Roster watch 2002-2003

  • 90 543
  • 560
Tila
Viestiketju on suljettu.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
NHL / HIFK / farmi

Tästähän oli aikaisemmin juttua, että Poile oli alunperin aikonut tarjota Z:lle yhdensuunnan diiliä. Nashvillen GM muutti kevään aikana mielensä ja nyt tarjous on kahdensuunnan sopimus.

Z:n palkkavaihtoehdot lienevät suunnilleen NHL (600-700), HIFK (200-250), farmi (70-100) tuhatta dollaria/euroa. Dollarin heikkeneminen euron suhteen on tehnyt vielä NHL:stä hieman vähemmän houkuttelevan vaihtoehdon kaikille pelaajille.

Minä jaksan vieläkin uskoa, että Z pelaa syksyllä HIFK:ssa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes

Kysymys Kibe-faneille? Kumman laittaisitte mieluummin ykkösketjuun: Jakke Ruudun vai Kimmo Kuhdan? Toinen laitahyökkääjä on mitä ilmeisemmin Pärssinen.

Minä laittaisin ykkösketjuun Kimmo Kuhdan JA Jarkko Ruudun. Pärssinen voi mennä sitten vaikka kakkoseen tai kolmoseen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kimmo Kuhta ja Todellinen Tsemppaus

Viestin lähetti Aurinkotuuli
Carlos/Punainen Kolmonen & kumppanit: älkää viitsikö! Isaksson on aivan oikeassa. Miten puolustaa K. Kuhta? Huitoo seisovin jaloin puolustussiniviivalla kaikkea, mikä luistelee ohitse.
Tää "seisovin jaloin puolustussiniviivalla" -juttu alkaa olla aika legenda jo (yhdessä tämän "Kuhta ei pärjää tosipeleissä")... Totuus on, että Kuhta teki viime kaudella duunia urakalla myös puolustuspäässä ja sai luottamusta Suhoselta erittäin paljon myös alivoimalla. Tuskin sitä sinne oltaisi pistetty, jos mies ei lainkaan osaisi puolustaa. Tilastot taas kertovat, että Kuhta on jopa parantanut tehojaan tärkeimmissä peleissä.

Ihme juttu, kun myös viime kauden alla Kuhta oli niin perkeleen huono kaveri, mutta kukaan ei kritisoinut miestä kauden aikana ja monet täällä nyt Kibelle monoa toivovat sijoittivat miestä innolla ensi kauden ykkösketjuun.

Muista laiturikanditaateista Vihkon ja Pikkaraisen toki uskon kehittyvät edelleen, mutta Kuhdan maalilukuihin he eivät varmasti yllä ensi kaudella. Vopatin ja JRuudun rymistelyä on toki myös kiva katsella, mutta ei heistäkään mitään pistekoneita saa taiottua, vaikka ihan hyvät teholukemat sm-liigassa saavatkin aikaan. Bednarit ja Calounit voidaan myös unohtaa, joten eiköhän meidän parhaalle maalintekijälle löydy paikka 1-2 -ketjusta yhdessä toisen sylkykupin, Pärssisen kanssa!

Viestin lähetti Aurinkotuuli
Totuus on, ettei Killellä ole mitään tekoa ensi kauden joukkueen 1-2 kentissä, jos halutaan, että joukkue menestyy. Tässä on mielestäni olennainen sanoma Isakssonin ilosanomassa.
On se Kille varmasti sitten tosi kova jätkä, jos se tosiaan on yhdestä miehestä kiinni, saadaanko menestystä vai ei...
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kimmo Kuhta ja Todellinen Tsemppaus

Viestin lähetti Punainen kolmonen
Tää "seisovin jaloin puolustussiniviivalla" -juttu alkaa olla aika legenda jo (yhdessä tämän "Kuhta ei pärjää tosipeleissä")... Totuus on, että Kuhta teki viime kaudella duunia urakalla myös puolustuspäässä ja sai luottamusta Suhoselta erittäin paljon myös alivoimalla. Tuskin sitä sinne oltaisi pistetty, jos mies ei lainkaan osaisi puolustaa.


Aikamoista legendaa tosiaan. Kuhta on hyvä puolustamaan, jopa erittäin hyvä suhteessa moneen muuhun yhtä paljon tai enemmän maaleja tehneeseen pelaajaan.

Jotenkin koomista on ollut seurata tuota rutinaa Kuhdasta. Mies oli kuitenkin viime kaudella ketjussa, jota pidettiin ajoittain jopa liigan parhaana (myös IFK:n ulkopuolella) silloin kun yhdessä pelasi. Peli kulki todella näyttävästi Ruudun ja Pärssisen kanssa.

Kuhta on taistelija ja tsemppari, omaa ison HIFK-sydämen ja jatkaa taatusti HIFK:ssa ensi kaudella. Hyvä niin.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kibe

Pieneen kallooni ei millään ilveellä kyllä mahdu Kuhdan tässä(kin) otsikossa joidenkin IFK-kannattajien taholta osakseen saamansa arvostelu.

Omien junnujen sisäänajo koetaan joukkueen oman ilmeen (lue: brändi ;)) parantamisen kannalta erittäin tärkeäksi asiaksi, mistä olen erinomaisen samaa mieltä.

Mutta miten ihmeessä kunnon stadin slangia bamlaava, vuosikausia punapaitaa ylpeydellä kantanut Kibe, ei saa minkäänlaista perus-IFK -miehen leimaa, eikä arvostusta vaikka takoo taululle joukkueena suhteellisen vaatimattomalla kaudella liigan kärkeä hipovat lukemat? Siksikö että puoli kautta poissa ollut Tuomo syötti kaikki nuo osumat tyhjään maaliin? Tai paljon parjattu Pärä? Tai jopa Kake?

Lukemista viis, itselleni ainakin on Kibe edustanut viime vuosina niin stadilaisuutta kuin IFK-sydäntäkin, Alpon takia vaarantunut jääminen IFK:hon oli loistojuttu!

Viime kauden perusteella Kiben voi pelillisestikin puolestani huoletta pistää kahteen ensimmäiseen kentälliseen, siinä sivussa IFK näyttäisi taas hieman enemmän IFK:lta kuin jos hänen paikallaan olisi joku nimekäs palkkasoturi...

Go for it, Kibe, mestarijengimme -98 viimeinen mohikaani!
 
Viimeksi muokattu:

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Re: Kibe

Viestin lähetti Let's play hockey

stadin slangia bamlaava, vuosikausia punapaitaa ylpeydellä kantanut

Näitä ei ole koskaan liikaa joukkueessa. "Olli Kuhta" on lisäksi laadukas maalintekijä jalkojen ollessa kunnossa. Kille mahtuu joukkueeseen kevyesti.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johannes kirjoitti hyvin tästä järki vs. tunteet -asenteesta, jollaisella minäkin olen liikkeellä. En ole Kiben suurin ihailija, mutta minun dream teamissäni on aina tilaa omalle kaverille, joka on parempi kuin useimmat visiitillä käyneet ostopalvelut. Saa olla jopa huonompikin. En ole sitä mestaruuttakaan ehdottomasti vaatimassa kunhan peli on IFK:n näköistä - ja Kibe on myös, sekä hyvässä että pahassa, selkeän punainen.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Santeri Heiskanen

Nopea, ilkeä, vittumainen,ärsyttävä, sopimukseton, edullinen: Santeri Heiskanen!

Kaveri on jostakin syystä todella jäänyt mulle mieleen erittäin viihdyttävänä pelaajana. Aina tsemppiä ja vastustajan ärsyttämistä. Joskus jopa suoranaista kimppuun käymistä (mm. Nils Ekman) Raato summanen näki kaverissa ilmeisesti kovastikin potentiaalia kun halusi miehen mukaansa narreihin. Vaihtokauppahan tehtiin silloin akselilla Heiskanen-Eskelinen.

Ehdottomasti Heiskasesta oli enemmän hyötyä hyökkääjänä. Pitkälti pieni koko oli paha este huippupuolustajaksi kehittymiselle. Liikkuvuus varmasti oli aivan riittävällä tasolla.
Peliaika jäi kuitenkin aina erittäin vähäiseksi, harmi.

Viime kaudellahan Santtu pelaili tietääkseni ruotsin "divarissa" ja kunnostautui ainakin jäähyosastolla? Korjatkaa jos olen aivan metsässä.

Meillä pitää olla ainakin yksi kusipää jengissä!

Olenko täysin yksin ajatuksineni? Uskoisin ainakin ristiriitaisia kommentteja tulevan.
 

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joko olette lukeneet koffin sivuilta mahdollisesta Jaken takaisin paluusta ja Marekin jäämisestä luultavasti ifkiin!!!!
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jarkko Ruutu

Pitkätukkaisempi ja nuorempi Jarkon veljistä puheli tästä mahdollisuudesta jo pleijareissa narreja vastaan ja nyt voi olla toteutumassa. Todella hienoa olisi, tämä varmistaisi sen, että IFK pääsisi varmasti takaisin liigan kusipäiksi. Vai kuinka monen lantavarpaan olette kuulleet pitävän Jarkko Ruudusta? Jakke, tervetuloa takaisin. Olet aina tervetullut.

Zetan jääminen olisi monen suuren orgasmin arvoinen, todella suuren.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt näyttää kyllä todella hyvältä! Nashvillen GM kertoili lehdessä ettei aio tarjota Z:lle 1 suunnan pahvia. Näyttää hyvältä, todella hyvältä..
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Re: Santeri Heiskanen

Viestin lähetti Jullien Julli
Nils Ekman) Raato summanen näki kaverissa ilmeisesti kovastikin potentiaalia kun halusi miehen mukaansa narreihin. Vaihtokauppahan tehtiin silloin akselilla Heiskanen-Eskelinen.

Joo ja kumpikohan kaupassa voitti?Ei ainakaan Jokerit.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tormentori
Nyt näyttää kyllä todella hyvältä! Nashvillen GM kertoili lehdessä ettei aio tarjota Z:lle 1 suunnan pahvia. Näyttää hyvältä, todella hyvältä..

Niin, luit siis saman linkin kuin kaikki muutkin, joka oli edelliselle sivulle laitettu, hienoa. Kysymys pari viestiä taaksepäin kirjoittaneelle: Mitäköhän Koffin sivuja luet? Itselläni ei taida olla niille pääsyä…
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hienoa, jos toiveeni toteutuu ja #25 tulee takaisin (en tarkoita Nielikäistä). Katselin tänään vanhoja tilastoja, Rudy teki 7 maalia 97-98 pleijareissa. Kibe Kuhdan saldot IFK:n playoffs-peleissä vuodesta 1997 lähtien (siis pelaajana IFK:n ringissä) ovat hirmuiset 2+1. Muistaakseni Kibe Kuhta oli jossain muualla, kun Nordiksella pelattiin mestaruudesta.
 

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jermu
Niin, luit siis saman linkin kuin kaikki muutkin, joka oli edelliselle sivulle laitettu, hienoa. Kysymys pari viestiä taaksepäin kirjoittaneelle: Mitäköhän Koffin sivuja luet? Itselläni ei taida olla niille pääsyä…

Koffin ihan niitä normaaleja sivuja...kun klikkaat kiekko ja sitten MUUTA!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti marek
Koffin ihan niitä normaaleja sivuja...kun klikkaat kiekko ja sitten MUUTA!
kusetusta... ei mulla toimi.No kai se rupee taas skulaamaan.
Mut joka tapauksessa jos nää jätkät pelaa meillä ens kaudella ni sit voidaan kyllä puhua ihan vakavasti siitä mestaruudesta.
Kyllä Kuhta mahtuu kevyesti meiän pelaavaan kokoonpanoon ,koska jos äijäl on samanlaiset kaverit vierellä ku viime kauden KRP-ketjussa ni kyllä se tekee vähintään ton 22 maalia enskin kaudella.
 

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #77
kusetusta... ei mulla toimi.No kai se rupee taas skulaamaan.
Mut joka tapauksessa jos nää jätkät pelaa meillä ens kaudella ni sit voidaan kyllä puhua ihan vakavasti siitä mestaruudesta.
Kyllä Kuhta mahtuu kevyesti meiän pelaavaan kokoonpanoon ,koska jos äijäl on samanlaiset kaverit vierellä ku viime kauden KRP-ketjussa ni kyllä se tekee vähintään ton 22 maalia enskin kaudella.

Must tuntuu,et ei oo moni muukaan hogannu lukee juttuja ton MUUTA otsakkeen alta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
?!?..on tainnu mulla taas jäädä järki himaan aamulla.
siis mä tarkotin et ei toimi se www.koff.net sivu.. katoin kyl www.koff.fi mut en mä sieltä löytäny mitään kattomisen arvosta..paitsi sen kaljavisan=)... kumpaa sä nyt tarkotit?..
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
?!?..on tainnu mulla taas jäädä järki himaan aamulla.
siis mä tarkotin et ei toimi se www.koff.net sivu.. katoin kyl www.koff.fi mut en mä sieltä löytäny mitään kattomisen arvosta..paitsi sen kaljavisan=)... kumpaa sä nyt tarkotit?..
 

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #77
?!?..on tainnu mulla taas jäädä järki himaan aamulla.
siis mä tarkotin et ei toimi se www.koff.net sivu.. katoin kyl www.koff.fi mut en mä sieltä löytäny mitään kattomisen arvosta..paitsi sen kaljavisan=)... kumpaa sä nyt tarkotit?..


COOL down- kyllä mä ymmärsin,että ymmärsit... www.koff.net ,mutta totesin vaan,että immeiset käy siellä lukemassa vaan sitä PROFIILIT osiota ja Tää MUUT osio jää huomaamatta(mitä nyt ole jutellut ihmisten kanssa niin on tullut todettua).
 

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti marek
COOL down- kyllä mä ymmärsin,että ymmärsit... www.koff.net ,mutta totesin vaan,että immeiset käy siellä lukemassa vaan sitä PROFIILIT osiota ja Tää MUUT osio jää huomaamatta(mitä nyt ole jutellut ihmisten kanssa niin on tullut todettua).


Joop ja tässä niille suora lainaus Koffin sivuilta,jotka eivät sitä syystä tai toisesta pääse lukemaan.


28/05/2003
Erittäin mielenkiintoisia aikoja

Suomen suvi on virallisesti muutaman päivän päässä kesäkuuta odotellessa. Ilmojahan on pidellyt jo muutenkin, mutta ei nyt ehkä keleistä sen enempää....

Tilanne markkinoilla on näennäisen rauhallinen, mutta joitakin ennusmerkkejä petolauman miehityksestä on esillä päivittäin. Ensimmäisenä ja ajankohtaisimpana asiana ovat maanantaina inttiin lähtevät._ Pyörivätkö lomat riittävästi ja pääseekö treenaamaan?

Nuorista urhoista ainakin yksi suuntaa leirille Pohjois-Amerikkaan, vaikka vetimet harmaaksi vaihtuvatkin. Ottawan tulevaisuuden miehet ovat yhteisellä leirillä ja Arttu Luttinen mukana ryhmässä.

Marek Zidlickyn mahdollista siirtymistä Pohjois-Amerikkaan on myös mietitty paljon. Meneekö vai eikö mene. Matkailun vaaka on näillä näkymin kallistumassa nykyisessä osoitteessa asumiseen ja mikäli näin käy, niin joulu on ovellamme etuajassa.

Jarkko Ruutu on hankkinut oikean värisen auton. Mies läähätti vuosia Stingrayn perään ja nyt on sellainen löytynyt._ Kirkkaan punaisen kulkuvälineen onnellisella omistajalla on myös viesti faneille.

-Uskokaa parempaan huomiseen!

Mitä tämä nyt tarkoittaa? Viittaatko tapaamisen Penan kanssa?

-Puhuttiinhan me tästä mun tilanteesta ja hän halusi kuulla missä ns mennään. Olenko kiinnostunut IFK:sta mikäli en jatka Pohjois-Amerikassa ja muuta...

-Mikäli tuolta ei mitään selviä, niin ilman muuta haluan keskustella siitäkin vaihtoehdosta. Olin juuri yhteydessä asioitani hoitavaan lakimieheen, eikä ainakaan vielä ole ollut minkäänlaista kontaktia Vancouverin suunnalta.

(c) uuge kojola
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Santeri Heiskanen

Viestin lähetti Jullien Julli
Joskus jopa suoranaista kimppuun käymistä (mm. Nils Ekman)


Niin, ottamatta sen kummemmin kantaa koirien koirana tunnettuun Santeriin, pitänee korjata tuo väitteesi. Eli Ekmanin kimppuun viittaamassasi legendaarisessa ottelussa kävivät sekä Tom Laaksonen, että Jere Karalahti. Heiskanen tyypilliseen koiratapaansa hyökkäsi saman ottelun aivan loppuhetkillä Espoon kilteimmän miehen, Robert "Leuka" Salon kimppuun takaapäin takoen kuin raivo härkä. Tai tässä tapauksessa kuin pahainen rakki. Tuloksena ulosajo, pientä epäuskoa ja harmia siitä, että mies jonka kimppuun Heiskanen kävi, oli juuri Salo.

Nojuu, se siitä. Ekmanin kanssa Heiskanen ei kuitenkaan koskaan ottanut yhteen.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Re: Re: Santeri Heiskanen

Viestin lähetti Juhaht
Niin, ottamatta sen kummemmin kantaa koirien koirana tunnettuun Santeriin, pitänee korjata tuo väitteesi. Eli Ekmanin kimppuun viittaamassasi legendaarisessa ottelussa kävivät sekä Tom Laaksonen, että Jere Karalahti. Heiskanen tyypilliseen koiratapaansa hyökkäsi saman ottelun aivan loppuhetkillä Espoon kilteimmän miehen, Robert "Leuka" Salon kimppuun takaapäin takoen kuin raivo härkä. Tai tässä tapauksessa kuin pahainen rakki. Tuloksena ulosajo, pientä epäuskoa ja harmia siitä, että mies jonka kimppuun Heiskanen kävi, oli juuri Salo.
Oikaistaan nyt sen verran, että Heiskasen päällekarkaus nähtiin aiemmassa matsissa kuin Ekmanin koulutustilaisuus, Matinkylän Lathoonissa 97-98-kaudella toki kummatkin.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän minä Jaken ottaisin vastaan avosylin. Jo aiemmin spekuloin Ruutu-Ruutu parivaljakolla, voihan se sitten olla että ei nähdä kumpaakaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös