Jos Jesse lopettaa kauden jälkeen, niin Roopelle C rintaan. Perkele, että voi olla Ässien näköinen pelaaja.Olen edelleen fani. Prototyyppi Porin Ässien tyylisestä laitahyökkääjästä.
Jos Jesse lopettaa kauden jälkeen, niin Roopelle C rintaan. Perkele, että voi olla Ässien näköinen pelaaja.Olen edelleen fani. Prototyyppi Porin Ässien tyylisestä laitahyökkääjästä.
Valitettavasti taitaa Roopella matka jatkua. Toivottavasti olen väärässä, mutta huhut vie miestä toisaalle.Jos Jesse lopettaa kauden jälkeen, niin Roopelle C rintaan. Perkele, että voi olla Ässien näköinen pelaaja.
Minnes tie on viemässä? Harmittaa kyllä jos lähtee.Valitettavasti taitaa Roopella matka jatkua. Toivottavasti olen väärässä, mutta huhut vie miestä toisaalle.
Täydellinen kolmosen laituri. Loppu-uran voisi viettää Ässissä mun mielestä.
Kotoisessa Liigassa pysyy, jos huhu pitää paikkansa.Minnes tie on viemässä? Harmittaa kyllä jos lähtee.
Tämä selvä. Toivotaan, ettei huhut pidä paikkaansa. :)Kotoisessa Liigassa pysyy, jos huhu pitää paikkansa.
Paluu Kuopioon?Kotoisessa Liigassa pysyy, jos huhu pitää paikkansa.
Heti lasken pois seuraavat vaihtoehdot: HIFK, Ilves, Kärpät, Lukko, Sport, Tappara ja TPS.Kotoisessa Liigassa pysyy, jos huhu pitää paikkansa.
Voisi jopa miettiä paluuta espooseen, jos espoo liigaan palaa.Paluu Kuopioon?
Voisi jopa miettiä paluuta espooseen, jos espoo liigaan palaa.
Onnittelut ja tämän kunniaksi voisit painaa maalin tai parikin Ilveksen verkkoon.
Mul tuli kans mieleen että joko Roope on tehnyt enemmän maaleja Ässien paidassa kuin Ässien verkkoon. Joku tilastoniilo vois laskea.Se on hyvä, että hyvittää aiempia pahoja tekojaan. Teki aina Ässiä vastaan maalin tai kaks.
Hyvässä muistissa nuo ajat ja silloin tuli funtsittuu, että toivottavasti skulais vielä joskus Ässissä!Se on hyvä, että hyvittää aiempia pahoja tekojaan. Teki aina Ässiä vastaan maalin tai kaks.
Teki sen verran monta viime kaudella, että puntit lienee tasattu.Mul tuli kans mieleen että joko Roope on tehnyt enemmän maaleja Ässien paidassa kuin Ässien verkkoon. Joku tilastoniilo vois laskea.