Viestin lähetti Wilzu
Onkohan käynyt peräti niin Veikkaajan toimitus on lukenut Jatkoaikaa ja nyt sitten Veikkaajan jutut ovat päätyneet tänne.
Näin minäkin uskon käyneen. Eipä tarvitse kummoinen toimittajanlaiskimus olla, kun avaa nämä sivut. Eikös joku Helenius-stoori ollut melkein suoraa siteerausta tänne tehdystä jutusta alusta loppuun? Tai toinen teoria on, että Voionmaankadulla tj Seppänen nojaa Refresh-nappulaan etsien näistä ketjuista hyviä neuvoja uuden vahvistuksen suhteen ja tekee päätöksiä niin minun kuin muidenkin kommenttien/toiveiden mukaan...mikä ei olisi ollenkaan huono idea ;)...
Minun mielestäni Keinänen on nyt kerhon miehiä Vujtekin lähdettyä maitojunalla Böömiin. Jos Keinänen todellakin haluaa vain loppukevään sopparin, on JYPin turha ostaa moista miestä irti sopparistaan. Liian kallis "keikkasentteriksi". Lisäksi mies haluaa menestyvään seuraan - no kaikki on suhteellista, mutta tuskin JYP täyttää noita kriteerejä. Tosin on medialle puhuttu paskaa aiemminkin ja Lappeenrannassa eräs Vladimir on myös kovasti tunkemassa itseään Kerhoon, joten toivo elää vielä...
Kauppila löytänee ottajansa Kehä3:n sisältä, luultavasti HIFK:sta jonka pitäisi saada pätevä kakkossentteri Harkinsin taakse. Siinä pelissä JYPiltä loppuvat hillot kesken, valitettavasti.
Tällä hetkellä minä uskon vakaimmin siihen mystiseen ulkomaalaispelaajaan, jonka piti kai olla jo varma nakki HMTT:n tietojen mukaan. Mutta tässä ruletissa tarvitaan nyt se ensimmäinen rivakka pyöräytys, että homma pääsee käyntiin. Tässä mennään nyt viimeiseen takakaarteeseen toisia peesaten ja kukaan ei uskalla tehdä ensimmäistä siirtoa (paitsi Jokerit). Siirtojen takarajaan ei kuitenkaan ole enää montaa päivää, joten eiköhän tässä ala pian faksi laulamaan...