Viestin lähetti lintu
Näin kirjoitin muutama viikko takaperin. Cobol väitti että keksin huhuni itse..
Kyllä olisin sinusta lintu uskonut, että ei ole tarvetta tuollaista vääristelyä kirjoittaa. Minä en sanallakaan kommentoinut lähtijälistaasi. Miksi olisinkaan kun olin jo aikoja sitten kirjoittanut asiasta itsekin...
Sen sijaan kommentoin tätä kirjoittamaasi, jonka nyt jätit pois lainauksestasi. Tässä suora lainaus tekstistäsi, jota kommentoin:
"Kauden aikana kävi myös selväksi ettei pelaajien suhteet Jortikkaan olleet kunnossa kun nämä uhkasivat irtisanoutua Jortikan jatkaessa."
Vain tuon kohdan lainasin tekstistäsi ja totesin, että keksit huhuja itse. Sehän on totta: Turunen ja Tukio ym eivät 100 prosentin varmuudella uhanneet irtisanoutua Jokereista, jos Jortikka jatkaa. Asia oli kyllä niin, että Jortikka uhkasi potkia heidät ulos ja potki kanssa.
Tarkka lainaus parin viikon takaa:
--------------------------------------------------------------------------------
Viestin lähetti lintu:
Kauden aikana kävi myös selväksi ettei pelaajien suhteet Jortikkaan olleet kunnossa kun nämä uhkasivat irtisanoutua Jortikan jatkaessa.
--------------------------------------------------------------------------------
Kommentti perään, Viestin lähetti cobol:
Pääset jo Renegade-luokkaan. Hassua miten joitakin kiinnostaa keksiä juoruja ihan itse. Yksikään Jokereiden jatkavista pelaajista ei taatusti halua irtisanoutua Jortikan jatkaessa. He nimittäin jatkavat Jokereissa myös itse.
Myöskään esimerkiksi Turunen tai Tukio ei olisi edes kuvitellut, että olisivat moisen uhkauksen jättäneet. He ovat hyviä pelaajia, mutta väärään aikaan väärässä joukkueessa.