Roni Hirvonen HIFK:ssa

  • 92 238
  • 355

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelasi ykkösketjussa lähes koko turnauksen ja kiroilin Hirvosen viimeistelytaitoa, Ronille pelattiin jatkuvasti hyviä maalipaikkoja, mutta ei saanut kyllä mistään sisään. Jotenkin sähläsi omituisesti aina ne paikat.

Tsekkasin Rondon tilastot Liigan sivuilta:


Hirvosen laukaisu% on kyllä ihan linjassa kahteen aiempaan kauteen, eikä ole kovin kummoinen. Hyökkäjistä 3:nneksi huonoin. Eteenpäin voi mennä tälläkin saralla, mutta kyllä mä Ronille suosittelisin näiden tilastojen valossa, että jos siellä on toinen oma pelaaja hyökkäyksissä mukana, niin kandee melkein aina syöttää ennemmin kuin laukoa itse.

Tässä vielä laukaisutilastot HIFK:n hyökkäjien osalta:

 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eteenpäin voi mennä tälläkin saralla, mutta kyllä mä Ronille suosittelisin näiden tilastojen valossa, että jos siellä on toinen oma pelaaja hyökkäyksissä mukana, niin kandee melkein aina syöttää ennemmin kuin laukoa itse.

FC Palloseura aikoinaan opetti, että aina on parempi laukoa kuin syöttää. Jos syöttää, sekä syötön että vedon pitää onnistua, laukoessa itse riittää se oma veto.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
FC Palloseura aikoinaan opetti, että aina on parempi laukoa kuin syöttää. Jos syöttää, sekä syötön että vedon pitää onnistua, laukoessa itse riittää se oma veto.

Onko tuo Palloseura yhtä kuin TPS, koska se selittäisi kyllä paljon :D.

Tavallaan ymmärrän kyllä tämänkin näkökulman, mutta toivoisin HIFK:n pelaajalta keskivertoa enemmän kunnianhimoa.
 
Suosikkijoukkue
IFK

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tuo Palloseura yhtä kuin TPS, koska se selittäisi kyllä paljon :D.

Tavallaan ymmärrän kyllä tämänkin näkökulman, mutta toivoisin HIFK:n pelaajalta keskivertoa enemmän kunnianhimoa.

Eikös kunnianhimoa nimenomaan ole se, että ampuu itse? *hymiö*
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hirvosen kohdalla lasken kaiken tällä kaudella tapahtuvan hyvän ja huonon olevan kuin rahaa laittaisi pankkiin. Kyseessä on kuitenkin vasta 19-vuotias miehenalku ja itse näkisin, että ensi kausi on ”the kausi” hänelle IFKssa. Joten hänen kohdallaan hätäinen Frankie on poikkeuksellisesti kärsivällinen (hymiö). Toki, onhan näitä nähty aiemmin, että hyvin onnistuneet junnukisat ovat siivittäneet pelaajia todella kovaan lentoon keväällä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hirvosen kohdalla lasken kaiken tällä kaudella tapahtuvan hyvän ja huonon olevan kuin rahaa laittaisi pankkiin. Kyseessä on kuitenkin vasta 19-vuotias miehenalku ja itse näkisin, että ensi kausi on ”the kausi” hänelle IFKssa. Joten hänen kohdallaan hätäinen Frankie on poikkeuksellisesti kärsivällinen (hymiö). Toki, onhan näitä nähty aiemmin, että hyvin onnistuneet junnukisat ovat siivittäneet pelaajia todella kovaan lentoon keväällä.

Voi milloin tahansa käydä niin että Hirvonen syttyy ihan kunnon liekkeihin. Nyt tekemiseen on tullut rauhallisuutta ja ehkä paineetkin vähenevät onnistumisten myötä. Roni on todella taitava kiekon kanssa ja väläyttelee osaamistaan mutta on parantanut myös puolustuspelaamsiessa ja karvaa kiekkoja hyvin. Vaikka pisteitä ei tule sitä tahtia mitä voisi tulla niin pääsee hyvin paikoille ja tekemisessä on koko ajan ajatusta.

Hieno signaus Salmelaiselta.

Mutta hieman harmittaa ettei olla laitettu kokeilemaan kakkosen keskellä.
 

F#21

Jäsen
Hirvosella on vielä tekemistä luistelun kanssa, jotta pärjäisi kunnolla sentterin tontilla. Suora luistelu ihan jees, mutta räjähtävyys, liikkeellelähtö sekä pienessä tilassa liikkuminen on heikkouksia, jotka toivottavasti saadaan tällä kaudella kuntoon. Tuon kokoisella kaverilla toivoisi noiden olevan paremmalla mallilla tulevaisuutta varten.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hirvosesta näkee, että ihan minä hetkenä hyvänsä räjähtää. On jo nyt matkalla n. 30 pinnan kauteen, joka olisi 3.ketjun junnulaiturille kova veto.

Kesällä sitten samaan luistelukouluun missä Lundell kävi ja ensi kaudella dominoi sarjaa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tosi hyvää tekemistä Ronilla! Olisiko alkukaudesta ollut oman paikan hakemista ja liikaa näytön haluja? Nyt viimeiset 10 matsia pelannut rennosti ja pääsee jatkuvasti maalipaikoille ja on vaarallinen kiekon kanssa mutta tekee hyvää työtä myös kiekollisena. Hieno signaus Tobbarilta!
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tänään oli hyvä peli Hirvoselta. Peli peliltä Hirvonen alkaa ottamaan tuossa ketjussa sitä kiekollista roolia jota häneltä odotetaan, jotta Paajanen ja Palola voi keskittyä omiin rooleihinsa. Tänään näytti roolitukset olevan kohdillaan.

Eikä Hirvonen kiekollisena pelkästään pitänyt kiekkoa menetykseen asti, vaan löysi myös oikea-aikaisia syöttöjä. Aiemmin kaudella on usein mennyt ohi niitä hyviä tilanteita syöttää, kun on kikkaillut eikä ole niitä mahdollisuuksia huomannut.

P.S. Olisipa osunut paremmin siihen pesäpallolyöntiin reboundista. Hyvä reaktio mutta huono osuma.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähtipelaaja. Miettikääs arvon siskot ja veljet kuinka hyvä tämä skloddi on ensi kaudella.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tähtipelaaja. Miettikääs arvon siskot ja veljet kuinka hyvä tämä skloddi on ensi kaudella.

Se on juuri näin. Hirvosesta olen muutamia kertoja tännekin kirjoitellut, koska olen päässyt seuraamaan hänen uraansa jo 12-vuotiaasta alkaen. Aina pelannut itseään vanhempien joukkueessa ja silti on ollut joukkueensa kärkipelaaja. Kaudella 2018-19 dominoi Bluesissa B-ikäisenä Nuorten liigaa ja se on hyvin usein merkki kovan luokan tulevaisuuden ammattipelaajasta.

Alkukausi hänellä oli hieman vaisu, mutta harvoin mitään suurta ja pysyvää saavutetaan ilman kasvukipuja ja Hirvonen on edelleenkin vasta 19v ja saisi siten pelata junnupelejäkin vielä pari kautta. Tällä kaudella tekee sen 30-40 pinnaa ja ensi kaudella latu on auki. Mielenkiinnolla seuraan miten pystyy vielä kehittämään luisteluaan ja mihin asti poika siten urallaan yltää. Änäriin asti uskon hänellä kyllä riittävän, mutta mikä tulee olemaan rooli siellä? Jos on pakko jotain veikata niin sanon, että pelaa pitkän uran siellä noin 0,8 ppg tahtiin
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Hirvonen saa ilmeisesti C:n paitaansa junnukisoissa.




Älkää heittäkö pakastebroilereilla, jos uutinen on ankka.

Ei heitetä sillä Roni on nuorten kapteeni. Hieno arvostuksen näyttö nuorelle kaverille. Hyvät kisat alle ja sitten entistä parempana takaisin Nordikselle.

 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno homma, onnittelut Hirvoselle, josta on muutenkin muotoutumassa tärkeä pelaaja IFK:llekin.

IFK muuten näyttää "tuottavan" näihin junnumaajoukkueisiin yhtä paljon kapteeneja kuin pelaajia ylipäätään – Jokereilla on vielä huonompi tilanne, kun eivät saa yksittäisiäkään pelaajia mukaan. Eikö pk-seudulla pelata lätkää?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Katsoinko väärin, vai oliko Hirvonen poissa pelistä 45-50min kohdilta loppuun asti?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Slovakia vs Saksa
  • 1.95
  • 4.20
  • 3.10
Sveitsi vs Norja
  • 1.16
  • 7.50
  • 13.00
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös