HIFK:n peli on tällä hetkellä niin sekaisin, että ei siellä niitä onnistujia ole juuri muutenkaan. Välillä kyllä väläyttelee osaamistaan, mutta tehot antavat odottaa itseään.Olen itse todella yllättänyt, että Hirvosella ei ole lähtenyt lainkaan, on itse asiassa vielä heikommassa pistetahdissa kuin ässäkausinaan. Olin aivan varma, että heittää tällä kaudella "helposti" noin 40 pisteen kauden. Porissa alkoi näkyä sellainen tuskastuminen ja kurittomuus, tietysti kun joukkue ei sen kummemmin menestynyt ja itselle ei tehoja tahtonut tulla, ja siksi ajattelinkin että kyllä se siitä lähtee kun pääsee stadiin..
Hirvonen tuli kuitenkin Ässiin täysin poikkeuksellisen lahjakkuuden statuksella, joka 17-vuotiaana pyöritteli A-junnuissa 20-21 vuotiaita ihan miten huvitti. Ja kuulemma käytännössä jokainen liigajengi halusi hänet tuolloin, ja siksi Porissa oltiinkin niin ylpeitä, kun valitsi Ässät.. mutta jostain syystä hidasta näyttää olevan sen todellisen kunnon läpimurron kanssa liigatasolle
Jos tuosta jossain vaiheessa joukkueenkin peli alkaa parantua, tulee se näkymään varmasti Hirvosenkin otteissa ja realisoituu pistesarakkeeseenkin.