Mä olen ymmärtänyt Aran lausunnoista, että ”näillä mennään” toisin sanoen Hifk ei ole aktiivisesti etsimässä uusia vahvistuksia rosteriinsa. Mikäs siinä, ehtii sitä myöhemminkin, jos on tarve. Jengi on taulukon kärkipaikalla ja hyökkääjiä olisi viiteenkin ketjuun. Itse asiassa Hifk:lla on nyt hyvä tilaisuus etsiä oikeita (siis toimivia) ketjukokoonpanoja. Tätä aikaa on tammikuulle, jolloin ostoksia sitten tehdään jos tehdään ollenkaan. Tiedä vaikka Eetu Holmasta kehittyisi kakkoseen sentteri.
Muutama sana nykyjoukkueesta:
Valmennus: Ara ei ole kauaa ollut peräsimessä ja tulos näkyy jo selvästi. Harvoin valmentaja on saanut niin totaalisen muutoksen aikaan joukkueessa niin lyhyessä ajassa kuin Ara nyt. (Hassusti tulee mieleen valmentajan vaihdos Jokereissa 90-luvulta: Alpon vaihto Araan.) Eiköhän Ara saa jatkossakin enemmän irti nykyrosteristamme.
Puolustus on kunnossa, en todellakaan lähtisi sitä muuttamaan. Benysekistä tiedettiin mitä saadaan ja just sitä on saatu! Varmaa pelaamista illasta toiseen. Hyökkäyksessä on ykkösketjun jälkeen ”tyhjiö”, asia on todettu täälläkin moneen kertaan. Siinä on Aralle työsarkaa tuleville kuukausille.
Spanhelista vielä: mies ei varmaankaan ole kovin kallis ulkomaan apu, tulihan hän try-outin kautta ja tilastotkin olivat hyvin tiedossa. Jos miehestä on maksettu vaikkapa 50-70 kiloa, niin ihan hintansa väärti kaveri (en todellakaan tiedä M.S:n hintaa). Äijä on parantanut peliään ja oma roolikin peliä rikkovana ärhäkkänä terrierinä on löytynyt. Pieni huomio: M.S. kesti alkukauden pahan dissauksen (johon itsekin syyllistyin), luulisi ukolta paineensietokykyä löytyvän.