Mainos

Roster watch 2004-05

• 603 654
  • 3 557
Tila
Viestiketju on suljettu.

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti fiftyeight
Ja Restel pyörittää kaikkia pisteitä, ei sinne voi muut laittaa raflaa pystyyn niin kauan kuin nykyinen sopimus on voimassa.

Luulen että veli scholl tarkoitti ihan vain yleisessä mielessä ravintolaa jonnekin aishallin lähimaastoon. Tai vaikka vähän kauemmaskin. Ihan kehittämisen arvoinen idea mielestäni, sinne sitten seinille historia-rekvisiittaa niin että oksat pois. O.Jokisen toistaiseksi viimeisessä SM-liigapelissä käyttämä maila esimerkiksi, ja muuta vastaavaa :-)

Koko tilaa hallitsisi toki 5X10m muotokuva The sir Penasta.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Tilat on vuokrattu IFKoon käyttöön, mutta ravintolatoiminta on Restelillä. Eihän IFKoolla ole edes lupia ravintolatoimintaan.

Tuleepahan ravintolatoiminnan perusteetkin selvitettyä. Asia lienee juuri niinkuin 58 sanoo sillä välihuomautuksella, että toki IFK saa ravintolatoiminnasta myyntikatetta itselleen myydessään ostamansa ravintolapalvelun (jonka tuottaa Restel) yritysasiakkailleen korkeammalla hinnalla vaikkei itse palveluja tuotakaan. Tämä on yksi niitä isoja duuneja, jota esim Makkoset siellä puuhaa.

Mitä tulee ajatukseen ulkopuolisen ravintolan perustamiseen minä en miettisi IFN:na sellaista hetkeäkään. Suutari pysyköön lestissään. Harjoittakoon joku muu ravintolatoimintaa, joka ei ole millään tavalla IFKlle ominainen toimiala. Jos sellaiseen jollain hinku olisi, niin siitä vaan neuvottelemaan IFKn kanssa heidän mahdollisesta kiinnostuksestaan "vuokrata" konseptiaan käyttöön (mitä kyllä vahvasti epäilen).

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
Luulen että veli scholl tarkoitti ihan vain yleisessä mielessä ravintolaa jonnekin aishallin lähimaastoon. Tai vaikka vähän kauemmaskin.

Niin. tuntuu tyhmältä käydä väijymässä jossain Mexitalissa, jos se ei tuota mitään seuralle.

Eikä sitä IFK:n itsensä tarvitse pyörittää, vaan co-brändätään vain ja IFK saa rahaa sitä kautta.

Packersien Hall of Famessa käyneenä voin sanoa, että toimii ne paljon hullummatkin ideat.

Viimeksi muokattu:

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos palataan tohon Mauno Ahosen viestiin niin kyllä sitä jotain uutta saa tietää jos esimerkiksi liikkuu Nordiksella. Seuran tiloista olen bongannut ainakin Santalan. En kummiskaan harrasta mitään pelaajabongausta mutta kyllä siitä voi laittaa huhuja liikkeelle jos on esim. nähnyt Tommi Santalan IFK:n tiloissa. Kyllä jos vain jaksaa pikkaisen ''Urkkia'' muualtakin kun tietokoneen äärestä niin kyllä siinä enemmän tietää..Minulla on tietoa mutta en rupea lesomaan vaikka jotain tietäisin. Santalan tuloon uskon 100 % varmasti. Jos kerran IFK tavoittelee Santalaan niin en näkisi Santalalle muita seuroja. IFK osti Santalan ja menetti hyvän sentterin ja pikkaisen rahaa kun Tommi lähti Änäriin. Olisihan se ihan oikein jos Santala tulisi IFK:hon, kun valitsi juuri IFK:n monen muun joukkueen sijasta. Ei pelannut yhtään peliä ja olisi kyllä ihan oikeutettua jos Santala ensi kaudeksi pukisi ylleen Punaisen paidan. Jos vaan jaksaa olla Jäähallin luona tai saa sisäpiiritietoa tietää paljon enemmän..

Niin se menee!

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jorelahti
Jos palataan tohon Mauno Ahosen viestiin niin kyllä sitä jotain uutta saa tietää jos esimerkiksi liikkuu Nordiksella. Seuran tiloista olen bongannut ainakin Santalan. En kummiskaan harrasta mitään pelaajabongausta mutta kyllä siitä voi laittaa huhuja liikkeelle jos on esim. nähnyt Tommi Santalan IFK:n tiloissa. Kyllä jos vain jaksaa pikkaisen ''Urkkia'' muualtakin kun tietokoneen äärestä niin kyllä siinä enemmän tietää..Minulla on tietoa mutta en rupea lesomaan vaikka jotain tietäisin. Santalan tuloon uskon 100 % varmasti. Jos kerran IFK tavoittelee Santalaan niin en näkisi Santalalle muita seuroja. IFK osti Santalan ja menetti hyvän sentterin ja pikkaisen rahaa kun Tommi lähti Änäriin. Olisihan se ihan oikein jos Santala tulisi IFK:hon, kun valitsi juuri IFK:n monen muun joukkueen sijasta. Ei pelannut yhtään peliä ja olisi kyllä ihan oikeutettua jos Santala ensi kaudeksi pukisi ylleen Punaisen paidan. Jos vaan jaksaa olla Jäähallin luona tai saa sisäpiiritietoa tietää paljon enemmän..

Niin se menee!

Mitäs mä sanoin! Puhutte jostakin saatanan teinixistä!, mutta totuus tuli tässäkin viestissä esiin. Selkeästi sisäpiiriläinen on kyseessä. Enää pitäisi tietää, miksi tää jätkä selailee kaiken maailman huhusivuja...

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen takia, koska haluan tietää miten ne sivut ovat ajan tasalla. Niinkuin olen esimerkiksi Maunolle sanonut, netissä tiedetään aika vähän. Selailen niitä siksi koska on kiva tietää missä ne voi olla oikeassa ja missä ne on täysin väärässä. Uskon kuitenkin että Pena ja Ara pitävät uudet pelaajat vielä salassa. Sen mä vaan sanon että Jäähallilla oon nähnyt Tommi Santalan.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Varmistakaa nyt ensin se Dogi Turusen soppari ennenkuin halajatte muita pelaajia. Eikös sillä Santalallakin periaatteessa ole optio Atlantan kanssa?

Ja Jorelahdelle vaan sen verran että kyllä netissä tiedetään suurin osa. Vaikeus onkin se, kehen milloinkin uskoa.

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Mauno Ahonen
Mitäs mä sanoin! Puhutte jostakin saatanan teinixistä!, mutta totuus tuli tässäkin viestissä esiin. Selkeästi sisäpiiriläinen on kyseessä. Enää pitäisi tietää, miksi tää jätkä selailee kaiken maailman huhusivuja...

Ahaa, oliko Manulla alunperinkin kieli poskessa :) ?

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Todella offtopikkia ja ketään suututtamatta haluan kysyä sinulta Jorelahti, että minkä ikäinen herrasmies olet?

Tekstiisi viitaten olet noin 13 vuotias, mutta anna sinä vastaus niin ei tarvitse spekuloida turhaan.

Totta, Tommi Santala on nähty HIFK:n tiloissa ja on erittäin todennäköistä että Tommi ajelee kesän HIFK:n edustusautolla. Mutta sekään ei sitten takaa vielä mitään. Siinä vaan noudatetaan yhteistyökumppanin ja pelaajan välistä sovintoa (ei sopimusta).

Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvält näytää jengi ens kaudel! Stathoseen löytyy luottoa täält vaik muille jakaa! Oli loistava runkosarjas ja muutenkin hyvin pelas. Viel siin kakkosveskana on Lundel, ni ei vois paremmin maalivahti osastol mennä!!

Eikä tässä vielä kaikki! Santalan tuloa pidän lähes varmana, jaa mm. Huhuareena ja Kiekkohuhutkin vahvistavat tuon tiedon. Ja jos pena toimii nopeasti, saatamme saada vielä laiturinki.

Pärssinen-Harkins-Kuhta
Vopat-Santala-Laine tai joku Pentin löytö
Järvinen-Hirszhovitsh-Vihko
Petrel-Porthen-Laine tai joku junnu esim Luttinen

Karalahti-Söderholmm
Saarinen-kultanen
Benysek-Turunen
Pikkarianne-Varakas

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Hmm, mistä näitä vesseleitä nyt yhtäkkiä näin paljon ilmaantuu?

Kieliasu on lähes identtinen Jorelahden kanssa ja muutenkin tämä ylioptiminen "kaikkitännenytmeollaanparhaat" ajattelu on hieman karannut käsistä joissain HIFK-faneissa..

Kyllä HIFK kasaa ihan kelpo joukkueen ja tärkeintähän on se, että joukke on rungoltaan lähes kasassa. Muutama lisäosa vielä varikolta, niin taistelemme kannusta vähintään samalla tavalla kuin menneenä kautena. On muistettava, että HIFK:ssa on perusplaikat kohdallaan, eli valmennus, pakisto ja kärkiosaaminen. Rauhallisesti vaan, kyllä HIFK hyvin pian julkaisee.

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähes identtinen. Mä en käytä läheskään noin paljoo tollast slangii. Oot varmaa kova jätkä Renegage kun sait Äikän aineest paremman kun mä..Jos kirjottaa asiaa niin ei tarvii myssyttää kokoajan jotain kirjallisuus-tekstiä. Jos ei taida kirjotust niin se ei ole sitten sun ongelma. Jos haluut et ne modet potkii mut ulos niin kantsii olla puuttumatta mun kirjotuksiin. Eipä sinunkaan teksti ole mitään parasta. Paras kirjoittaja on tällä palstalla Mauno Ahonen.

Mihis muuten jätit Häppölän tosta kokoonpanosta. Kyllä Häbä nyt kaikki syrjäyttää tosta nelosketjusta. Joo se on TOTTA että IFK julkaisee ne pelaajansa kohta ja vois jo melkeen luvata että Tommi Santala pelaa ensi kaudella IFK:ssa ja se on tietoo..Se on varmaa tietoo...

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en nää syytä et mut potkittaisiin ulos, koska mä käyn aina hallilla tiedustelemassa ja ziigailemassa että minkänäköisiä tuttuja kasvoja siellä IFK:n joukkueessa voisi ensi kaudella pelata. Tommi Santalan varmaan kaikki on nähnyt ja varmaan pari muutakin pelaajaa, joidenka nimet kyllä löytävät kaikilta huhusivuilta.

Jaan tietoa tänne ja uutta informatiota kun käyn hallilla ja kerron aina kun jotain selviää, palkitaan sillä että joka hlvetin Renegage tulee selittelemään jotain bullshittii vaikka itse ei jaksa edes nousta tietokoneeltansa omaan sänkyynsä. Mä tiedän enemmän uusista pelaajista koska käyn Jäähallilla ja saan sisäpiiritietoa, mutta mä vähät piittaan siitä jos mun teksti ei ole kirjallisuus-tekstiä. Riittää et tulee jonkun verran asiaa eikä sen tekstin mun mielestä tarvii olla kuninkaallista ja tylsän kuullosta niinkun Miss Renegagen. KIITOS!

Sitten uutta nimimerkkiä valmistelemaan....

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos kirjottaa asiaa niin ei tarvii myssyttää kokoajan jotain kirjallisuus-tekstiä.

ja vois jo melkeen luvata että Tommi Santala pelaa ensi kaudella IFK:ssa ja se on tietoo..Se on varmaa tietoo...

Niinpä, kannattaisi kohta aloittaa se asian kirjoittaminen, sen verran monta viestiä on jo eetteriin singahtanut.

Ja voiko luvata, vai vaan melkeen luvata, ja onko tietoo, vai vaan melkeen varmaa tietoo.

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Voi veljet näitä teinejä. Koulut ovat loppusuoralla, kevät on kukkuloilla ja aurinko paistaa, joten en ymmärrä mistä kiikastaa.

Mutta ehkä minun on vaan mentävä halleille "ziigailemaan" ja "pyörimään" jotta minäkin tiedän tulevan kauden uudet pelaajat.

"Mihis muuten jätit Häppölän tosta kokoonpanosta."
-jaa, mistä koonpanosta?

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä sulle sitä viestii lähettäny..Koulut on loppusuoralla ja nyt on viimeset hetket aikaa tehdä jotain jos haluut tietää jotain ennekun HIFK ne sopimukset julkistaa koska Kesälomalla sä tiiät ne ja kummiskin vaan nukut koneen ääressä.

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaan tietoa tänne ja uutta informatiota kun käyn hallilla ja kerron aina kun jotain selviää, .....

Mä tiedän enemmän uusista pelaajista koska käyn Jäähallilla ja saan sisäpiiritietoa, ...

Olet kiltti poika, kun viitsit käydä oikein jäähallilla zsiigaamassa kuka meidän jengiin tulee pelaamaan. Ja on tosi ystävällistä, että sitten kerrot meille kaikille mitään tietämättömille nörteille aina kun jotain selviää. Hieno juttu, nyt meidän ei itse tarvitsekaan enää selvitellä asioita, koska sä tiedät enemmän, kun me kaikki muut, kun me ei koko ajan jakseta käydä siellä jäähallilla.

Jorelahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tää on tietoo eikä mitään oletusta:
-HIFK:lla on yksi sopimus valmiina ja se julkaistaan hyvin todennäköisesti sitten kun on saatu neuvottelut loppuun toisen pelaajan kanssa.

En kerro lähdettäni mutta se on luotettava, ihan mitä tahansa sanotte se on luotettava

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
I am speechless!!!

"Koulut on loppusuoralla ja nyt on viimeset hetket aikaa tehdä jotain jos haluut tietää jotain ennekun HIFK ne sopimukset julkistaa koska Kesälomalla sä tiiät ne ja kummiskin vaan nukut koneen ääressä."

Tämä on loisteliainta suomenkieltä, mitä olen pitkään aikaan kuullut. Nyt modet hereillä..

Koskien "varmaa tietoo eikä oletusta" niin saamme varmasti odottaa melko kauan siinä tapauksessa, koska HIFK:hon tulee ainoastaan yksi pelaaja. Toisaalta en tiedä miten pitkä tämä sinun "loppusuorasi" on. Jos meinaat että Tommi Santala on varma mies, olet väärässä. Toivon itse hartaasti että HIFK:lla ei ole sopimusta kenenkään uuden sentterin kanssa tällä hetkellä, koska mikäli sopimus löytyy niin sentteri ei ole Tommi Santala.

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Jestas...
Elä hyvä mies syö enää niitä sieniä!

Santalahan oli ainakin vielä pari kuukautta sitten kovastikin jatkamassa uraansa ison veden takana.
Näin se maailma muuttuu.

Carlos

Jäsen
Sitten uutta nimimerkkiä valmistelemaan....

Kerrotko meille jo etukäteen minkäsuuntainen tästä uudesta viidennestä Nikistäsi tulee?

Sehän on vallan mahtava puoli näissä koulujen tietsikka-luokissa, että IP-osoitteita löytyy vaikka kuinka maan perusteellisesti. Kesällä voi sitten olla tiukempaa.

Scoutti

Jäsen
Viestin lähetti Thornton
Ainoa raha, mitä IFK taitaa oheistuotteista saada, tulee kaikki hallilla myytävästä fanikrääsästä, eikä se myynti taida kauhean suurta olla. Ravintolatuotteista IFK ei taida saada sentin senttiä.

Metsään meni.

Filosofem

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
Kerrotko meille jo etukäteen minkäsuuntainen tästä uudesta viidennestä Nikistäsi tulee?
Niin, onko tämä sitä samaa sarjaa nimimerkkien IFK89, Toomi1, Red-Heart kanssa? Oma suosikkini on ehdottomasti R-H:n aikaiset tekstit, varsinkin se Suomen historiaakin käsittelevä pitkä viesti (propsit edelleen Korakille silloisesta allekirjoituksesta).

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks

En minäkään tämän kaverin tuotannosta niin kauheasti lämpeä, teinix paistaa läpi ja aika vaikea on Joren jorinoita välillä ymmärtää.

Kävin kuitenkin jannun viestit läpi ja ei Jorelahti miltään trollilta vaikuta, vaan ihan täysveriseltä kannattajalta, joka on aidosti kiinnostunut asiasta. So what, jos välillä vähän leikkii besserwisseriä ja käyttää kolmea pistettä....samalla asiallahan tässä kuitenkin ollaan :)

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Sport
  • 1.68
  • 4.90
  • 4.50
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.