Itse lasken Matthew Tkachukin niihin todella harvoihin pelajiin jotka koittaa oikeasti vahingoittaa vastustajia niin että ne joutuu saikulle. Selkeesti pelin tiimellyksessä sillä menee välillä vaan vintti pimeäksi. Ei ole eka tällainen temppu ja eikä tuu jäämään vikaksi.Tahallinen vai vahinko?
Itse lasken Matthew Tkachukin niihin todella harvoihin pelajiin jotka koittaa oikeasti vahingoittaa vastustajia niin että ne joutuu saikulle. Selkeesti pelin tiimellyksessä sillä menee välillä vaan vintti pimeäksi. Ei ole eka tällainen temppu ja eikä tuu jäämään vikaksi.
Stonen taklaus oli ruma ja puolestaan Tkachuk saa tasan sitä mitä ansaitsee jatkuvilla tempauksillaan. Eikä Muzzin tuossa oikeastaan edes tee mitään muuta kuin hassuttelee Tkachukin kustannuksella. Olisihan tuo voinut latoa kovempaakin kiekkoa kohti, nyt tuommoinen chippaus vain syliin.
Koska pappa oli aikoinaan ihan samanlainen pelaaja niin homma on varmasti geeneissä ja kasvatuksessa. Uskon että Matthew jopa haluaa olla NHL:lään vihatuin mies ja paras ärsyttäjä. Tiedä sitten herättääkö Tkachukia edes se kun pistää vielä jonkun pelaajan uran pakettiin. Itse uskon että tolla pojalla vauhti tulee vielä kiihtymään ja sieltä tulee jossain vaiheessa tulee todellinen ylilyönti jonka seurauksena istuu vielä pitkään pelikiellossa.Mä luulen, ettei se erota tuota videopelistä, missä se kaveri vaan herää sitten uuteen matsiin täysissä voimissa, vaikka sitä ampuisi tykillä päähän.
Niin valitettavaa kuin se onkin niin olen samaa mieltä, että mitään muutosta ei tapahdu ennen kuin Tkachuk saattaa jonkun pelitoverin pyörätuoliin.Itse uskon että tolla pojalla vauhti tulee vielä kiihtymään ja sieltä tulee jossain vaiheessa tulee todellinen ylilyönti jonka seurauksena istuu vielä pitkään pelikiellossa.
Tkachukin reaktio tuohon sinänsä aivan turhaan temppuun on aivan ylivedetty ja klassikko johon palataan aina kun miehestä keskustellaan. Giordanon reaktio oli hieno kun Tkachuk lyö oven kiinni miehen nenän edestä ja huitoo juomapullotelinettä. Ei mitään reaktiota, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. "Fucking gate! Fucking Gatorade!"
Höglander sitten veti Forbotia kyynerpäällä naamaan. Kun ei tullu jäähyä, niin Forbot kuittasi asian.
En pidä tota Höglanderin temppua mitenkään vahinkona kun poika jäi junnujen MM-kisoissa mieleen tästä tapauksesta.
Höglander sitten veti Forbotia kyynerpäällä naamaan.
Höglander sitten veti Forbotia kyynerpäällä naamaan. Kun ei tullu jäähyä, niin Forbot kuittasi asian.
En pidä tota Höglanderin temppua mitenkään vahinkona kun poika jäi junnujen MM-kisoissa mieleen tästä tapauksesta.
Melkein nähtiin maalivahtien tappelu nuottien vs särkien pelissä kun Binny riehui kun Chief vaihtoi hänet Hussoon kesken pelin. Olihan Binnyllä ajatus saada joukkuetta syttymäänkin. Fanin tuo Binnyn toiminta sai ainakin kiihtymään. Kunnon ole schoolia kehiin. Kaverillahan on historiaa tappeluista AHL puolelta.
Melkein nähtiin maalivahtien tappelu nuottien vs särkien pelissä kun Binny riehui kun Chief vaihtoi hänet Hussoon kesken pelin. Olihan Binnyllä ajatus saada joukkuetta syttymäänkin. Fanin tuo Binnyn toiminta sai ainakin kiihtymään. Kunnon ole schoolia kehiin. Kaverillahan on historiaa tappeluista AHL puolelta.
Pistetään sitten postaus tähän ketjuun. Siitä onkin aikaa ku mv ovat viimeksi tapelleet NHL:ssä. Harmi kun duunarit menivät väliin.
Linkki
Onneksi on vielä tuollaisia tuittupää maalivahteja. Pitää sitä vähän hauista näyttää ettei vastustajat kovin hypi silmille. Suurin osa nykyajan maalivahdeista on pelkkää harmaata massaa. Ei tämä niin vakavaa ole ja pienet nokkapokat ja tunteet kuuluu peliin. Oispa vielä Roy, Hextall, Belfour, Emery ja kumppanit kaukaloissa.