Täytyypä laittaa tänne myös omat ehdotelmat uusiksi kentiksi. Itse toivoisin enemmän peliaikaa Hannu Pikkaraiselle, Lennart Petrellille, Eetu Holmalle ja Arttu Luttiselle. Peliaikaa voisi mielestäni vähentää ainakin Hirsolta, Viitaluomalta ja Laineelta. Pikkaraisen laittaisin kakkoseen Pasi Saarisen kanssa ja myöskin pelaamaan ylivoimaa tai sitten kolmospariin Benysekin kanssa. Kakkos ylivoimaan laittaisin Pikkaraisen siitä syystä, että hän on kiekollisena mielestäni joukkueen toiseksi varmin puolustaja hyökkäyspäässä Söden jälkeen. Varsinkin Tappara matsissa hänen kiekollinen varmuus oli todella vakuuttavaa. Meillä on Pikkaraisessa semmoinen pelaaja, että parin vuoden päästä kysellään kuka ihmeen Pitkänen kun puhutaan hyvistä puolustajista Suomesta.
1. Pärssinen-Harkins-Kuhta
Ei varmaan yllätä ketään kun sanon, ettei meidän ykköstä kannata hajoittaa, mutta vähäksi aikaa kannattaa kokeilla muitakin ykköseen. Siitä ei ole kuitenkaan mitään haittaa jos vähän kokeillaan, mutta tällä lähdetään nyt tauon jälkeen liikkeelle.
2. Vopat-Hurtaj-Vihko
Tässä kentässä mielestäni Vopat olisi hyvä lisä kovuutensa ansiosta. Vopat varmasti tasapainottaa vähän tämän kentän kahta muuta vipeltäjää.
3. Luttinen-Holma-Petrell
Tätä kenttää kannattaisi ainakin kokeilla. Moni sanoo, että Petrellin peli on riskialtista, mutta itse en ole kyllä aivan samaa mieltä. Toki junnut ryntäilevät monesti enemmän kuin vähän kokeneemmat, mutta ei minusta Petell ryntäile sen enempää kuin muutkaan ja puolustuspäänkin hoitaa kiitettävästi. Hyvää tässä kentässä olisi myös uskallus parkkeerata vastustajan maalin eteen.
4. Viitaluoma-Häppölä-Fagerstedt
Tämä kenttä voisi olla se meidän "kokenut" raatajakenttä. Raatajia he ovat ainakin ja kokeneitakin HIFK asteikolla tai ainakin Häppölä-Viitaluoma.
Nämä nyt olivat vaan ehdotuksia enkä tiedä mitä Aravirta on itse miettinyt pelaajien päänmenoksi, mutta minä satsaisin näihin vähän nuorempiin tuossa kolmosessa. Neloseen sitten ne vähän kokeneemmat, mutta tällä kaudella odotuksiin nähden epäonnistuneet.
Ennen kuin Kultanen palaa takaisin, niin sijoittaisin puolustajat näin.
Söderholm-Karalahti (1 yv)
Pikkarainen-Saarinen (2yv)
Benysek-Turunen
Lamberg-Kurvinen
Turusen ja Pikkaraisen paikkoja voi myös vaihtaa, mutta Pikkaraisen pitäisin joka tapauksessa 2 yv:ssä.