12. Ron Jeremy
Kahdestoista osakilpailu paljasti naisten riemuksi (vai kauhuksi?) aikuisviihdetähti Ron Jeremyn (s. 1953). Miehen hieman nuhjuinen ulkonäkö kätkee housujen sisäpuolelle melkoisen yllätyksen. Tarinan mukaan Ron tienasi poikasena partioleirillä hyvät rahat vedonlyönnissä: autofellaatiolla.
Eiköhän Ron Jeremy jatka omaa ammattiaan vielä muutaman vuoden ja päädy sitten mallin hommiin. Mieshän on aika hyvässä kunnossa ja varsin komea ilmestys!
Valitsin osakilpailuun hieman harhaanjohtavan kuvan (vrt. Wayne Gretzky). Taisi olla hieman liiankin vaikea kuva! Ilmeisesti mielleyhtymät menivät porukalla Michael Jacksonin Bad-albumiin (kts. liite) ja sitä kautta vastauksia tuli melko varhaisessa vaiheessa. Myös Bruce Springsteen sai useita arvauksia. Näissä osakilpailuissa on harvemmin heti ensimmäisestä kuvavihjeestä selkeästi tunnistettavia henkilöitä (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).
Tällä kertaa palkintopotti meni tasan yhdelle visailijalle: @redpecka lähetti postikortilla 12 pisteeseen oikeuttavan vastauksen. Voisin veikata, että tällä visailijalla on mittava kokoelma Ron Jeremyn (puhkikulutettuja) VHS-kasetteja. Samalla @redpecka kiilasi kokonaiskisan kakkoseksi! Onnea voittajalle!
Tällä kertaa palkintopotti meni tasan yhdelle visailijalle: @redpecka lähetti postikortilla 12 pisteeseen oikeuttavan vastauksen. Voisin veikata, että tällä visailijalla on mittava kokoelma Ron Jeremyn (puhkikulutettuja) VHS-kasetteja. Samalla @redpecka kiilasi kokonaiskisan kakkoseksi! Onnea voittajalle!
En osallistu enää ikinä tähän visaan jos vastaus ei ole Ron Moss tai Michael Jackson. Reunat ne on minunkin kupissa. Nyt lähden kioskille ostamaan 20 pennin merkkareita.
En osallistu enää ikinä tähän visaan jos vastaus ei ole Ron Moss tai Michael Jackson. Reunat ne on minunkin kupissa. Nyt lähden kioskille ostamaan 20 pennin merkkareita.
Häh? Onko noin? Miten mun mielestä hän ei ollut viellä arvattavana vaan jonkun arvauksen perusteella pohdittiin monilahjakkuuden mahdollista uran jatkoa.
Voi olla, että olen itse seonnut jo laskuissa, kuka kiharapää ruutujen takana kulloinkin on lymyillyt.
Häh? Onko noin? Miten mun mielestä hän ei ollut viellä arvattavana vaan jonkun arvauksen perusteella pohdittiin monilahjakkuuden mahdollista uran jatkoa.
Voi olla, että olen itse seonnut jo laskuissa, kuka kiharapää ruutujen takana kulloinkin on lymyillyt.