Roster watch 2004-05

  • 600 715
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Sami ei tee Lemiuexia eli ei pelaa vielä osin omistamassaan seurassa vielä...........

Viestin lähetti cobol
Ei taideta julkaista. Kyllä ne nimikirjaimet ovat edelleen TS mitä todennäköisemmin.

Sovitaan, että ihan varmasti ja unohdetaan Kapanen ja varsinkin Turunen.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Huomenna julkastaan Roberto Carlosin ja Luis Figon sopparit+2vuoden optio!

Tää pitää yhtä paljo paikkansa ku kaikki nää muutki spekulaatiot johon kaikilla tuntuu olevan joku "FAKTA TIETO" sieltä kuuluisasta SISÄPIIRISTÄ! ....Okei okei .. =)

Jos huomenna ei T.Santalan sopparia julkasta niin siinä meni mun usko Jatkoajan tietäjiin! PISTE. Toivottavasti kukaan ei ota tätä mun AVAUTUMISTA nokkiinsa.

P.S. Kimi Räikkönen vaihtaa vaihteita ilman kytkintä ja sen takii MP4-19ABCDEFGHIJK ei VITTU TOIMI!
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Caine
P.S. Kimi Räikkönen vaihtaa vaihteita ilman kytkintä ja sen takii MP4-19ABCDEFGHIJK ei VITTU TOIMI!

Tämä oli erittäin mielenkiintoinen tieto HIFK:n ensi kauden rosterista. En olisi ihan heti uskonut.

Voisiko joku muuten avata "Huomenna tapahtuu vol. 2", -ketjun tällä kertaa ilman kymysysmerkkiä. On tämä sitten niin jännää että. Ei millään malta odottaa huomiseen, mutta kaipa se nyt sitten kauan spekuloitu TS tosiaan tulee. Toivokaamme näin ainakin hartaasti. Ja äijähän on jo joka tapauksessa elävä IFK-legenda (näytöt meidän paidassa jättävät varjoonsa jo erään jokeri-ikonin, jonka paita roikkuu jaffalan katossa), joten ilman muuta hyvä homma.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tässä superpelaajan julkaisu hössäkässä meinasi itseltäni mennä ohi tiedotteessa ollut kohta: "koskien ............., ensi kauden joukkuetta, .......". Tapahtuuko rosterissa jotain muita muutoksia? Hyllytetäänkö ulkomaalaisia, julkaistaanko jatkosopimus/ksia (Luttinen), vai kerrotaanko tässä vaiheessa jo kapteenisto tms.?

Muuten ihan hyvä, mutta eipä varmaan uni taas illalla tule, kun jänskättää niin kovin.
 

Guus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, Nashville, New Jersey
Herra Santala lienee kyseessä. Pidän myöskin suurena vaihtoehtona Juha Riihijärveä. Mieluummin kuitenkin Santala. Itse lehdistötilaisuutta tuskin voi seurata muun kuin Petokanavan kautta. Kiinnostavaa tulee olemaan se, että kuinka pitkä kyseisen sopimuspelaajan sopimus on. Jos Santala on kyseessä, papereissa on varmasti pykälä, joka mahdollistaa Tommin siirron NHL:ään. Jos kyseessä olisi Jussi Riihijärvi, uskoisin sopimuksen olevan pituutta 2-3 vuotta. Lieneekö sitten hankinnat siinä? IFK:n ensikausi ja uusi pelaaja ovat siis sponsoreiden lisäksi pääaiheena tilaisuudessa, jossa mahdollisesti kuulemme myös Daven tilanteen. Onkohan uusi maalivahti haussa? No, nyt on spekuloitu ja odotetaan kynsiä pureskellen yön ja aamun yli kello yhteen ja katseet puhelimen näyttöön joka piipannee kullakin 14.00.

***** ******* HIFK:hon.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Edelleen

Henkilökohtaisesti "uskon" edelleen, että huomenna julkaistava merkittävä vahvistus on Sami Kapanen. Sen verran painokkaasti HIFK:n sivuilla puhutaan merkittävästä vahvistuksesta. Toki Tommi Santalakin olisi tällainen, mutta Tommin tulo sinänsä ei ole niin merkittävä yllätys, kuin mitä HIFK:n sivujen käyttämä sanamuoto antaa kertoa. Jos Tommi tekee taas HIFK:n kanssa diilin, niin taas sitä saa loppukesän jännittää pelataanko NHL:ssä ensi kaudella ja jos pelataan, niin tekeekö Tommi taas oharin. Lisäksi Jokerien Virmanenhan sanoi jossain vaiheessa, että narrien rosteri alkaa olla valmis, mutta Virmanen ottaisi mielellään Santalan narripaitaan ja taisi vielä todeta keskusteluja käydyn.

Juha Riihijärvi ei ole enää sen tason vahvistus, että sitä markkinoitaisiin noin vahvoin sanakääntein. HIFK:n sivujen mukaan myös mm. sponssi-asioita käsitellään huomisessa tiedotustilaisuudessa ja rosterista saattaa samalla kadota Dave -niminen molari.

Joka tapauksessa molemmat eli sekä Kapanen, että Santala kelpaavat kyllä HIFK:n rosteriin mainiosti. Tässä vaiheessa jos pitäisi vetoa lyödä, niin omat rahani sijoittaisin Kapaseen.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Edelleen

Viestin lähetti Shammy Agitator
Jos Tommi tekee taas HIFK:n kanssa diilin, niin taas sitä saa loppukesän jännittää pelataanko NHL:ssä ensi kaudella ja jos pelataan, niin tekeekö Tommi taas oharin.

Vai oltaisiinko tässä jo pidempään neuvoteltu sopimukseen pykälää "älä lähre shinne"
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Guus
Jos Santala on kyseessä, papereissa on varmasti pykälä, joka mahdollistaa Tommin siirron NHL:ään.

Minkä ihmeen siirron?? Kaverillahan on sopimusta jäljellä Atlantan kanssa vielä yksi vuosi (JA:n mukaan).

Suoraan sanottuna mikäli Santala SM-liigaan palaa (vaikka Jokereihin) niin vituttaa kyllä suuresti. Kaverilla on melkein kaikki edellytykset menestyä NHL:ssä: isokokoinen, ei pelkää fyysistä peliä, hyvä syöttelijä, kova laukaus, rightin pelaaja, eikä Atlantan sentteritilanne niin hyvä ole etteikö vähintään kolmosketjuun mahtuisi. Olisihan se kai liikaa vaadittua että Suomella olisi joskus NHL:ssä joukkueensa vakiokokoonpanoon kuuluva isokokoinen rightin sentteri, vai?
 

Guus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, Nashville, New Jersey
Tuo kaikki pitää paikkansa ja pyydän anteeksi virhettäni, joka ilmeni viestissäni. Santalalla on tosiaan vielä vuosi sopimusta Atlantan kanssa joten pahoitteluni. Kaikki hyvissä mielin huomista varten?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Spekuloidaanpa vähän:

Leikitään, että S.Kapanen on nimi, joka huomenna julkistetaan. Muita hyökkäyspään vahvistuksia ei ennen kauden alkua enää tule. Seuraavaksi siirrytään tässä ketjussa, jo legendaksi muodostuneeseen kokoonpano-härdelliin:

Ykkösketju pysyy hahmotelmissani tietysti samana, mutta kakkosketjuun voisi nyt kuvitella jotain ihan uudenlaista koostumusta. Ei lähdetä sillä vakio-Vopat - X - X -systeemillä, vaan mielestäni kokeilun arvoinen ketju olisi olisi Kapanen - Hirso - Vihko. Pojat polkee laidoillaan minkä kintuistaan pääsevät, ja Hirso jakaa lättyjä. "Junnutkin" ovat vuoden vanhempia.

Kolmosketjuun Vopat - Häppölä/Holma - Laine, ja neloseen loput, keskelle Häppölä/Holma/Porthen.
 

Guus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, Nashville, New Jersey
Re: Spekuloidaanpa vähän:

Timo Pärssinen- Brett Harkins- Kimmo Kuhta
Roman Vopat- Tommi Santala- Toni Häppölä
Turo Järvinen- Kim Hirschovits- Joonas Vihko
Jermu Porthen- Eetu Holma- Mikko Laine

Toni Söderholm- Jere Karalahti
Ladislav Benysek-Mikko Turunen
Jarno Kultanen- Pasi Saarinen
Hannu Pikkarainen- Mikko Kurvinen

Dave Stathos/Jan Lundell

Sit jos saataisiin viellä ZIZ joukkueeseen Ruutujen lisäksi niin jengi näyttäisi tältä:

Pärssinen-Harkins-Kuhta
Ruutu-Santala-Ruutu
Järvinen-Hirschovits-Vihko
Vopat-Häppölä-Laine

Söderholm-Karalahti
Zidlicky-Kurvinen
Saarinen-Kultanen
Benysek-Turunen

?? Lundell
 

Guus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, Nashville, New Jersey
Re: Re: Spekuloidaanpa vähän:

Taas ku mä tulin tänne niin taas alko toi piikittely muo kohtaan. Yritin olla taas semmoinen että ei tunnistettais mut tuntuu siltä että kaikki jollain lailla käy kimppuun. En pysty kirjottelee asiallisesti jos kaikki ääshoulit käy lesoo tääl. Onks tää huumorii?
No. antakaa mun kirjottaa ihan mitä kirjotan mut se ei todellakaan ole teifän ongelmanne. Mulla on viellä monta monta monta nimimerkkiä joten en hatkahda jos mut potkitaan ulos. Mä tuun takasin aina! AINA!!!!!
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Spekuloidaanpa vähän:

Viestin lähetti Guus
Taas ku mä tulin tänne niin taas alko toi piikittely muo kohtaan. Yritin olla taas semmoinen että ei tunnistettais mut tuntuu siltä että kaikki jollain lailla käy kimppuun. En pysty kirjottelee asiallisesti jos kaikki ääshoulit käy lesoo tääl. Onks tää huumorii?
No. antakaa mun kirjottaa ihan mitä kirjotan mut se ei todellakaan ole teifän ongelmanne. Mulla on viellä monta monta monta nimimerkkiä joten en hatkahda jos mut potkitaan ulos. Mä tuun takasin aina! AINA!!!!!

Vitun spede.
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
T.S

Tommi Santala nähty IFK:oon mukana Barettimarssilla. No huomenna se nähdään tiedotustilaisuudessa.
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Spekuloidaanpa vähän:

Viestin lähetti Guus
Mulla on viellä monta monta monta nimimerkkiä joten en hatkahda jos mut potkitaan ulos. Mä tuun takasin aina! AINA!!!!!

Näin olemme huomanneet juu, näyttää olevan niin monta että on varaa ihan heitellä niitä pois. Mitäs jos pannaan talkoot pystyyn ja haetaan ne sun lelut pois sieltä patterin välistä, niin tulee kaikille parempi mieli, jookos?


Ja itse aiheeseen liittyen, meikäläisellä tuli justiinsa semmoinen kutina että huomenna julkaistava nimi EI ole S.Kapanen, EI T. Santala, EI T.Turunen, EI T. Salmelainen eikä juuri kukaan muukaan spekuloitu. The sir Penasta on tullut sen verran velmu äijä, että en ihmettelisi vaikka huomenna jouduttaisiin muurailemaan pankin seiniä. Ja täyttämään pajatsoa. Ja tuomaan Pottia takaisin.

Ja sitten samaan hengenvetoon on hyvä muistaa että M. Spanhel etsi itselleen paraikaa uutta seuraa. Mitäs jos The sir tekeekin tupla-yllärin, ja hommaa meille sekä Turusen että Spanielin? "Otettiin kun saatiin, meillä on nyt liigan paras laiturikaksikko".

Henk.koht. suurimman virnistyksen aikaan saisi se maanalaisen junan lempinimeä kantava henkilö, siinä olisi varmaan-Virmasella hiukan ihmettelemistä. :-)

Vai tulisiko nyt sitten lopultakin se JB tai EL?

EDIT: arvatkaa mikä
 
Viestin lähetti rico
Vitun spede.

Nimimerkki ricolle varoitus:

"§4 Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte ”lähetä”-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun. Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua. Chattaamista ja muuta jutustelua varten on omat kanavansa, ne eivät kuulu keskustelupalstalle.


§6 .... Henkilökohtaiset loukkaukset ovat rangaistavia"

Emme epäröi jatkossakaan varoituksissa ja mittavammissa toimenpiteissä selkeitä sääntörikkeitä havaitessamme. Päivän ilmainen vinkki muillekin: ei kannata provosoitua.

Moderaattorit
 

Kadlec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK,
Oulunkylän Gnistan
Viestin lähetti Guus
No. antakaa mun kirjottaa ihan mitä kirjotan mut se ei todellakaan ole teifän ongelmanne. Mulla on viellä monta monta monta nimimerkkiä joten en hatkahda jos mut potkitaan ulos. Mä tuun takasin aina! AINA!!!

Niinpä niin, tervetuloa taas.
Taas pitää ruveta miettimään että pitäsikö sun viesteille itkeä vai nauraa?
Onneks täytät varmaan jo kohta 10 niin toi älykkyysosamäärä kasvaa hiukkasen, tolla äskeisellä viestillä kun taas on niin paljon tekemistä ifkin siirroista.
Sorry off topic, en voinut vastustaa..

Ja sitten itse aiheeseen, mistä itse ajatus Kapanen siirrosta meille on lähtenyt?
Onko tosiaankin näin että mies aikoo lopettaa NHL pelit? Ja onko hän edes neuvottelut meiän kanssa?
Eikö hän joskus sanonut (voin olla väärässä) että jos/kun hän lopettaa NHL-uran niin osoite olisi Kalpa?
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Urheilulehden All Stars-kirjasessa Sami Kapanen sanoo seuraavasti: Jos työnseisaus tulee ja ensi kaudella jossain pelaan, niin KalPassa. Muuten hän kyllä antaa ymmärtää, että paluu Suomeen alkaa olla edessä. HIFK, KalPa vai NHL? Itse veikkaan miehen jatkavan NHL:ssä.

PS Kerroin tyttöystävälleni HIFK:n tulevasta MERKITTÄVÄSTÄ pelaajavahvistuksesta ja hänen ehdotuksensa oli Teemu Selänne. Tämä on sitten todellinen antisisäpiiritieto!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Moderaattorit
Nimimerkki ricolle varoitus:

Emme epäröi jatkossakaan varoituksissa ja mittavammissa toimenpiteissä selkeitä sääntörikkeitä havaitessamme. Päivän ilmainen vinkki muillekin: ei kannata provosoitua.

Moderaattorit

No jep jep!

Jos jorelahti-multinick-wannabe-kavereita ei yhdistä kenties yhteinen IP niin moni muu asia kylläkin. Rekisteröidynpä proxyn kautta, kirjoitan välillä kotoa, välillä lastentarhasta ja olen aivan eri henkilö. Näin.

En ole mode täällä, muutamassa muussa paikassa kylläkin, siksi otan kantaa [ja poistun kenties onnellisena jäähylle]

Ja jos näin käy niin palaan 47 eri nimimerkin voimin joista 12 käyn rekisteröimässä Guatemalassa, 11 Norsunluurannikolla, 7 Keniassa, 9 Monacossa ja 8 Ruotsissa. Näillä nimimerkeillä kirjoitan täysin keskenään erilaista tekstiä mutta muistan toki puolustella niitä eri ketjuissa toki samalla todeten että en tunne heitä mutta hyviä tyyppejä ovat ja Jatkoaika tarvitsee heitä.

T: Kärpä"28
 

Hockey

Jäsen
Sami Kapanen sanoo uusimmassa Jääkiekkolehdessä palaavansa ensi talveksi Philadelphiaan NHL:n tilanteesta riippumatta.

"Olemme täällä, ettei lasten tarvitse vaihtaa koulua. Ei tunnu oikealta, että veisimme heidät Suomeen ja sitten palaisimme mahdollisesti kesken kauden takaisin tänne... Voisin jonkun verran käydä [Suomessa] pelaamassa keikkaluontoisesti. Mutta katsotaan nyt. Kaikki on vielä täysin auki".
 

jouman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Töölön Vesa, HJK
Ei välttämättä...

En usko vahvistuksen olevan Santala.
- vastahan se meni Atlantaan
- vuosi sopimusta jäljellä
- jos tulisi nyt niin portit narahtaisivat NHL:ään kiinni

Kyllä. Uskon sen olevan Juha Riihijärvi
- kaverista ei paljoa ole kuulunut kun Malmön kausi loppui
- IFK oli hänestä kiinnostunut jo aiemmin viime talvena
- pelannut keskelläkin (sentteriähän sitä haettiin)

Tommi Turunen ei todellakaan
- ei IFK tarvitse häntä
- laitureita on vissiin omasta takaa
- Turunen ei pärjää kuin maaseudun porukoissa

Sami Kapanen on musta hevonen.
 

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai huomenna sitten jysähtää.Veikkaisin että Santala sieltä tulee ja Luttisen jatko soppari julkistetaan.Arttu on tietojeni mukaan tehnyt sopparin viikonloppuna mutta saatetaan silti vuokrata eteenpäin ensi kaudeksi.Kapasen tuloon ei kyllä jaksa uskoa millään ilveellä,mistäköhän sekin huhu on lähtenyt liikkeelle?
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Metropolit
Kapasen tuloon ei kyllä jaksa uskoa millään ilveellä,mistäköhän sekin huhu on lähtenyt liikkeelle?

Kapanen väläytti Philadelphia Inquirer -lehden mukaan NHL-uran lopettamista, ja Suomeen paluuta. HIFK:n sivuilla ilmoitettiin tänään, että huomenna julkaistaan merkittävä pelaajavahvistus. Muutamat alkoivat uskomaan, ja toivomaan Kapasen tuloa, ja kas vain: Jälleen on uusi huhu saatu aikaan. :)
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
www.eurohockey.net kertoo siirtosivuillaan Aku Limnellin siirtyvän tryoutille Vaasan Sportiin. Eli meillä on siis ensi kaudella (ainakin toistaiseksi) maalivahtikaksikko Stathos-Lundell. Ei sillä, että Aku olisi paljon peliaikaa ensi kaudella saanut. Saas nähdä tuleeko tälle rintamalle huomenna mitään muita muutoksia...
 
Viestin lähetti InSideHockey
No jep jep!

Jep. Myös nimimerkille InSideHockey varoitus.

"§4 Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte ”lähetä”-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun. Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua. Chattaamista ja muuta jutustelua varten on omat kanavansa, ne eivät kuulu keskustelupalstalle."

Olisi luullut, että kirjoittaja tietää missä ja miten ihmetellä toiselle kirjoittajalle annettua varoitusta.

Varoituskiintiömme ei ole täynnä, mikäli muitakin halukkaita ilmenee.

Jatkoajan moderaattorit valvovat Jatkoajan keskustelupalstaa. Päämäärämme ei ole olla täällä "jotain mieltä", vaan noudattaa keskustelupalstan sääntöjä. Yhteiseksi hyväksi, laaduksi ja luettavuudeksi.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös