LapinHullu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Mestiksen ei-farmijoukkueet
Voi v…n perse tätä touhua. Muualle lähtijät (Kenttämaa) palkattu ”kesätöihin" kaupitteleen kausareita että muu toimisto voi pitää pitkän kesäloman?!?
Jännä nähä tipahtaako Kenttämaan jäähyminuutit kun ei heilu lapinlisää enää
Myös Lusikka kauppaa kausareita ja hallilla syksyllä tavataan lausettaVoi v…n perse tätä touhua. Muualle lähtijät (Kenttämaa) palkattu ”kesätöihin" kaupitteleen kausareita että muu toimisto voi pitää pitkän kesäloman?!?
Hyvinkin vahvasti tämä. Vaikka toimiston toiminta tällä hetkellä ei varsinaisesti vakuuta niin ei kaikki sentään mene sen piikkiin. Vaikka se pahalta tuntuukin, että pitkäaikaisia RoKi-kasvoja lähtee haistelemaan muita tuulia niin ei RoKi ole ensimmäinen seura, jossa ei koko pelaajauraa pelata. Eteenpäin pyrkivälle pelaajalle tekee ihan hyvää katsella vähän muitakin maisemia, treenaamistapoja ja valmennuksia eikä jumiutua samoihin ympyröihin. Monille tuo steppi on se, jonka avulla pääsevät nousemaan seuraavalle tasolle.En ny ihan ymmärrä tuota, että itketään että on seuran vika jos Kenttämaa/Sikorski/Kaarela vaihtaa seuraa.
Eiköhän kyseessä ole tilanne, että pelaaja päättää lähteä koska on hyvä käydä muualla. Varsinkin IPK ja Ketterä ovat todella ymmärrettäviä, sarjan ykkösseurat.
Ois kai nuo rahalla pysyneet täällä, mutta varmaan olisi pitänut enemmän lyödä pöytään kuin Ketterä.
Parempi olisikin. Minusta seurajohto sössii nyt aika rankasti muutaman viime kauden kestäneen nosteen.Ens viikolla kunnon tykitystä, sopparit julkasuun, lentokoneet taivaalle ja kansalle kausarit taskuun.
Minä taas uskon, itse olen kuullut useamman RoKi-ikonin ja seuraihmisen sanovan etteivät korttia osta ennen kuin pelimiehiä julkaistaan ja että se on samalla vähintään 74 egua per kortti enemmän Hockeylle jos kesäkuulle mennään. Näin toimii tosifani ja itselläkin vähän harmittaa kun halpoja menin ostamaan, no pystyy tietenkin parsimaan jos pari hyväntekeväisyyttä vielä maksais.Mä en jaksa uskoa siihen että normihintaisia menee muualle kuin joku määrä yrityksille. Rovaniemi on menestys ja huomion haku kansa ja molemmissa jäätiin piippuun viime kaudella ja kalenterivuodessa.
Minä taas uskon, itse olen kuullut useamman RoKi-ikonin ja seuraihmisen sanovan etteivät korttia osta ennen kuin pelimiehiä julkaistaan ja että se on samalla vähintään 74 egua per kortti enemmän Hockeylle jos kesäkuulle mennään. Näin toimii tosifani ja itselläkin vähän harmittaa kun halpoja menin ostamaan, no pystyy tietenkin parsimaan jos pari hyväntekeväisyyttä vielä maksais.
Toivottavasti ois Napapiirin Panttereiden kasvatti Roni Allen, on lähteny Allsvenskanin HC Kalmarista. Siinä ois ykköspari valmis.Nojuu pakkirintamalle tosiaan positiivisia huhuja kuulin itsekin.