Roster watch 2003-2004

  • 421 976
  • 2 893

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Mitä lunastamisella sitten tarkoitetaan: 6-7:nä pakkina olemista rajallisella peliajalla vai laatuminuutteja ykkös- tai kakkosparissa. Olen kyllä valmis laittamaan rahani sen puolesta likoon että Marek menee Predators puolustuksessa ohi Suomi-median palvoman Timosen.
Paikan lunastamisella tarkoitan sitä, että kiilaa itsensä säännöllisesti pelaavaan vakiokokoonpanoon, ts. 6 ensimmäisen puolustajan joukkoon. Taitojen puolesta tämän pitäisi tietysti olla itsestäänselvyys, mutta Marekin tyyppisten taiteilijoiden kohdalla lopputulos voi olla mikä vaan. Jos NHL-paikka olisi vain taidoista kiinni, niin eipä olisi esim. Jan Calounin kiemuroita tarvinnut liigakatsomoissa ihastella.
 

Shadowplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jatkoajan pelaajalistassa Mikko Laineen sopimuksen kohdalle on merkitty + (kuten myös Harkinsille, jonka sopimuksen pituus ei kai sitten ole vieläkään selvillä?).

Onko Laineen sopimus nyt sitten virallisesti varma?

* * *
shadowplay
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minä olen valmis lyömään vetoa ettei Zeta ensimmäisellä kaudella enempää peliaikaa per peli keskimäärin saa kuin Timonen. Timonen on pakkina erittäin varma ja NHL:ssä Zeta ei samanlaisia hasseja anteeksi saa kuin SM-liigassa ja palvovien HIFK-fanien alla sai. Tässä eräänä päivänä lueskelin erittäin mielenkiintoista artikkelia "advanced plus/minus"-tilastosta eli +/-, jota oli painotettu tietyn kaavan avulla joukkueen +/- menestyksen mukaan. Timonen oli tuossa tilastossa reilusti 20:n parhaan joukossa (Lehtinen oli kolmenjoukossa).
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Shadowplay
Jatkoajan pelaajalistassa Mikko Laineen sopimuksen kohdalle on merkitty + (kuten myös Harkinsille, jonka sopimuksen pituus ei kai sitten ole vieläkään selvillä?).

Onko Laineen sopimus nyt sitten virallisesti varma?

* * *
shadowplay

Mielenkiintoista. Käytämme ilmeisesti Mikosta vain kätisyyden, siksi se plussa :)
Jos Lainekin on mukana, niin penkillä on kohta tungosta. Saattaa olla Pentilläkin.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Svante
Kyllä minä tässä vaiheessa laittaisin vielä Hirson, jonkun "tuntemattoman" edelle vaikka tämä onkin tehnyt jossain muaalla joskus muulloin 1p/ottelu. Annan mielelläni tässä vaiheessa mahdollisuuden myös Hirsolle. Ehkä hän floppaa, ehkä ei.

Suomalainenhan ei usko ennekuin näkee ;-)

Se, että joku hyvä lähtee tai saa lähteä on tietty monesta asiasta kiinni aivan kuten siinäkin tapauksessa miten kukin missäkin viihtyy.

Hirso on minusta Suomen kaukaloissa kuin Harkins NHL:ssä. Ihan ei riitä kahteen ensimmäiseen ketjuun ja muuten ei ole oikein käyttöä. Minulle kyllä sopii, että Hirso syrjäyttää kauden aikana Harkinsin vaikka pois kokoonpanosta.

Minä en hyväksy edes omille junnuille ilmaispaikkoja. Heidän on todistettava olevansa paikan arvoisia ja taisteltava itselleen pelipaikka kokoonpanosta. Näin ovat tehneet viime aikoina esim. Grunn ym.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Marek varmaan ekana kautena mitään Rafalskeja tee, mutta uskon hänen vakiinuttavan pelipaikkansa 2-3 pakkiparissa. Marek ei vain NHL:ssä voi pelata yhtä rohkeasti ja hasardimaisesti kuin SM-liigassa. NHL:ssä hänen on säilytettävä oma paikkansa puolustajana eikä tehtävä mitään "pidän mailaa yhdellä kädellä ja kierrän maalille ja mokaan"- temppuja.
 

Conda

Jäsen
Marekille on omat viestiketjut - eikä kaveria kannata vielä ainakaan sekoittaa ensi vuoden joukkueeseen.
Mielenkiinnolla odotetaan pojan edesottamuksia.
Zetalle on aina oltava paikka HIFK:ssa!

Kertokaapa joku, että mikä juttu ulkolaiskiintiö oikeen on. Sehän ei voi olla mikään virallinen sopimus näin EU-aikana.
En haluasi muuttaa sitä mihinkään suuntaan, mutta haluaisin tietää vain, että mistä tässä kaikessa on kyse.

Minäkin peräänkuulutan sitä ihmiskuulaa HIFK:n vahvuuteen, joka jakelisi puolnelssoneita Bobin tyyliin maalin edessä. Jotain sellaista alkukantaista räkänokkaa, jonka elämäntarkoitus olis olla vain varoittava esimerkki ihmiseläimen sairaimmista luonteen piirteistä. Olkoon tuo sitten kotimainen tai ulkomaalainen, mutta sellaisen silti haluaisin.
Se olisi se lopullinen silaus joukkueelle, joka vois olla tämän päivän mallia (sis. vielä Ruutun!).
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Conda

Kertokaapa joku, että mikä juttu ulkolaiskiintiö oikeen on. Sehän ei voi olla mikään virallinen sopimus näin EU-aikana.
En haluasi muuttaa sitä mihinkään suuntaan, mutta haluaisin tietää vain, että mistä tässä kaikessa on kyse.

SM-liigojen epävirallinen herrasmiessopimus jonka mukaan joukkueessa ei voi kerralla olla kuin 5 pelaajaa kokoonpanossa. Palkkalistoilla pelaajia voi olla vaikka 50, kerralla kokoonpanossa korkeintaan 5. Sopimus on juuri siksi epävirallinen koska EU kieltäisi muuten sopimuksen. Tämä on kuitenkin kaikkien joukkueiden hyväksymä sopimus, omille junnuille on oltava liigassa tilaa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Johannes

Minä en hyväksy edes omille junnuille ilmaispaikkoja. Heidän on todistettava olevansa paikan arvoisia ja taisteltava itselleen pelipaikka kokoonpanosta. Näin ovat tehneet viime aikoina esim. Grunn ym.

Minä en hyväksy kenellekään ilmaispaikkoja. Kimin suoritukset eivät ole olleet mitään nappisuorituksia mutta en ole nähnyt herra Harkinsin pelaavan meidän joukkueessa, joten odotan hetken.

Jonni Vauhkonen, Kimmo Salminen etc. olivat jo ennen IFK:hon tullessaan sysipaskoja. Tulivat kuitenkin. Mutta Harkins voi olla ties vaikka minkälainen jeppe. Ihmettelen vielä miksei kelvannut elitserienin joukkueisiin?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Svante
Minä en hyväksy kenellekään ilmaispaikkoja. Kimin suoritukset eivät ole olleet mitään nappisuorituksia mutta en ole nähnyt herra Harkinsin pelaavan meidän joukkueessa, joten odotan hetken.

Jonni Vauhkonen, Kimmo Salminen etc. olivat jo ennen IFK:hon tullessaan sysipaskoja. Tulivat kuitenkin. Mutta Harkins voi olla ties vaikka minkälainen jeppe. Ihmettelen vielä miksei kelvannut elitserienin joukkueisiin?

Juu, peace vaan Svante, taidetaan olla samoilla linjoilla.

Kaikki ansaitkoot pelipaikan näytöillä ja niitähän ei Harkinskaan ole meidän silmiemme edessä antanut.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Minä en hyväksy kenellekään ilmaispaikkoja. Kimin suoritukset eivät ole olleet mitään nappisuorituksia mutta en ole nähnyt herra Harkinsin pelaavan meidän joukkueessa, joten odotan hetken.

Ymmärrän perustelusi osittain, oittain en. Kaveri on jonkin luokan kysymysmerkki, mutta pidätkö esim. Metropolitia kysymysmerkkinä? Harkins on nakuttanut AHL:ssä kovemmat tehot kuin Metropolit joten samalla lailla heihin tulisi suhtautua. Jossain oli juttua siitä että Harkins hankittiin Frölundaan Jonas Johnssonin korvaajaksi, Johnsson ei sitten lähtenytkään NHL:ään joten Allsvenskanin rikkain seura, Skelleftå palkkasi miehen. Täksi kaudeksi mies olisi ollut Allsvenskan-joukkueelle liian kallis joten hän siirtyi IFK:hon. Tiedä sitten miksei hän siirtynyt Elitserieniin. Mutta kun Bednar tuli, etkö silloinkaan ollut kaavailluissasi valmis pistämään häntä kokoonpanoon. Mielestäni Harkins on näyttönsä antanaut. Jos epäonnistuu heitetään pois. Uskon että hän on takuuvarma suorittaja, kuuluu ehdottomasti 2-ketjuun.
 

Pasi -76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MaV tuolla Harkinsille omistetussa ketjussa kertoili, että Harkins oli alunperin menossa Frölundaan, mutta Jonas Johnssonin St. Louisiin lähtö kariutui ja näin ollen Harkinsille ei pelipaikkaa löytynytkään. Siitä tuo Skellefteåhon (kait se noin kirjoitetaan?) siirto johtui. Sitä miksi ei muille Elitserienin joukkueille kelvannut en tiedä. Naapurileirin pojat väittäisivät varmaan liian laihaksi pärjäämään Eliittisarjassa, kun painoakin on vain 77...82 kg. Itse olen hyvin vakuuttunut noista Mr. Harkinsin tekemistä pistemääristä ja vielä pitkällä aikavälillä, tasaisen tappavaa jälkeä - ammattimies. Sopii kokeneena enemmän kuin hyvin nuorten senttereittemme seuraan. Kelpaa hyvin.
Ja nyt tarkastelemaan harjoitushalliin muiden hankintojen/vahvistusten kondista!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Viestin lähetti Conda
Se olisi se lopullinen silaus joukkueelle, joka vois olla tämän päivän mallia (sis. vielä Ruutun!).

Onko Chrisu tekemässä paluuta?
Ruuttu -> Ruutun
Ruutu -> Ruudun

Ai, että äidinkielen opettajani olisi ylpeä minusta ;)

nojoo, sori pilkun viilaaminen, mutta oli pakko korjata. Tuo virhe kun esiintyy liian usein mm. tulosruudussa. (vai tulosruutussa? ;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Roster watch 2003-2004

Viestin lähetti Slash
Onko Chrisu tekemässä paluuta?
Ruuttu -> Ruutun
Ruutu -> Ruudun

Ai, että äidinkielen opettajani olisi ylpeä minusta ;)

nojoo, sori pilkun viilaaminen, mutta oli pakko korjata. Tuo virhe kun esiintyy liian usein mm. tulosruudussa. (vai tulosruutussa? ;)

Pakko korjata korjaustasi. Ihan kielitoimistosta henkilökohtaisella soitolla tsekattuna 'Ruutu' -sukunimestä ovat yhtä oikeita taivutusmuotoja Ruutun ja Ruudun.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti lintu
Ymmärrän perustelusi osittain, oittain en. Kaveri on jonkin luokan kysymysmerkki, mutta pidätkö esim. Metropolitia kysymysmerkkinä? Harkins on nakuttanut AHL:ssä kovemmat tehot kuin Metropolit joten samalla lailla heihin tulisi suhtautua. Jossain oli juttua siitä että Harkins hankittiin Frölundaan Jonas Johnssonin korvaajaksi, Johnsson ei sitten lähtenytkään NHL:ään joten Allsvenskanin rikkain seura, Skelleftå palkkasi miehen. Täksi kaudeksi mies olisi ollut Allsvenskan-joukkueelle liian kallis joten hän siirtyi IFK:hon. Tiedä sitten miksei hän siirtynyt Elitserieniin. Mutta kun Bednar tuli, etkö silloinkaan ollut kaavailluissasi valmis pistämään häntä kokoonpanoon. Mielestäni Harkins on näyttönsä antanaut. Jos epäonnistuu heitetään pois. Uskon että hän on takuuvarma suorittaja, kuuluu ehdottomasti 2-ketjuun.

Olen niin perus pessimisti nykyään, ettei kukaan saa minulta "armoa" ennen kuin on taitonsa näyttänyt.
Bednarin olin kyllä nähnyt itsekin jo ennen kuin kaveri tuli IFK:hon.

Luulen, että nyt olet (ja joku muukin, ehkä) ymmärtänyt asian hieman väärin. Kaveri on varmaan ihan hyvä, mutta... moni pelaaja on ollut hyvä ennen siirtoa (Teppo Kivelä, "Nenä" Jalonen...) mutta jostain syystä taidot ovat ehtyneet IFK:ssa.
Moni, moni asia riippuu jonkun pelaajan esityksistä joten annan Harkinsille, kuin muillekin, aikaa näyttää kykynsä.

P.S. Itse en odottanut juuri mitään Johan Davidssonilta vaan miten kävikään? Tässä suhteessa olin positiivisesti yllättynyt ja kaveri on mielestäni yhä yksi parhaimpia ulkolaisia, jotka IFK:ssa on ollut.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Viestin lähetti Shadowplay
Jatkoajan pelaajalistassa Mikko Laineen sopimuksen kohdalle on merkitty + (kuten myös Harkinsille, jonka sopimuksen pituus ei kai sitten ole vieläkään selvillä?).

Onko Laineen sopimus nyt sitten virallisesti varma?

* * *
shadowplay
Juu tätä mietin jo 14.5., kun Koffin sivuille tulleen Rindellin haastattelun yhteydessä mainitaan "...Pärä ja Laine". Mielestäni Laineen paikan voisi jättää suosiolla harjoituksissa mukana oleville junnuille.
 

Conda

Jäsen
No joo.

Viestin lähetti Slash
Onko Chrisu tekemässä paluuta?
Ruuttu -> Ruutun
Ruutu -> Ruudun

Ai, että äidinkielen opettajani olisi ylpeä minusta ;)

nojoo, sori pilkun viilaaminen, mutta oli pakko korjata. Tuo virhe kun esiintyy liian usein mm. tulosruudussa. (vai tulosruutussa? ;)

Hell yeah, voin todeta vähemmän ylpeänä, että olet oikeassa.
Itse olen myös kiinnittänyt huomiota asiaan, koska ammattini puolesta minun tulisi tietää tämmöiset seikat.
Oikeusministeriön nimeämislaki ja Suomen Kilelitoimiston nimistöneuvonnan ohjeet ovat hieman ristiriitaisia, mutta jälkimmäisen tahon sana on lähes laki näissä asioissa.
Em. ihan tiedoksi vaan, jos olet tuskissasi asian takia ollut.

Tuomo Ruutu oli siis kyseessä.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Roster watch 2003-2004

Viestin lähetti Senior
Pakko korjata korjaustasi. Ihan kielitoimistosta henkilökohtaisella soitolla tsekattuna 'Ruutu' -sukunimestä ovat yhtä oikeita taivutusmuotoja Ruutun ja Ruudun.
Totaalisen off-topic, mutta tämän "Tuomo Ruutun" -muodon käyttäminen ei aiheuta kuin sekaannuksia ja sen hyväksyminen oikein kielitoimiston toimesta on aunukselta.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Olen niin perus pessimisti nykyään, ettei kukaan saa minulta "armoa" ennen kuin on taitonsa näyttänyt.
Bednarin olin kyllä nähnyt itsekin jo ennen kuin kaveri tuli IFK:hon.

Luulen, että nyt olet (ja joku muukin, ehkä) ymmärtänyt asian hieman väärin. Kaveri on varmaan ihan hyvä, mutta... moni pelaaja on ollut hyvä ennen siirtoa (Teppo Kivelä, "Nenä" Jalonen...) mutta jostain syystä taidot ovat ehtyneet IFK:ssa.
Moni, moni asia riippuu jonkun pelaajan esityksistä joten annan Harkinsille, kuin muillekin, aikaa näyttää kykynsä.

P.S. Itse en odottanut juuri mitään Johan Davidssonilta vaan miten kävikään? Tässä suhteessa olin positiivisesti yllättynyt ja kaveri on mielestäni yhä yksi parhaimpia ulkolaisia, jotka IFK:ssa on ollut.

Ymmärrän oikeasti mitä tarkoitat, mutta en ymmärrä miksi. Olet varmaan oikeassa siinä että hänet on nähtävä pelissä ennen kuin mitään hätiköityjä ratkaisuja tehdään. Ja toki omilla junnuillamme on SM-liigasta enemmän näyttöjä kuin kyseisellä herralla. On varmasti järkevää "nollata" aiemmat käsitykset Harkinsista ja antaa hänen aloittaa puhtaalta pöydältä. Ei miehestä liikoja kannatakkaan odotella, sitten jos onkin floppi niin mies unohtuu nopeasti. Jos hän on kaiken tämän hehkutuksen arvoinen tulee hän pelillään sitten näyttämään kuuluvansa top-5 senttereihin. Mutta uskon hänen näyttävän harjoituskauden aikana paikkansa faneille sekä seuranjohdolle ja lunastaa paikkansa 1. tai 2. sentterinä. Odotellaan kunnes mies on edes Suomeen saapunut ;-).
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Roster watch 2003-2004

Viestin lähetti Hiili
Totaalisen off-topic, mutta tämän "Tuomo Ruutun" -muodon käyttäminen ei aiheuta kuin sekaannuksia ja sen hyväksyminen oikein kielitoimiston toimesta on aunukselta.

No aika kuutamolla saa olla, jos ei asiayhteydestä ymmärrä, onko kyseessä herra toimitusjohtaja Chrisu vai joku veljeskolmikosta.

Nimissähän muutenkin on niin, että sanavartaloa ei tarvitse taivuttaa, eli ns. astevaihtelua voi käyttää tai jättää käyttämättä ihan oman valinnan mukaan.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Näillä mennään

Tänään tuli nähtyä ensimmäistä kertaa jengi jäillä. Hauskaa tuntui riittävän ja aika ajoin ihan mukavalla temmolla mentiin. Pari pelaajaa jäi tunnistamatta, mm. iltapäivällä mukaan astunut jenkki/kanukki, joka pelasi valkoisella kypärällä, sekä lyhyenläntä kiemurtelija 80-luvun punainen Cooperin tsubu päässään. Ettei vaan ollut Harkins? Spanhel, mikäli oli tämä kiharatukkainen hujoppi, ei oikein vielä vakuuttanut. Ei missään nimessä suoraa diiliä kaverille, vaan reilun mittainen try-out, ja sen jälkeen mahdollinen diili harkintaan.


Korjatkaa, jos arvailin nimiä ja henkilöllisyyksiä päin helevettiä.


Messissä oli jokseenkin runsaasti junnuja sekä Laineen Mikko. Ilmeisesti diili hänelläkin jo taskussa? Ahdasta tulee... Saarinen ja Karalahti tulivat aamulla käytävällä vastaan. Veskareina tuttu kolmikko, Stathos-Laaksoharju-Limnell, joista silmään pisti Laaksoharjun parantuneet otteet. Toivotaan, että äijästä saadaan ihan oikeasti liigamitat täyttävä kakkosveska.

Viitaluoma, laidoillaan Jone ja Capo, vakuutti meikäläisen. Siitäpä meille valmis kakkos- tai kolmosketju ensi kaudeksi. Jarski oli Ämeriikoissa oppinut näemmä komean jalkakikan, jolla vietiin molemmat pakit kahville 2-2-hyökkäyksessä. Muutenkin Jarskin rauhalliset otteet vakuuttivat meikäläisen.

Harrin ja Saken salainen ase saattaapi muuten olla tänään laitahyökkääjänä viilettänyt varsin maaliahne Toni Söderholm... Vaviskaa HPK-pakit, Söderholm on meidän täsmäase.



Kaikkiaan meidän paketti alkaa olla jo aika mukavassa kuosissa. Meikäläisen tänään kasaamat ketjukokoonpanot rakentuvat Tuomo Ruudun ympärille. Mikäli Rudy lähteekin, on äijän tilalle keksittävä riittävän vahva ykkössentteri. Tällaista sain sumplituksi:


Kuhta-Ruutu-Pärssinen

Tuttu kolmikko, joka ei kalpene muiden jengien ykkösketjujen rinnalla. Selvä ykkösketju, jolle tarjolla eniten peliaikaa.

Vihko-Viitaluoma-Grünn

Polkukoneet laidoilla, keskellä väkivahva ja taitava Viitaluoma, jolta odotan lopullista läpimurtoa aivan liigan sentterieliittiin.

Vopat-Harkins-Laine/Salonen

Järvinen-Häppölä-Luttinen (Hirschovits, Holma, joku muu junnu jne..)

Kakkos- ja kolmosketjuille ajattelin suht. tasaisesti vastuuta, joten ei kannata takertua ketjujen järjestykseen. Molemmista voidaan käyttää nimitystä kakkosvitja, vähän päivän kunnon mukaan. Senttereistä näyttäisi pitkästä aikaa olevan hieman ylitarjontaa, joten Kimiä ja Eetua voi tarpeen mukaan peluuttaa laidoilla tai kolmos-nelosketjujen loukkaantuneita senttereitä paikkaamassa. Porthenin Jermu taitaa olla vielä hiukan köykäinen liigavauhtiin, mutta Pasi Salosen debyyttiä odottelen innolla.

Pakistosta voisi muovata vaikka seuraavanmallisen:

Kultanen-Benysek

Karalahti-Söderholm

Oikeastaan melkoisen sama, millaiset parit tästä nelikosta muovaa, varsinkin jos/kun Jere pääsee täyteen pelikuntoon ja -fiilikseen. Tasaisesti vaan vastuuta tälle porukalle.

Pikkarainen-Saarinen
Lamberg/Turunen-Purola/Kurvinen

Tämä onkin sitten hieman kinkkisempi keissi. Mielelläni toki näkisin Hankin pelaamassa isossa vastuussa. Kaveri vaan tarvitsisi vierelleen riittävästi varmistavan stay-at-home-pakin, jotta Hank pääsisi hyödyntämään parasta taitoaan eli kiekon ylöstuontia. Mikäli Saarinen jatkaa yhtä paskoja otteita kuin viime kaudella, voidaan heppu helposti heittää yli laidan ja korvata esim. Lambergilla, joka olisikin varsin oiva pari Pikkaraiselle. Purolan vauhdin riittäminen sekä Kurvisen selän kondis ovat lisäksi aika isoja kysymysmerkkejä, joten aika avonainen on pakka vielä näiltä osin. Vaan onhan tässä vielä aikaa hioa. Ties vaikka Pentti päättäisi vielä vahvistaa pakistoa...

Soosit, Sarnot ynnä muut janarit ja tusinatsekit voidaan mielestäni unohtaa välittömästi, ja keskittyä nykyisen formun hienosäätöön ja mahdollisten isojen kalojen ja paluumuuttajien metsästykseen. Järki vaan mukana Pentti, etkä lyö diilejä käteen tuntemattomille kavereille ennen riittävää try-outia, niin iloksihan tämä tästä vielä kääntyy. No, huomenna Hämikseen, jonka jälkeen ollaan taas hiukkasen viisaampia.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Näillä mennään

Viestin lähetti bystander
Pari pelaajaa jäi tunnistamatta, mm. iltapäivällä mukaan astunut jenkki/kanukki, joka pelasi valkoisella kypärällä, sekä lyhyenläntä kiemurtelija 80-luvun punainen Cooperin tsubu päässään. Ettei vaan ollut Harkins?

Olisiko tämä kanukki nyt se jykevähkö puolustaja, josta puhuttiin jo Maarianhaminan leirin yhteydessä? Kuten jo itsekin totesit, Harkins ei ollut kyseessä. Piti itsekin vääntäytyä paikalle iltapäivän treeneihin, mutta viime hetkellä ilmaantunut este peruutti homman. Kyllä nyt ketuttaa, täytyy ilmeisesti vääntäytyä paikalle perjantaina. Nimittäin eilen aamulla tämä pohjoisamerikkalainen ei näyttäytynyt.

Onkos kellään muuten tietoa, että pidetäänkö huomenna aamujäät 11.30-13.00?

Mikko Laineesta. Sopimusta käteen vaan, pelaa rightilla ja on ihan hyvä tsemppari kaukalossa. Iholla aika hyvin jatkuvasti. Ja kuten jo todettua, loukkaantumisia tulee varmasti taas tälläkin kaudella(toivottavasti ei samalla tavalla kuin menneellä), joten hieman laajempikaan reservi ei ole pahasta. Jos KiVa on nykyään ns. farmiseura, voisi harkita pelaajien lähettämistä sinne hieman suuremmallakin joukolla. Varsinkin viime vuotisia A-junnuja. Hirschovits voisi käydä Vantaalla kääntymässä.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Viestin lähetti Pärde
Olisiko tämä kanukki nyt se jykevähkö puolustaja, josta puhuttiin jo Maarianhaminan leirin yhteydessä?
Mikko Laineesta. Sopimusta käteen vaan, pelaa rightilla ja on ihan hyvä tsemppari kaukalossa.

No ei ollut kovin jykevä kaveri. Ruuminrakenteeltaan kaveri oli lähempänä Risto Ulmalaa kuin jääkiekkoilijaa. Hataralta näytti meno muutenkin, ainoaksi meriitiksi taisi jäädä lopun pelailussa isketty oma maali. Tuskin pyörii kauaa mukana.

Kaikki kunnia Laineelle, mutta jos sopimuskriteeriksi riittää "ihan hyvä tsemppari", niin silloin ei kyllä kovin vahvasti mene. Mäkin tunnen pari frendiä, ne pelaa raittia ja on ihan hyviä tsemppareita. Sopimusta käteen?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti bystander
Kaikki kunnia Laineelle, mutta jos sopimuskriteeriksi riittää "ihan hyvä tsemppari", niin silloin ei kyllä kovin vahvasti mene. Mäkin tunnen pari frendiä, ne pelaa raittia ja on ihan hyviä tsemppareita. Sopimusta käteen?

Samaa mieltä. Mäkin muuten pelaan raittia, ja lupaan tsempata jokaisessa liigapelissä 100 prosenttia. Lisäksi mäkin osaan lämätä.

Ja ennenkaikkea mielestäni Laineen ei kannata roikkua meillä mukana, jos ei mahdu edes pelaamaan. Menisi mieluummin jonnekin "Pikkuseuraan" jossa olisi enemmän peliaikaa. Kyllä taidot liigaan riittää, mutta ei minun ensi kauden Hifkiini.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bystander
No ei ollut kovin jykevä kaveri. Ruuminrakenteeltaan kaveri oli lähempänä Risto Ulmalaa kuin jääkiekkoilijaa. Hataralta näytti meno muutenkin, ainoaksi meriitiksi taisi jäädä lopun pelailussa isketty oma maali. Tuskin pyörii kauaa mukana.

Ettei nyt vaan olisi ollut kyseessä tämä uusi kaveri Harkins? Joidenkin tietojen mukaan menee A.Uusikartanon kanssa samaan "kuivan kesän oravat" sarjaan, eikä luistelukaan ilmeisesti ole sieltä sulavimmasta päästä.. ja tämä ei siis ole mikään tieto, vaan pelkkää pirujen seinille maalailua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös