Hehee Thrash! Mulle suosituin on Alice Cooperin TrashSilloin keksittiin Thrash mikä nyt on ylivoimaisesti parasta musaa!! Tästä ei väitellä!!
Viimeksi muokattu:
Hehee Thrash! Mulle suosituin on Alice Cooperin TrashSilloin keksittiin Thrash mikä nyt on ylivoimaisesti parasta musaa!! Tästä ei väitellä!!
Trash.Hehee Thrash! Mulle suosituin on Alice Cooperin Thrash.
Korjasin edelliseen. Pyydän anteeksi hiukan nauttineena.Trash.
Hienoa! Porilaisten kanssa ojentaminen onkin aina riskialtista.Thrashia ei saa ikinä sekoittaa roskaan, en tiedä voinko antaa anteeksi!!
Kamun naistuttu jenkeistä kirjoittelee blogia thrashista ja alussa siellä luki trash, kunnes vähän ojensin.
Selvä ihmisen käsi, jolla on keskisormessa kaksi silmää. Hapsiaiseksi sitä vissiin kutsutaan.
Mä voin kertoa sulle Porilaisesta, siitä parhaasta.Hienoa! Porilaisten kanssa ojentaminen onkin aina riskialtista.
Paahtoleipä! Ei mikään sämpylä!Mä voin kertoa sulle Porilaisesta, siitä parhaasta.
Hampurilaissämpylä, ihanaa majoneesia, jotain makkaraa ja salaattia!! Ostin Turun Tuomiokirkon grillistä jos tiedät missä on Turku tai Tuomiokirkko!!
Tuolla pääsee aina porilaisten ihon alle :DPaahtoleipä! Ei mikään sämpylä!
Jesse Porilainen. Joku tuleva SM-liigakiekkoilija.Mä voin kertoa sulle Porilaisesta, siitä parhaasta.
Hampurilaissämpylä, ihanaa majoneesia, jotain makkaraa ja salaattia!! Ostin Turun Tuomiokirkon grillistä jos tiedät missä on Turku tai Tuomiokirkko!!
Mitch Marner?Tiedän, että ihmisillä on refloja kun ei ole visaa niin huomasin, että pelkästään piraattilahdessa on formaatti nimeltään Ruutukakkonen ja niin sanotusti imutin sen koneelleni.
Unohtakaa broilerit jne...
Liia helppo sit, tänään on hänen synttärit.Mitch Marner?
Tuleeko sitten Dagen efter vai After eight. kuvassa enemmin jos ei auennut.Viimeistään helatorstaina mennään taas.
On vuorossa tietenkin Helatorstai - Hela Dagen - Koko päivän tulee -spesiaali!
Hela dagen vai ostatko vaan After eightiä? No sulla on koko seuraavan päivän dagen efter ja Heikki Hela varmaan musisoi siellä!!My GOD, olen laivalla torstaina. Epistä!
Hela dagen vai ostatko vaan After eightiä? No sulla on koko seuraavan päivän dagen efter ja Heikki Hela varmaan musisoi siellä!!
Estonialla? Kuulemma hieno ja turvallinen laiva.My GOD, olen laivalla torstaina. Epistä!
Estonia? En ole koskaan kuullutkaan. Viking Sally on turvallinen valinta vuonna 1987!Estonialla? Kuulemma hieno ja turvallinen laiva.
Estonialla? Kuulemma hieno ja turvallinen laiva.
Sillonhan Sally kuulemma kulki reittiä Turku - Tallinna.Estonia? En ole koskaan kuullutkaan. Viking Sally on turvallinen valinta vuonna 1987!
Oliko tämä vuosi se kun se tanskalainen partiopoika seikkaili siellä?Estonia? En ole koskaan kuullutkaan. Viking Sally on turvallinen valinta vuonna 1987!
Näin muistelisin. Tai siis mieshän vapautettiin syytteistä sittemmin.Oliko tämä vuosi se kun se tanskalainen partiopoika seikkaili siellä?