Ronald Knot HIFK:ssa

  • 3 679
  • 33

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sieltä ensimmäinen. Ronald Knot vuoden lapulla sisään - vaikka toimistolla ei ilmeisesti ole vielä etunimestä täyttä varmuutta.

 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Eikös meillä juuri aloittanut uusi somejamppa? Vahva alku nimien kanssa
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@McBean illa liipaisinsormi herkkänä. Täältä tullaan jälkijunassa ja sitä myöten tämän ketjun voi hävittää.
 

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Positiiviset fiilikset tästä hankinnasta.
Vielä righti niin kilpailua tai edes joku vaihtoehto Martinille yv:lle.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Nyt Rollella on jo kaksi ketjuakin auki, mutta täällä vedetään paremmin kuin suurseurassa, molemmissa ketjuissa on sama nimi.
 

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
Tässä pettymyksen puuskassa tekisi mieli lukea noita Knotin kommentteja, kun Piru Raamattua, ja huolestua siitä että kokonaisvaltaisuus on jälleen kerran meillä suuressa arvossa, mutta en suolaa herraa suoriltaan. Ei muuta kun tervetuloa, ja voimia ensi kauteen!
 

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
”knot knot”.
”How’s there?”
”Knot”
”Knot who?”
”Knot Ronald”
” i dont want knot anyones house”.

Tiedän, että tää oli paska, mut olen vanhojen opiskelukavereiden kanssa ulkona ja joku ”pakotti” mut menemään jazztupakkaporukan kanssa ”röökille”. Sen jälkeen oon vaan tuottanut paskoja läppiä ympäriinsä.
 

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
Tajusin jo itekki pariin kertaan luettuani ton, että ei tosta välttämättä pääse kärryille mun ”nerokkaaseen” läppää. Itse sen ymmärsin ja nauroinkin vähän, kun tietystihän ymmärsin sen pointin.
Tää oli vika läpänheiton yritys tälle palstalle. Sori vielä kaikille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt varmaan sitten fanien uusin ilo on miettiä ja arvuutella sitä Knotin oikeaa nimeä ja/tai lempinimeä samaan malliin, kun viime kesänä arvuuteltiin sitä, että onko se Lehterän lempinimi Jorge, Jorgos, Jorde, Jorsti, Jorzi vai jokin muu. Eipä tämä seurajohtomme tosiaan tarjoa faneille kesäksi mitään muitakaan iloja, kun pelaajahankinnat ja jatkosopparia nyt ovat vaan jotain Hartikaista (Ei todellakaan Teemua), Mannista ja Luhankaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös