RoKi Hockey kaudella 2024–2025 – mihin suuntaan juna kääntyy?

  • 58 057
  • 255

LapinHullu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Mestiksen ei-farmijoukkueet
Voi v…n perse tätä touhua. Muualle lähtijät (Kenttämaa) palkattu ”kesätöihin" kaupitteleen kausareita että muu toimisto voi pitää pitkän kesäloman?!?
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Kyllähän Kenttämaan näytöt on polkenut paikallaan ja voi olla että toisessa organisaatiossa se steppi voi tapahtua. Ja nimenomaan henkisellä puolella. Hyvä koppi ukko mutta pelaaminen heittelee liian paljon otteluiden välillä. Mitään kiekollista virtuoosia en enää odottanut mutta hyvä puolustava puolustaja voi tulla jopa Liigaan jos oppii pelaamaan tasaisemmin.

Nämä on nuoria poikia jotka haluaa nähä muutakin kuin Yli-Tornion ja Rovaniemen. Antaa poikien kokeilla siipiä vai pitäskö sano snorkkelia Imatran vesistöissä.
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
Voi v…n perse tätä touhua. Muualle lähtijät (Kenttämaa) palkattu ”kesätöihin" kaupitteleen kausareita että muu toimisto voi pitää pitkän kesäloman?!?
Myös Lusikka kauppaa kausareita ja hallilla syksyllä tavataan lausetta
 

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
En ny ihan ymmärrä tuota, että itketään että on seuran vika jos Kenttämaa/Sikorski/Kaarela vaihtaa seuraa.
Eiköhän kyseessä ole tilanne, että pelaaja päättää lähteä koska on hyvä käydä muualla. Varsinkin IPK ja Ketterä ovat todella ymmärrettäviä, sarjan ykkösseurat.
Ois kai nuo rahalla pysyneet täällä, mutta varmaan olisi pitänut enemmän lyödä pöytään kuin Ketterä.
 

LapinHullu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Mestiksen ei-farmijoukkueet
Allekirjoittanut ei ainakaan lähtijöiden perään ole itkenyt, eikä kyllä mielestäni moni muukaan. Mun puolesta menkööt jos ei Siniset kiinnosta ja tuntevat paremmaksi tilanteen muualla.
Tätä toimiston/valmennuksen touhua ihmettelen. Pitäis kai niitä korvaajiakin tulla lähtijöiden tilalle tulla. Alkaa tää kausarikamppanjakin kääntymään lopuilleen ja häthätää kentällinen sopimuksia?!?
800 kausaria myyty, jos kuvitellaan että lehtereillä on tuohon lisää tuhannen irtolipun ostanetta niin pari kentällistä liigaukkoja joutuvat hankkimaan ja lentää voitosta voittoon.
Eikä tuo muniin puhaltelu viime kaudella kyllä kehuja muutenkaan saa.
 

stemme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Minnesota Wild
En ny ihan ymmärrä tuota, että itketään että on seuran vika jos Kenttämaa/Sikorski/Kaarela vaihtaa seuraa.
Eiköhän kyseessä ole tilanne, että pelaaja päättää lähteä koska on hyvä käydä muualla. Varsinkin IPK ja Ketterä ovat todella ymmärrettäviä, sarjan ykkösseurat.
Ois kai nuo rahalla pysyneet täällä, mutta varmaan olisi pitänut enemmän lyödä pöytään kuin Ketterä.
Hyvinkin vahvasti tämä. Vaikka toimiston toiminta tällä hetkellä ei varsinaisesti vakuuta niin ei kaikki sentään mene sen piikkiin. Vaikka se pahalta tuntuukin, että pitkäaikaisia RoKi-kasvoja lähtee haistelemaan muita tuulia niin ei RoKi ole ensimmäinen seura, jossa ei koko pelaajauraa pelata. Eteenpäin pyrkivälle pelaajalle tekee ihan hyvää katsella vähän muitakin maisemia, treenaamistapoja ja valmennuksia eikä jumiutua samoihin ympyröihin. Monille tuo steppi on se, jonka avulla pääsevät nousemaan seuraavalle tasolle.
 

Hokimummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki
Kyllä niitä tulijoita on mummon tilikirjan mukhan jo kirjattu useampiaki. Aina ei mummokaan taho jaksaa ootella niitä julkisuuthen, mutta yritämme olla kärsivällisiä, kyllä se siitä sano Manuki aikanhan!
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Pannaampa huhuketjut smirnaan:

Gervais-Alanen-Harjula
Erkinjuntti-XXX-Alanne
Lindroos-XXX-Niemi
Korsumäki-Örn-Alanko

Virtanen-XXX
Manninen-Virtanen
Wolin-Siira
Lampinen-Merkkiniemi

XXX
Huunonen
Hyypiä

Kyllä tällä huhutulla sakilla tapeltas kotedusta ylärekisterissä ja säälipaikasta alarekisterissä. Setien pitää olla tikissä jo syksyllä ja loppujen XXX paikkojen rekryssä pitää onnistua. Maalivahti etunokassa.

Ja edelleen, huhujen perusteella.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Kishaun laittoi terveisiä somessa ja 1000 korttia kohta täynnä. Viikko aikaa julkaista soppareita ja napata se 200 korttia vielä jolloin päästäisiin reiluun150 kilon tuottoon.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Oliskhan net niiin ovelia, että oottavat kunnes hinta nousee?? Sitten kauhiaa sopparitykitystä, ja loppu sakki maksaa onnessaan kalliimhan hinnan? Sois temppu.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Mä en jaksa uskoa siihen että normihintaisia menee muualle kuin joku määrä yrityksille. Rovaniemi on menestys ja huomion haku kansa ja molemmissa jäätiin piippuun viime kaudella ja kalenterivuodessa.

Vuosi sitten kausi päättyi "pronsijuhlaan" kotikaukalossa joka ei meitä kiekkoniiloja sytytä mutta isoa kansaa se sytyttää. Wanha runko oli jatkettu viimeiseen työntöön tälle kautta ja se ei lunastanut odotusta. Tähän ku lisätään se konttorin myöhäisyys niin siksi myynti nyt on hitaampaa.

Pitää päästä takaisin nousun tielle.
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Ens viikolla kunnon tykitystä, sopparit julkasuun, lentokoneet taivaalle ja kansalle kausarit taskuun.
Parempi olisikin. Minusta seurajohto sössii nyt aika rankasti muutaman viime kauden kestäneen nosteen.
 

always right

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis ja alasarjojen palkattomat raatajat
Mä en jaksa uskoa siihen että normihintaisia menee muualle kuin joku määrä yrityksille. Rovaniemi on menestys ja huomion haku kansa ja molemmissa jäätiin piippuun viime kaudella ja kalenterivuodessa.
Minä taas uskon, itse olen kuullut useamman RoKi-ikonin ja seuraihmisen sanovan etteivät korttia osta ennen kuin pelimiehiä julkaistaan ja että se on samalla vähintään 74 egua per kortti enemmän Hockeylle jos kesäkuulle mennään. Näin toimii tosifani ja itselläkin vähän harmittaa kun halpoja menin ostamaan, no pystyy tietenkin parsimaan jos pari hyväntekeväisyyttä vielä maksais.
Muuten olen samaa mieltä kuin täällä vankkuneemmatkin palstaveljet ovat alkaneet avautumaan toimiston saamattomuudesta, toimistolla kyykitään piilosilla kusi sukassa kuin takavuosina konsanaan, ei hyvä.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Minä taas uskon, itse olen kuullut useamman RoKi-ikonin ja seuraihmisen sanovan etteivät korttia osta ennen kuin pelimiehiä julkaistaan ja että se on samalla vähintään 74 egua per kortti enemmän Hockeylle jos kesäkuulle mennään. Näin toimii tosifani ja itselläkin vähän harmittaa kun halpoja menin ostamaan, no pystyy tietenkin parsimaan jos pari hyväntekeväisyyttä vielä maksais.

Joo on tässä omatkin kortit ostamatta, mutta tuli joskus kamalimpina aikoina käytyä kertalipuilla muutama kausi.

Ootellaampa niitä soppareita sitten.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Viime vuonna 24.5 oli myyty reilu 1200 korttia.

Huhuja on kuulunut kyllä paljon, mutta pari huhua on mennyt jo kilpailijoihin mitä jo talvella kuului hallilla. Myös huhua oli että kyllä siellä ainakin valmennus paiskii molemmat päät märkänä hommia joukkueen katsauksessa.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Paljonko se kausari maksoi viime vuonna haasteessa? Eikö tämä ole ainakin 50% enemmän? Että jos on 1000 myyty, niin se on hyvä.

Ihan hyviä huhuja kuuluu, mutta ei parhaista lähteistä. Että saas nähdä.
 

LapinHullu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Mestiksen ei-farmijoukkueet
99/119 oli viime vuoden hinnat eli vajaa 1400 pitäis myydä niin suunnillee samoihin pääsis.

Tällä hetkellä ei voi kun lauleskella - hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. On tää hiljaisuus käsittämätöntä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös