Tormentori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hieno homma kyllä. Ainakin 2v. saa nauttia Vopin esityksistä petopaidassa! Toivottavasti miehen terveys kestää.
Viestin lähetti Julli
Huomisessa iltapäivälehdessä (jommassakummassa, unohdin jo kummassa) Roman Vopat kertoo "kovan pojan roolistaan" HIFK:ssa.
Samassa lehdessä huomenna kattava? sm-liigaennakko.
Viestin lähetti Julli
Huomisessa iltapäivälehdessä (jommassakummassa, unohdin jo kummassa) Roman Vopat kertoo "kovan pojan roolistaan" HIFK:ssa. Saapa nähdä minkälaisella asenteella on jutun kirjoittaja liikkeellä. Hymistelläänkö, suurennellaanko vai mitä?
Samassa lehdessä huomenna kattava? sm-liigaennakko.
Julli
Edit: Noutaja on ollut tarkkana, kiitos. Näinhän se oli.
Viestin lähetti RedHotBlood
VOPATILLE EI KENKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!! AINOA JOKA ON TOSI Ä I J Ä KOKO LIIGASSA!!! PYYHE LANTEILLA KATSOI LOPPU MATSIN ANNETTUAAN ENSIN heleniukselle NENIIN!!!
Viestin lähetti manu 17
Jos kerran Vopatia on tarjottu Kiekko-Vantaaseen eli kait ifk haluaisi miehestä eroon ja toinen näyttää että kyllä vielä lähtee.
Viestin lähetti manu 17
Nauhalta katsottuna homma vaikutti sovitulta tönimiseltä,ei sen kummemmalta.Hele tuskin galuaa olla se joka päättää Vopatin pelit.
Viestin lähetti ilego
Olin itsekin paikalla todistamassa HIFK:n löysäilyä. Eipä ollut mikään elämää suurempi ottelu. Tuo Heleniuksen ja Vopatin "tappelukin" oli aikamoista shittiä. Toki Vopat sai pari löysää jabia sisään, mutta muuten se oli pelkkää nojailua. Ainakin minulle jäi sellainen kuva, että Sami taisi hiukan varoa Vopatin kanssa. Tarkoitan tällä sitä, että kaikki pelaajat tietää nämä Vopin aivotärähdykset, joten Samilla taisi olla enemmän tai vähemmän jarrut päällä. Minua ei ainakaan vituttanut tuo tappio laisinkaan, sillä jokerit pelasivat yksinkertaisesti paremmin ja ansaitsivat voittonsa.
Tämän kirjoitti REDS1897
Viestin lähetti ilego
Ei siitä 'tappelusta' sen enenpää ollutkaan kysymys,
kunhan kommentoin edellis viestin syyttelijää.