Rosterimuutoksia kesken kauden 2009-2010

  • 186 465
  • 753

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Suikkanenhan kertoi Tepsin hakeneen jostain käsittämättömästä syystä hyökkääjää remmiin joten napataan tuo Banhamin Frankki tuomaan maalintekovoimaa! :D

Makkonen siis oli kuin olikin Tepsin kiikarissa mutta kun ei suostunut ruokapalkalla tulemaan niin kaveri menikin JYPpiin. Edelleen kuulemma haetaan vahvistusta, hyökkäykseen. Pakistohan onkin liigan eliittiä.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ja Johnssonin vuokrasopimus päättyy lähipäivinä muutenkin.

Sikäli tässä on ylläripylläriä, että TPS olisi voinut pitää Johnssonin loppukauden ajan niin halutessaan. Kakkosylivoimaan olisi hyvin mennyt esimerkiksi. Mutta ei tällä kertaa osunut tämä skenaario ja Sweatt tietenkin vei sen ykköskiekollisen pakin paikan varmaankin.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle jäi varsin positiivinen kuva Johnssonista ja olisin mielelläni pitänyt miehen kauden loppuun asti. Vaikutti varsin varmalta pakilta varsinkin kun ottaa huomioon miehen iän. Toisaalta vuokrasopimus päättyi joka tapauksessa huomenna ja Sweatt ilmeisesti riittää Suikkaselle. Jos vielä tulee loukkaantumisia niin taas ollaan vaikeuksissa. Kaitsuhan sanoi aamun Turun Sanomissa, ettei enää odota mitään hankintoja.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Per oli ihan odotetunlainen kelpo pakki, joka täytti roolinsa. Olisin itsekin kyllä mielellään halunnut nähdä hänet luutivan loppukauden Palloseurassa, mutta Leen tulo ilmeisesti sekoitti pakkaa.

Muut joukkueet tässä ovat vahvistuneet, jotkut merkittävästikin, mutta uskon Tepsin kyllä pärjäävän näilläkin, vaikka eihän rosteri koskaan liian hyvä ole. Kun peruspelaamisemme taso on tarpeeksi korkealla ja puolustuspää nyt jotenkin toimii niin voimme haastaa minkä joukkueen tahansa tässä sarjassa.
 
Veikkaan että jos meille vielä joku tulee on kyseessä myös ensikautta koskeva siirto. Esimerkiksi Ilveksen Jarkko Kauvosaari tulisi kysymykseen. Makkonen olisi ollut loistava lisä tähän pakkaan mutta mies taisi rahan perässä jälleen juosta ja meni Jyppiin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Hauhtosen suunta?

Hauhtonen on tällä hetkellä loukkaantuneena ja on sitä vielä 3-5 viikkoa eteenpäin. Ja Jokerit tuskin luopuisi juuri liitoon päässeestä sentteristä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Hauhtosen suunta?

Miksi Hauhtosen suuntaa arvuutellaan? Matti Virmanen on vahvistanut että kaveri on loukkaantuneena. Vaihtaisiko TPS jonkun (vaikka Nordlundin) loukkaantuneeseen Hauhtoseen? Täältä varovainen "kyllä".

Hei mutta meillähän on reservissä maalitykki Hannus.
 

-JH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Makkosen perässä TPS on näemmä ollut. Tämä selviää R-P:n suusta jatkoajan TPS-JOK ennakosta:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?ottelu=21287&versio=ennakko
Muutama muu vesiperä ilmeisesti myös vedetty.

Jos ja kun me ollaan oltu Makkosen perässä, tarkoittaa se automaattisesti sitä että seurajohto ei ole voinut edes luulla että kyseessä olisi jollain tapaa halpa hankinta, varsinkin kun tiedossa oli että Frölundalle joudutaan maksamaan vähintään 30te.

Tämä antaa kyllä osviittaa siitä että viikonlopun aikana jonkinlainen vahvistus olisi mahdollinen, ehkä jopa todennäköinen. Näyttää myös siltä että vahvistus on tulossa nimenomaan hyökkäykseen. Toivottavasti Skålle tervehtyy nopeasti jotta meillä olisi 5 pakkia, yksi rikkinäinen polvi ja Nordlund.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Tämä antaa kyllä osviittaa siitä että viikonlopun aikana jonkinlainen vahvistus olisi mahdollinen, ehkä jopa todennäköinen. Näyttää myös siltä että vahvistus on tulossa nimenomaan hyökkäykseen.

Tommi Hannus?
 
Muuten se Turkuun huhuttu Leksandin "iso musta" Grand-Pierre teki jatkosopimuksen vielä pariksi kaudeksi eteenpäinkin Leksandiin eli siitä voisi tulkita ettei ole lähdössä mihinkään. Jos sillä huhulla nyt mitään totuuspohjaa olikaan.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Oletan että Sweatt vei roolituksissa Johnssonin paikan ja homma on sitä myöden selvä.
Olen ollut muutamat viime päivät uutispimennossa. Onko Johnsson siis jo lähetetty takaisin Färjestadiin?
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tussarissa taisi olla eilen, että Johnsson pakkaa kamat ja lähtee takaisin Ruotsiin, mutta tänään Johnsson on vielä merkattu kokoonpanoon.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tommi Hannus?

Hannushan on viime aikoina hieman piristynyt, eilen syntyi kauden avausmaali. Tehot TuTossa pelatun 11 matsin jälkeen ovat nyt muodossa 1+1. Neljä kakkosta jäähytilastoissa, +/- -tilastossa -1.

Näin vertailuksi Tepsin nykyisen neloskentän sentterin Lassi Kokkalan tehoiksi muodostui kuudessa TuTossa pelatussa ottelussa 1+5.
 

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Per Johnsson ei siis tosiaan jatka TPS:n riveissä vaan jatkaa lainasopimuksella Örebron joukkueeseen.

http://www.orebrohockey.se/nyhet.php?id=1202

Harmi sinänsä. Minä ainakin olisin katsellut miehen pelejä enemmänkin, mutta Skålbergin kuntoutuessa noita pakkeja meillä tietysti on jo tarpeeksi. Onnea jatkoon Pärre!

Btw... "vanha kunnon" Harlan Pratt on vapautunut juuri Olimpia Ljublijanasta:) Meidän pakistohan on kuitenkin nyt lopullisessa muodossaan... onhan se? :D
 
Viimeksi muokattu:

-JH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hietarinta kertoi tänään että joukkueeseen etsitään vahvistuksia "kuumeisesti". Mahdollisesti jopa kahta pelaajaa ja ainakin itse ymmärsin että hyökkäykseen. Ensiyöstä on kuulemma tulossa pitkä.

Hallilla pyöri huhuissa kaikenlaisia nimiä, itse olen toiveikas että tulopuolella olisi 1-2 ketjun laituri ja ehkä neloseen sentteri/laituri. Uutisia odotellessa...
 

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Hallilla pyöri huhuissa kaikenlaisia nimiä, itse olen toiveikas että tulopuolella olisi 1-2 ketjun laituri ja ehkä neloseen sentteri/laituri. Uutisia odotellessa...

Itse olen toiveikas, että saataisiin todellinen isäntä sinne puolustukseen, jotta voitaisiin heivata esim. Nordlund katsomoon/TuToon. Taitaa olla kuitenkin turha toivo. Näyttää siltä, että valmennusjohto ei ole samoilla linjoilla meikäläisen kanssa.

Hyökkäykseen en kyllä näe tarvetta mihinkään suuriin muutoksiin, ellei sitten saada kunnon vahvistusta, joka suostuu kirjoittamaan pahvin samantien ensi kaudellekin.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Olen kyllä muiden joukossa täysin klapilla verille hakattu ja perseeseen työnnetty, jos nyt hyökkäykseen haetaan ukkoja.

- Tepsin hyökkäys on tuloksellisesti kevyesti liigan TOP4. Tästä ei voi kukaan edes väitellä.
- Pakisto on tasoa 8-12, lähempänä 12.
- Maalivahdit ovat tasoa 4-14, eli parhaimmillaan kohtalaisia, mutta ei koskaan parhaita ja päivästä riippuen mitä sattuu.

Millä logiikalla kukaan voi hakea hyökkäykseen vahvistusta? Ei tajua. Enhän minä vastaan laita, jos hyökkäyskin tuosta vielä vahvistuu, mutta miksi, oi dear Mooses, Jeesus ja muut parrakkaat, miksi?
 

bumerangi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millä logiikalla kukaan voi hakea hyökkäykseen vahvistusta? Ei tajua. Enhän minä vastaan laita, jos hyökkäyskin tuosta vielä vahvistuu, mutta miksi, oi dear Mooses, Jeesus ja muut parrakkaat, miksi?

Tämä selviää kun katsoo peliajan jakautumista kärkimiesten kohdalla. Lehdistö ihmettelee, miten Nylander pelaa 23 minuuttia pelissä. Meillä kärkimiehet pelaa säännöllisesti tällä hetkellä yli 20 minuuttia. Ei jaksa polkea loputtomiin. Nelonen ei pelaa käytännössä kokonaisuutena paljoakaan. Jos halutaan mennä eteenpäin keväällä, niin täytyy löytyä neljä pelaavaa kenttää.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Vai että vielä hankitaan hyökkäykseen pelaajia. No ei kai siinä, mutta itse hankkisin yhden kovan pakin niinkuin moni muukin.

Jos joku uusi nyt palkataan niin toivottavasti ei ole sitten mikään Youtube-skouttaus. Ei hirveän hyvä fiilis kyllä, kun päivä aikaa tehdä hankinnat. Hosumalla ei tule tehty kuin huonoja päätöksiä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Hallilla pyöri huhuissa kaikenlaisia nimiä, itse olen toiveikas että tulopuolella olisi 1-2 ketjun laituri ja ehkä neloseen sentteri/laituri. Uutisia odotellessa...

Voisitko ystävällisesti huhuilla meillekkin..? ü
 

-JH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No yhden nimen kuulin paikalliselta agentilta, ei ole varmaa tietoa että onko kaverin kanssa neuvotteluyhteyttä mutta kyseessä on jokatapauksessa Niko Dimitrakos. Häntä on ainakin tänne tarjottu.

Myös Frank Banham on tulossa Suomeen, jää nähtäväksi minne laskeutuu ja missä kunnossa mies on.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Myös Frank Banham on tulossa Suomeen, jää nähtäväksi minne laskeutuu ja missä kunnossa mies on.

Eikös Banham siirtynyt Lausanneen, Sveitsin B-liigaan höntsäämään.

Niin ja tuo Dimitriakos olisi ihan käsittämättömän kova nimi Tepsiin, ei kai sentään..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös