Mä jostain syystä siedän Knotin hasardeja verrattain hyvin. Varmaan siksi, että ne eivät koskaan ole seurausta välinpitämättömyydestä, vaan joko isosta koosta (iso laiva kääntyy hitaasti) tai jonkinlaisesta arviointivirheestä. En mä nyt tietenkään käsiäni taputa, kun omissa soi kenenkään virheiden jälkeen.
Plus, että Knotilla on takanaan aika raskas kausi, kun on pelitaukojen aikana ollut Tsekin maajoukkueen mukana, jolloin pieni breikki lätkästä voisi olla ihan tarpeen. Kyllä mä paheksun, että eivät nyt seuraaviinkaan höntsiin löytäneet Knotin tilalle ketään muuta ja Ronald olisi saanut vähän huilata. Tokihan Knot olisi voinut itsekin kieltäytyä kutsusta, kun on jo kaksi kertaa käynyt. Että kai hänellä sitten virtaa riittää.
Ronald Knot mahtuisi heittämällä mun jengiini ensi kaudellakin, mutta saattaa olla, että hintalappu on sen verran korkea, että kokonaisuutena ei vain tarjolla olevilla ehdoilla ole järkevää pitää ensi kaudella. Tai jotain. Tai sitten viiden kuukauden marraskuu on ollut vain perheelle liikaa?
Edit: pitää kuitenkin muistaa, että Knotin sopimuksen teki Salmelainen ja Ville oli monta vuotta ollut Knotin perässä. Palkka voi siis olla yllättävänkin korkea.