Selvästi visailtu täällä muutaman valitun kanssa, että saadaan halutut voittajat. Ei näitä sääntökirjan mukaan tuomita.Mikäs helvetin halpahallin ristivosu täällä on pidetty, kun kunnialliset kisailijat nukkuu? Kait Ruutuysin tuotantotiimi on tästä tietoinen? Oikeusjutulta haisee..
@redpecka, sinut viedään Jorman Mersulla hakemaan täydennystä Alkosta. Vai onkohan se edes lauantaina auki?Mutta naurakaa te nyt sitten kun minua viedään Ladalla Tehtaankadulle kuulusteltavaksi ja heti perään Saabilla Ratakadulle.
Vihjailetko, että olisin jotenkin jäävi? Järjestin tosiaan @Iisoppille hienon palkinnon, mutta itse hän sen ansaitsi. Ajattelen myös, että tämän ohjelman nimi saisi olla mieluummin Ruutuässä, mutta saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.Huomasin muuten mielenkiintoisen yksityiskohdan, @Patarouva kuuluu korttipakkaan joten hänen voittoaan ei voi hyväksyä, käsittääkseni myös ruutuysi kuuluu korttipakkaan.Jarno Saarinen
Kyllä, näppäimillä mennään. Pyöritettävällä tämä ei onnistuisi millään.Aikamoisia seppiä teillä siellä tekniikan puolella. Itte en osaa tällä pyöritettävällä levyllä kopio-liimata. En tiedä onnistuisiko jos olisi se semmoinen numeronäppäinpuhelin...
Jorma: näytä taitosi, suunnittele logo!Jorma, palkkaa minut visual super designer art directoriksi. Osaan paintin.
Tämä nyt tuli vähän nopeasti, mutta tyytyväinen olen.Jorma: näytä taitosi, suunnittele logo!