Roman Vopat

  • 115 361
  • 479
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno homma kyllä. Ainakin 2v. saa nauttia Vopin esityksistä petopaidassa! Toivottavasti miehen terveys kestää.
 

Vopat#38

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk ja New Jersey
Mielestäni Vopat on kohtalaisen hyvä kiekollisena pelaajana,luistelu on hyvää kun vertaa muihin 100 kilosiin ja ei ne taklauksetkaan ihan mitään käsilaukku luokkaa ole!
Tärkeä pelaaja hifkille vaikka ei paljon pisteitä teekkään yleensä!

Mitä muut ootte mieltä miehestä??
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tästä(kin) aiheesta löytyy jo ketju. Jos vaikka yhdistettäisiin siihen tai jotain. En haluaisi vaivata Moderaattoreita, varmasti puuhaa riittää, mutta tämä nyt tuli mieleen.

Itse kaverista, korvaamaton parhaimmillaan. Olen kuitenkin pikkuhiljaa sitä mieltä, että jos Vopat alkaa nyt pelata käsijarru todella tiukalla ja aristellen, iso osa siitä vaikutuksesta joukkueeseen katoaa. On keskivertoa parempi kiekollisenakin, mutta kyllähän sillä saralla löytyy parempaakin. Tämä siis siinä tapauksessa, että worst case scenario Vopista toteutuu. En kyllä itse siihen jaksa uskoa, vaikka olikin Ärrässä jollain tapaa vaisu. En kuitenkaan usko, että Vopatista luovuttaisiin ilman uraa päättävää loukkaantumista (aivotärähdys). "Vopi on Vopi" toivottavasti jatkossakin.
 

Vopat#38

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk ja New Jersey
juu

Sekin oli ärrässä kiva nähdä kun vopi kävi vähän tönäsemässä heleniusta päähän!
Toivottavasti Roman pelaa meillä vielä pitkään!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mitään hätää, Roman on ihan entisessä kuosissaan. Turha siellä on yksin rypistää kuitenkaan, mm. Blues-ottelussa Roman piti lähinnä huolta Semirin kouluttamisesta tulevia koitoksia silmällä pitäen. Totuttuun tapaan ruoski itseään, jos oman ketjun hyökkäys ei päättynyt vähintään laukaukseen kohti maalia. Romanilla on aina jonkinasteinen show käynnissä, which is nice, jos muuta seurattavaa ei ole :)
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Huomisessa iltapäivälehdessä (jommassakummassa, unohdin jo kummassa) Roman Vopat kertoo "kovan pojan roolistaan" HIFK:ssa. Saapa nähdä minkälaisella asenteella on jutun kirjoittaja liikkeellä. Hymistelläänkö, suurennellaanko vai mitä?

Samassa lehdessä huomenna kattava? sm-liigaennakko.

Julli

Edit: Noutaja on ollut tarkkana, kiitos. Näinhän se oli.
 
Viimeksi muokattu:

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Viestin lähetti Julli
Huomisessa iltapäivälehdessä (jommassakummassa, unohdin jo kummassa) Roman Vopat kertoo "kovan pojan roolistaan" HIFK:ssa.

Samassa lehdessä huomenna kattava? sm-liigaennakko.

Se on Ilta-Sanomat, joka kirjoittaa Roman Vopatista. Toki saattaa olla Iltalehdessäkin juttua, mutta Ilta-Sanomat kirjoittaa "kovan pojan roolista", ainakin tämän päivän lehden mukaan.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Viestin lähetti Julli
Huomisessa iltapäivälehdessä (jommassakummassa, unohdin jo kummassa) Roman Vopat kertoo "kovan pojan roolistaan" HIFK:ssa. Saapa nähdä minkälaisella asenteella on jutun kirjoittaja liikkeellä. Hymistelläänkö, suurennellaanko vai mitä?

Samassa lehdessä huomenna kattava? sm-liigaennakko.

Julli

Edit: Noutaja on ollut tarkkana, kiitos. Näinhän se oli.

Onneksi Sanomissa, jonka humalapäissään voi vahingossa ostaakin. Tänään nimittäin meni Iltalehden viimeinenkin uskottavuus. Ruotsin ulkoministerin puukotuksen jälkeisenä päivänä lööpit huutavat seuraavaa: Ylimpänä "Vaikea raskaus vei Lolan tiputukseen" ja sen alla "Eduskunta luopui kohutusta tila-autosta". Ja vielä osoittaakseen uutisten tärkeyden sekä Lolasta että autosta kuva---> voi v.... sanon minä.
 

peteIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
ja Red Wings
ILTA - lehdykät

Niin, johtuisikohan tuo Iltapäivälehtien koomailu siitä, että Suomi taitaa olla maailman ainoa maa jossa ILTAPÄIVÄLEHDET painetaan jo edellisenä yönä.
 

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
Vopatin paluu

Ainakin tilastojen valossa Vopatin Blues matsi meni kaikesta siviilielämän surusta huolimatta hyvin. +2 ja yx syöttö. Miltä paikallaolijoiden silmiin Vopin peli näytti? Olisko sittenkin alkukaudesta ollut vauvan terveydestä jotain suurta huolta? Ja vaikka asiat päättyivätkin mahdollisimman traagisella ja dramaattisella tavalla, niin tietty epävarmuus sekä vaimon että vauvan tulevaisuudesta tippui leveiltä hartioilta. Toivottavasti Roman jaksaa tsempata sekä kaukalossa että siviilissä eteenpäin ja olla vahvana olkapäänä vaimolleen, sekä antaa meille faneille monia ilon hetkiä, ja vastustajalle kauhun väreitä ja kipua, kaukalossa
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipas iloinen yllätys. Ei mitään maata mullistavaa, mutta toi omaan kentälliseensä rauhallisuutta, varmuutta ja tilanteen loppuun asti pelaamista. Olen onnellinen.
 

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
VOPATILLE EI KENKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!! AINOA JOKA ON TOSI Ä I J Ä KOKO LIIGASSA!!! PYYHE LANTEILLA KATSOI LOPPU MATSIN ANNETTUAAN ENSIN heleniukselle NENIIN!!!
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Viestin lähetti RedHotBlood
VOPATILLE EI KENKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!! AINOA JOKA ON TOSI Ä I J Ä KOKO LIIGASSA!!! PYYHE LANTEILLA KATSOI LOPPU MATSIN ANNETTUAAN ENSIN heleniukselle NENIIN!!!

Aivan. Vopat on yksinkertaisesti THE MAN! We Love you Vopat!
 

Vopat#38

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk ja New Jersey
Hyvä äijä!

Hieno peli Vopilta perjantaina vaikka koko muu joukkue pelasi huonosti lukuunottamatta paria poikkeusta.
Se tappelu kruunasi perjantai illan vaikka pisteet jäivät ilmalaan.Vopatti otti siitä tappelusta selvän voiton vaikka se ei mikään kunnon matsi ollutkaan mutta Helenius ei osunut kertaakaan!
Vopat on hyvä äijä ja se voi mun mielestä pelata meillä vaikka uransa loppuun jos jatkaa näin miten on nyt pelannut.
Tsekin päävalmentajakin kiinnostui Vopista perjantain perusteella.
Kehui Vopia todelliseksi joukkuepelaajaksi!
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
C'mon...

Ihme touhua tämä perjantain tapahtumien hehkutus. Eihän Vopatin ja Heleniuksen 5 min. halimisesta ja yhdestä Romanin iskusta saa tekemälläkään kunnon kohtaamista, saati Vopatista erityistä joukkuepelaajaa. Hoh-hoh...

Täällä hehkutetaa Romanin voitosta ja Jokeriketjuissa selitellään, ettei Helenius vain "viitsinyt" pistää Vopattia turpaan tai että voimat oli loppu pitkän vaihdon jälkeen. Turhaa löpinää, sillä mitään fightia ei syntynyt. Molemmat keskittyivät toistensa hihojen sitomiseen. Toivottavasti miehet kohtaavat uudelleen hanskaamisen merkeissä ja jättävät valssaamisen muille.

Tässä ketjussa olisi mielestäni syytä keskittyä edelleen Vopatin peliesityksiin (ja Helenius-ketjussa Heleniuksen esityksiin), jotka eivät edelleenkään ole hänen palkkansa tasoa. On tietysti hyvä juttu, että joukkueessa on ainakin yksi heebo, joka uskaltaa käydä repimässä Heleniusta hihasta, mutta hei, yksi timmi ei ole mikään tappelu...
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Näytön paikka

Jos kerran Vopatia on tarjottu Kiekko-Vantaaseen eli kait ifk haluaisi miehestä eroon ja toinen näyttää että kyllä vielä lähtee.
Nauhalta katsottuna homma vaikutti sovitulta tönimiseltä,ei sen kummemmalta.Hele tuskin galuaa olla se joka päättää Vopatin pelit.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Re: Näytön paikka

Viestin lähetti manu 17
Jos kerran Vopatia on tarjottu Kiekko-Vantaaseen eli kait ifk haluaisi miehestä eroon ja toinen näyttää että kyllä vielä lähtee.

No JUST, tulihan jo legendaa.. Vopat tosiaankin vaihtaa joukkuetta Lukko-pelin jälkeen. Tsekin maajoukkue halusi miehen edustamaan maata EM-turnaukseen.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Jos kerran Vopatia on tarjottu Kiekko-Vantaaseen eli kait ifk haluaisi miehestä eroon ja toinen näyttää että kyllä vielä lähtee.
Nauhalta katsottuna homma vaikutti sovitulta tönimiseltä,ei sen kummemmalta.Hele tuskin galuaa olla se joka päättää Vopatin pelit."

hahahaah. Hyvää läppää. Kyllä se taitaa koville ottaa että Hamelius tuon nojaamisen "hävisi".
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Näytön paikka

Viestin lähetti manu 17

Nauhalta katsottuna homma vaikutti sovitulta tönimiseltä,ei sen kummemmalta.Hele tuskin galuaa olla se joka päättää Vopatin pelit.

Mä jo odotinkin, että milloin eka narri-fani keksii ettei Helenius hakannu Vopattia säälistä. On se hyvä että Helge on niin jalo ettei päättänyt meidän kaikkien rakastaman pelimiehen uraa.
Tappion myöntäminen on toisille vaikeaa...
 

ilego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin itsekin paikalla todistamassa HIFK:n löysäilyä. Eipä ollut mikään elämää suurempi ottelu. Tuo Heleniuksen ja Vopatin "tappelukin" oli aikamoista shittiä. Toki Vopat sai pari löysää jabia sisään, mutta muuten se oli pelkkää nojailua. Ainakin minulle jäi sellainen kuva, että Sami taisi hiukan varoa Vopatin kanssa. Tarkoitan tällä sitä, että kaikki pelaajat tietää nämä Vopin aivotärähdykset, joten Samilla taisi olla enemmän tai vähemmän jarrut päällä. Minua ei ainakaan vituttanut tuo tappio laisinkaan, sillä jokerit pelasivat yksinkertaisesti paremmin ja ansaitsivat voittonsa.

Tämän kirjoitti REDS1897
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Viestin lähetti ilego
Olin itsekin paikalla todistamassa HIFK:n löysäilyä. Eipä ollut mikään elämää suurempi ottelu. Tuo Heleniuksen ja Vopatin "tappelukin" oli aikamoista shittiä. Toki Vopat sai pari löysää jabia sisään, mutta muuten se oli pelkkää nojailua. Ainakin minulle jäi sellainen kuva, että Sami taisi hiukan varoa Vopatin kanssa. Tarkoitan tällä sitä, että kaikki pelaajat tietää nämä Vopin aivotärähdykset, joten Samilla taisi olla enemmän tai vähemmän jarrut päällä. Minua ei ainakaan vituttanut tuo tappio laisinkaan, sillä jokerit pelasivat yksinkertaisesti paremmin ja ansaitsivat voittonsa.

Tämän kirjoitti REDS1897

Entä sitten? Kaikilla on omat mielipiteensä. Fakta on se että Vopat tappeli erittäin fiksusti kun sitoi samin oikean ja sai itse annettua pari kolme iskua ja otti selvän pistevoiton. Taitaa ottaa koville helunan tappio ja myöntäminen ettei helenius oikeasti ole niin kova kuin ennen kauden alkua luulitte. Tähän hymiö!
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Viestin lähetti ilego
Ei siitä 'tappelusta' sen enenpää ollutkaan kysymys,
kunhan kommentoin edellis viestin syyttelijää.

Sorry, ymmärsin väärin. My bad.
 

ilego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tässä mitään, Romanille siis . No hard feelings kuten sanotaan.
Tuntui saavan aika lailla huomiota tuo nojailu, jonka 106:sta huomasi vasta muun porukan reaktioista.

Ilmeisesti liiga on oikeasti lässähtänyt kun tämäkin herättää intohimoja.


Joku tuolla ,olikohan tps:puolella, kertoi katselleensa kymmenen vuoden takaisa videoita ja totesi että jokaisesta taklauksesta olisi lentänyt suihkuunn tänään.

80-Luvulle ei uskalla edes palata, poliisi on varmaan ovella heti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös