten peräkamaripoika-B:nä villapaita ja kainaloon vedetyt henkselihousut päällä.
Ptyih. Eihän mun tartte esittää mitään, olen vaan oma itseni ja naiset lakoaa aina rentun elämäntarinaan!!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Osakilpailuvoittajien palkinnot ovat tosiaan jakamatta (kiitos @redpecka muistutuksesta). Jorman ja Sirpan työkunto on ollut hieman heikolla tolalla, joten siinä viivästyksen syy.

Toisen osakilpailun voittajat joutuvat valitettavasti jakamaan palkintonsa (toivottavasti väri ja koko kelpaavat!).

Voittajat voivat avata luukkunsa itse!

1. @WarWas

2. @hooceebruins @WarWas
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös