Ruutuysi – maailman paras visailu!

• 59 788
  • 2 500

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olin myös alussa varma, että näin Ronn Mossia tai Kirkaa. Nuo ehkä siis enemmän minun makuuni. Ja Kirkan ääni, ai että.
Vähän oli teininä hurjaa, kun Kirkalta ilmestyi R.O.C.K.-levy. En oikein osannut asiaan suhtautua, mutta pakko oli myöntää, että kyllä äijällä oli niin rokkarin ääni, että oli hän todella Born to Be Wild.
Kirkahan oli sydämeltään rokkari. Hän mietti melko pitkään lähtemistä Syksyn säveleen 1988. Hän tiesi, että iskelmän puolelle astuttuaan paluuta takaisin ei enää ole.

Ihan kivastihan ne seuraavat parikymmentä vuotta menivät kuitenkin.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Olin myös alussa varma, että näin Ronn Mossia tai Kirkaa. Nuo ehkä siis enemmän minun makuuni. Ja Kirkan ääni, ai että.

Vähän oli teininä hurjaa, kun Kirkalta ilmestyi R.O.C.K.-levy. En oikein osannut asiaan suhtautua, mutta pakko oli myöntää, että kyllä äijällä oli niin rokkarin ääni, että oli hän todella Born to Be Wild.
Iskelmä-Kirka ei oikein lähde, mutta rokki-Kirka onkin eri juttu. Anekdoottina kerrottakoon, että olen saanut toisen nimeni Sami, Sammy Babitsinin mukaan, taisi mutsi olla hieman fani, Sammy kuoli tovi ennen kuin minä rääkäisin ensimmäisen kerran.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iskelmä-Kirka ei oikein lähde, mutta rokki-Kirka onkin eri juttu. Anekdoottina kerrottakoon, että olen saanut toisen nimeni Sami, Sammy Babitsinin mukaan, taisi mutsi olla hieman fani, Sammy kuoli tovi ennen kuin minä rääkäisin ensimmäisen kerran.
Ilmari Sami Ahde. Rimmaa!

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen

Korkea arvostus myös Kassu Haloselle.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Muistan Sammyn kuoleman. Jopa meidän koulun ala-asteella, vaikka oltiin jumalan selän takapuolen takana, isoimmat tytöt itki. Itse siitä vain järktyin, itkusta. Babitsinin perheen kovin rokkiveto on Muskan Kirjoita postikortti. Se on niitä harvoja, joissa suomenkielinen versio on alkuperäistä parempi.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muistan Sammyn kuoleman. Jopa meidän koulun ala-asteella, vaikka oltiin jumalan selän takapuolen takana, isoimmat tytöt itki. Itse siitä vain järktyin, itkusta. Babitsinin perheen kovin rokkiveto on Muskan Kirjoita postikortti. Se on niitä harvoja, joissa suomenkielinen versio on alkuperäistä parempi.
Jäikö Elviksen kuolema mieleen? Tai John Lennonin?

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kirkasta en oo ite kovin nauttinu oikeastaan koskaan. Keppanaa mieluummin, mut nyt ei enää vuosikausiin sitäkään. Jormalle varmaa uppoo?

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirkasta en oo ite kovin nauttinu oikeastaan koskaan. Keppanaa mieluummin, mut nyt ei enää vuosikausiin sitäkään. Jormalle varmaa uppoo?
Jormaan uppoaa kaikki suun kautta nautittavat aineen olomuodot.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Oli niin keskikeisari maullaan, että enhän minä kerinnyt mitään euroviisuja. Jorma tuossa soittikin, että parempi ryypätä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ollaan pian sivulla sata!! Ellei tämä jo ole se viesti!!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reilut kymmenen viestiä vielä tarvitaan.

Mitään turhaahan tänne ei postata, eihän?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy