heskey #11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Flyers, NyR 95-99
Eilen iltasella 11 aikaan Plevnan Kinossa kaksi naista yritti salakuljettaa -lapsen- suuren hameen alla teatteriin.
Eilen iltasella 11 aikaan Plevnan Kinossa kaksi naista yritti salakuljettaa -lapsen- suuren hameen alla teatteriin.
Eikös tähän kulttuurin pitäisi kuulua se vanhempien ja heikompien ihmisten kunnioittaminen? Ei voi vaan käsittää.
Tuo on jo temppu, mitäpä ei tekisi pienen säästön takia.
Koskee vain omaa heimoa. Muita voi ryöstellä ihan hyvin.
Ei tosin eroa mitenkään siitä, kun aikuiset miehet katsovat alasarjafutista aidan takaa, kun eivät raaski maksaa vitosta joukkueen kassaan mikä sekin tulisi todella tarpeeseen.
-Hai sie. Osta hyvä kello.
-Perkele. Sehan varasti sen miun kädestä.
-Meni hyvä kello omakustannehintaan.
-Osta eurolla, myy kahdella. Se on prosentin voitto...
Hoh hoijaa. En kyllä heti äkkiä muista vanhempaa ja surkeampaa "vitsiä".
Mä kerron paremman vitsin.
Kylän nuoret miehet olivat voimainkoitoksessa ja yksi laji oli keihäänheitto rautakangella. Mustalaisnuorukainen oli tuossa lajissa ylivoimainen ja kun muut sitä ihmettelivät, niin tämä romani kertoi heille, että isä oli ohjeistanut häntä siten, että kun hän saa työkalun käteen, niin heittää sen mahdollisimman kauas.
Tulipa mieleen etten ikinä ole nähnyt parrakasta romanimiestä. Kaiketi kiellettyä. Onkohan heillä olemassa joku kirja jossa luetellaan mikä on oikein ja mikä väärin?
Ja kuka sitä lukisi?
Joskus olen jostain syystä selaillut facebookissa satunnaisten romanien profiileja ja huomasin etteivät he käytä hymiöitä. Esimerkiksi " hieno kuva veli. nauraa" tai *nauraaaa*.
Ne esittelee ihmisille jotain kohtalaisen laadukkaita kiikareita, ja jos joku päättää ostaa kiikarit niin saa sit paketissa uudet, jotka ovat luonnollisesti todella paskaa laatua. Siinä niiden bisnesidea pähkinänkuoressa..Mutta, jossain määrin ihmettelen miksi kiikareita. Onko joku paikallinen versio scoutannut että suomalaisilta puuttuu juuri kiikareita. Minä en tarvitse kiikaria ja jos olisin tarvinnut olisin sellaisen jo ostanut.
Viikonloppuna käynyt ns. klassinen tapaus eikä tuntomerkeistä käytetä edes kiertoilmaisuja:
Eli McLaren-takki, suorat housut ja puvun kengät?Samainen mies jatkaa hieman myöhemmin. "Se vain ihmetyttää, että mistä ne pakolaiset omaisuutensa saavat, vaikka eivät töitä tee. Lapsillakin on vaatteet viimeisen päälle."