Ronald Knot HIFK:ssa

• 43 886
  • 253

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Muusta samaa mieltä, mutta boldattu osuus on omasta mielestäni se, mistä Kiviharjulla jää eniten vajaaksi. Taitoa luistelussa kyllä on, mutta hidas kuin mikä. Huono ominaisuus pienikokoiselle kiekolliselle pakille.
Joo, en tarkoittanut siis nopeutta ja sulavaa luistelua, vaan nimenomaan liikkumista. Miten tekee itseään pelattavaksi, pinchaa ja nousee tilaisuuden tullen viivalta ylemmäs.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Tälle sankarille sattuu noita räikeitä hasardeja ihan liikaa siihen nähden, että on maajoukkuepelaaja.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Ei tule ikävä, mun puolesta vois pakata kamansa heti ja mennä sekoilemaan vaikka Tsekin pääsarjaan. Ehkä se olisi pelaajankin tason puolesta sopivampi sarja.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja tähän se klassinen, että ilman noita hasardeja ja luokattomia esityksiä välillä, ei pelaisi tätä sarjaa.

Knotille voisi sen jatkon tehdä, oli sitten agentin kikkailuja toimittajille tai ei. Lajitaidot kuitenkin todella hyvät Knotilla.

Luulisi nyt että niitä hazardeja voisi jotenkin karsia keskittymällä enemmän tai päättämällä pelata varmemmin tiettyjä tilanteita. Videot ja valmentajat avuksi ja enemmän seiftejä sillon kun niin kannattaa tehdä.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Mulla tulee Knotista mieleen muutama vuosi takaperin HIFK:ssa pelannut Jordan Schmaltz.

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Viimeksi muokattu:

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Knotille voisi sen jatkon tehdä, oli sitten agentin kikkailuja toimittajille tai ei. Lajitaidot kuitenkin todella hyvät Knotilla.

Tekisin minäkin jatkon hänen kanssaan, jos vain ukko haluaa stadissa jatkaa. Tuosta jutusta kyllä sai sen käsityksen, että haluaa. Ja nyt agentti lypsää parempaa sopimusta.

Luulisi nyt että niitä hazardeja voisi jotenkin karsia keskittymällä enemmän tai päättämällä pelata varmemmin tiettyjä tilanteita. Videot ja valmentajat avuksi ja enemmän seiftejä sillon kun niin kannattaa tehdä.

Luulen, että Knot on joutunut pelata liian suurella kuormalla. Ja tähän on syynä muiden loukkaantumiset, erityisesti Lindbohmin. Liian suuresta kuormasta johtuen myös huolimattomuus ja suorasaiset virheet lisääntyvät.

Kävin itse asiassa tsekkaamassa Liigan sivuilta Knotin pelikohtaiset tilastot. Jaoin kauden kahteen osaan, kauden alusta joulukuun loppuun sekä tammi-helmikuu. Knotin keskimääräinen peliaika ensimmäisessä osassa oli 21.33 ja jälkimmäisessä 18.52. Tuossa on aika iso ero mielestäni. Knot on ollut 28 kertaa jäällä tasakentällisin, kun vastustaja on tehnyt maalin HIFK:a vastaan. Näistä maaleista on tammi-helmikuun aikana tullut vain neljä.

Toki myös mainitsemasi videosulkeiset ovat hyvä valinta. Eikä se koske pelkästään Knotia.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä jostain syystä siedän Knotin hasardeja verrattain hyvin. Varmaan siksi, että ne eivät koskaan ole seurausta välinpitämättömyydestä, vaan joko isosta koosta (iso laiva kääntyy hitaasti) tai jonkinlaisesta arviointivirheestä. En mä nyt tietenkään käsiäni taputa, kun omissa soi kenenkään virheiden jälkeen.

Plus, että Knotilla on takanaan aika raskas kausi, kun on pelitaukojen aikana ollut Tsekin maajoukkueen mukana, jolloin pieni breikki lätkästä voisi olla ihan tarpeen. Kyllä mä paheksun, että eivät nyt seuraaviinkaan höntsiin löytäneet Knotin tilalle ketään muuta ja Ronald olisi saanut vähän huilata. Tokihan Knot olisi voinut itsekin kieltäytyä kutsusta, kun on jo kaksi kertaa käynyt. Että kai hänellä sitten virtaa riittää.

Ronald Knot mahtuisi heittämällä mun jengiini ensi kaudellakin, mutta saattaa olla, että hintalappu on sen verran korkea, että kokonaisuutena ei vain tarjolla olevilla ehdoilla ole järkevää pitää ensi kaudella. Tai jotain. Tai sitten viiden kuukauden marraskuu on ollut vain perheelle liikaa?

Edit: pitää kuitenkin muistaa, että Knotin sopimuksen teki Salmelainen ja Ville oli monta vuotta ollut Knotin perässä. Palkka voi siis olla yllättävänkin korkea.

Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä jostain syystä siedän Knotin hasardeja verrattain hyvin. Varmaan siksi, että ne eivät koskaan ole seurausta välinpitämättömyydestä, vaan joko isosta koosta (iso laiva kääntyy hitaasti) tai jonkinlaisesta arviointivirheestä. En mä nyt tietenkään käsiäni taputa, kun omissa soi kenenkään virheiden jälkeen.

Plus, että Knotilla on takanaan aika raskas kausi, kun on pelitaukojen aikana ollut Tsekin maajoukkueen mukana, jolloin pieni breikki lätkästä voisi olla ihan tarpeen. Kyllä mä paheksun, että eivät nyt seuraaviinkaan höntsiin löytäneet Knotin tilalle ketään muuta ja Ronald olisi saanut vähän huilata. Tokihan Knot olisi voinut itsekin kieltäytyä kutsusta, kun on jo kaksi kertaa käynyt. Että kai hänellä sitten virtaa riittää.

Ronald Knot mahtuisi heittämällä mun jengiini ensi kaudellakin, mutta saattaa olla, että hintalappu on sen verran korkea, että kokonaisuutena ei vain tarjolla olevilla ehdoilla ole järkevää pitää ensi kaudella. Tai jotain. Tai sitten viiden kuukauden marraskuu on ollut vain perheelle liikaa?

Edit: pitää kuitenkin muistaa, että Knotin sopimuksen teki Salmelainen ja Ville oli monta vuotta ollut Knotin perässä. Palkka voi siis olla yllättävänkin korkea.

Joo hyviä pointteja, Knot ei isokokoisena ole niin pikkunäppärä liikkeen kanssa kiekolla ja ilman kun joku muu. Huolimattomuusvirheiksi lasken yleensä varsinkin sokko- ja riskisyötöt (kun olisi aikaa muuhun), ja Knotilla useimmiten -jos kämmy käy- niin se käy siinä, kun koittaa kiekon kanssa pyörähtää tai pientä harhautusta tms. Saattaa vastustaja napata lätkän pois.

Knot mainitsi viihtyvänsä Stadissa hyvin, ja jos/kun se on totta, niin ehkä hänellä voisi olla haluja myös näyttää se sopimuksen kanssa, eli pääsevät ehkä kompromissiin jatkosta. Tai sitten ei, mutta maksajia täällä löytynee kyllä ainakin Tampereelta, Oulusta ja Raumalta, ja en en haluaisi nähdä toisessa Liigajengissä. Luotetaan tässä kohtaa vielä että jatkaa meillä. Ei se IFK:kaan tyhjätasku onneksi ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy