Viestin lähetti Pressiboxi
Yksi hienoimpia tulokkaita (ainakin novelty-mielessä) on se "Above The Candystore"-mimmi jonka nimeä en tietenkään muista.
Osta Payin' the Dues. Se on kirkkaasti Coptersien paras levy (jos kokoelmia ei huomioida). Viimenen levy missä Dreggen oli mukana. Jos mahdollista niin kannataa hommata vinyylinä. CD:ltä puuttuu levyn paras ralli. Mulla itsellä on kaikki Coptersien L.P:t paitsi Cream of the Crap. Kannattaa ostaa kaikki niiden levyt jos vain mahdollista. Niistä on iloa pimeisiin syysiltoihin. Ja tietenkin vinyylinä. Grande Rockilla ei ole CD-formaatissa biisiä nimeltä Angel Dust mikä on yksi levyn parhaista kappaleista.Viestin lähetti Uraani
Mites muut 'copters-fanit: Itse olen oikeastaan tutustunut vain tuohon Grande Rock -albumiin.. (tjeh, mikäkin fani olen kun tasan yks albumi kuultuna :rolleyes: ja varsinaisesti en ole mikään hellacoptersmaisen rockin kuuntelija ) Mitä itse pidätte siitä? Kokonaisuudessaan albumi on todella hyvä.. Mikään kappale ei nouse itselläni mitenkään ylitse muiden, mutta jokainen biisi kyllä toimii..
Top tykkänään poeka... Hattu pois päästä kun puhut Kentistä! Kent on hyvä bändi ja pojat ovat todella hyviä muusikoita. Jocke Bergin laulu sopii sekaan täyrellisesti.Viestin lähetti Crueman
Ruotsista tulee nykyään ehkä maailman toiseksi parasta rock'n'rollia jenkkien jälkeen. Backyard Babies, Hellacopters, Hardcore Superstar ja Maryslim ovat jokainen loistavaa vääntöä. Sitten on nämä Kentit ja kaikenmaailman E-tyyppi eurohumppa muniinpuhaltelijat joita ei voi hyvällä tahdollakaan musiikiksi kutsua.
Viestin lähetti Arnold
Paola on esittäjä.
Hyvä viisu kyseessä. Kappaleen tunnelma on erinomainen ja sävel on mahtavan kuuloinen. Siinä on jotain vanhahtavaa. En tiedä mistä johtuu, joka tapauksessa se sopii siihen erittäin hyvin.