Saakeli, uusi luukku avautui just kun kirjoitin vastausta. Menee hyviä pisteitä hukkaan.
Näistä on olemassa kaksi ennakkotapausta. Nämä molemmat ovat menneet visailijan eduksi. Eli huomioidaan vastaus kymmenessä pisteessä.
Saakeli, uusi luukku avautui just kun kirjoitin vastausta. Menee hyviä pisteitä hukkaan.
Kaksi kertaa vastattuani katsoin, mitä oli vastattu. Googlasin ja hämärästi muistan, että olen tuota joskus saattanut nähdä. Olin ilmeisesti tuohon liian vanha tai muuten vain enemmän keskisormen näyttöiässä
Ja mä näin Sulo Vilenin nukkumassa. Oudosti naamassa oli polvi. Että ei hyvin mene täälläkään.Näin eka kuvassa Madonnan tissin. Olenkohan perverssi, vai onko minulla muuten vain mielikuvitusta.
Sirpa voisi näyttää minulle vartin syklin.Nyt on visailuisännältäkin mennyt ajantaju. Lisäsin välillä tahtia varttiin ja näköjään palattiin taas puoleen tuntiin. Laitetaan muutaman saunaoluan piikkiin.
Seuraavasta vihjeestä palataan taas vartin sykliin.
Jos olet liian vanha 80-luvulle, ei voi mitään.Tässä kohtaa olen kai liian WANHA jos en tiedä edes mikä tuo on tai edes termiä. Tän on pakko olla joku jonnejuttu!!
Kas kun ei Jorma. Jorman sykli on tosin normaalin suomalaisen miehen 3 minuuttia. Mutta se on visailuun liian kova tahti.Sirpa voisi näyttää minulle vartin syklin.