Ruotsalaiset "itkevät" vääryydestä!

  • 7 072
  • 61

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti teemu73
Ainahan on pyritty siihen, että isäntämaa hyötyy sarjaohjelmasta. Oli kuitenkin jo ennen kisoja selvillä, että Suomi pelaa puolivälieränsä joka tapauksessa klo 21 Helsingissä ja tästä ei kaiketi kukaan valittanut silloin.
Totta.
Ruotsin jääkiekkoliiton sihteeri kirjoitti alle ja homma oli sillä selvä. Hän teki munauksen kun ei ottanut asiaa esille siinä ja silloin. Ruotsin jääkiekkoliiton silloinen puheenjohtaja Richard Fagerlund äkkäsi jutun myöhemmin ja yritti korjata asian, mutta se ei enää onnistunut.
Eli pidetään siitä kiinni mitä on sovittu ja nyt on pidetty.
Luulen että kaikki asianomaiset, joita päätös koskettaa ovat samaa mieltä.

Nyt pelataan.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Tinke
Ruotsin joukkue tulikin lentokoneella. Nyt ei pitäisi olla enää mitään valittamista.
Näillä kahdella matkustustavalla ei ole paljonkaan eroa kun on näin lyhyestä matkasta kysymys. Mahdollisesti pelaajat eivät jäykisty yhtä paljon lentokoneessa ottelun jälkeen.

Kysymyksessä on ihan muut seikat kuin nämä 180 km.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti finnishninja
Mahdollisesti pelaajat eivät jäykisty yhtä paljon lentokoneessa ottelun jälkeen.

Kysymyksessä on ihan muut seikat kuin nämä 180 km.

Aivan! Olen itse kokenut joskus jonkinasteista jäykistymistä lentokoneissa johtuen ns. hyvästä palvelusta.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Black Adder
Aivan! Olen itse kokenut joskus jonkinasteista jäykistymistä lentokoneissa johtuen ns. hyvästä palvelusta.
Varsinkin SAS:n koneissa, joissa ei saa edes viinaa...
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Black Adder
Aivan! Olen itse kokenut joskus jonkinasteista jäykistymistä lentokoneissa johtuen ns. hyvästä palvelusta.

Hmm...kuulutko kenties tähän 10000 metrin ( 6 miles) kerhoon? Hehe...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti finnishninja
Prr... hehe.. olen luvannut liittyä tähän klubiin ennen kuin siirryn autuaammille metsästymaille!

Lennä Ruotsin jengin kanssa takaisin Ruotsiin, niin varmasti pääset tähän klubiin.
Itsehän olen luonnollisesti tässä klubissa jo:olin tulossa Annemari Sandelin kanssa samalla aamukoneella Nairobista....
tosin liityin samalla klubiin nimeltä SeksiäLahnanKanssa.
Ei hyvä homma!

Kohtahan se nähdään onko ruotsalaisten "itkuissa"ollut mitään perää.
 

Wire

Jäsen
Viestin lähetti finnishninja
Näillä kahdella matkustustavalla ei ole paljonkaan eroa kun on näin lyhyestä matkasta kysymys. Mahdollisesti pelaajat eivät jäykisty yhtä paljon lentokoneessa ottelun jälkeen.

Kysymyksessä on ihan muut seikat kuin nämä 180 km.

On siinä se ero että joukkue joutuu odottelemaan ja vaihtamaa bussista koneeseen jne... rasittuu Bussilla pääsis suoraan TurkuHallista Helsingin hotellin pihaan.

Kuten sanonta kuuluu. Marginaalit on pieniä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Wire
On siinä se ero että joukkue joutuu odottelemaan ja vaihtamaa bussista koneeseen jne... rasittuu Bussilla pääsis suoraan TurkuHallista Helsingin hotellin pihaan.
Joo, mutta jos sattuu torkahtamaan hieman bussissa, niin sitten ei tule uni hotellissa ja illalla jäälle ilman lepoa yöllä. Bussi-lentokone-bussi taas pitää sopivasti hereillä, kunnes saa hotellissa huoneen avaimen kouraan.
Pienet ovat marginaalit, tosiaankin.
Viestin lähetti Kalkun rusakko

Lennä Ruotsin jengin kanssa takaisin Ruotsiin, niin varmasti pääset tähän klubiin.
Ei käy, olen toisel puolel jokkee.
Miltäs se meno muuten maistui siellä Nairobin klubissa...
Kohtahan se nähdään onko ruotsalaisten "itkuissa"ollut mitään perää.
Ei nyt millään pahalla, mutta en ole nähnyt missään enkä koskaan niin paljon itkua Suomen maajoukkueen puolesta kuin täällä Jatkoajassa. Täältä en tosi itkuiikat löytyvät - ei nuuskahuulien maasta.
Selänne ulos...
Kipru ulos...
Ara on...
Nummelin ei ei...
Hävetkää koko Suomen maajoukkue...
Kriisi maajoukkueessa...

Hardy Nilssonin huomautus Suomen MM-kisojen kisajärjestelmästä on kuin pieru saharassa jos verrataan tähän suomalaisten itkukuoroon. Toivon todellakin ettei tämä peilaa itse maajoukkeen tunnelmiin. Jos näin on, niin kannattaisi heittää luistimet naulaan ja lähteä suosista kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös