Jännä että luistimella tehtyjä maaleja tänään 2/3...en sano muuta.
Eikai se ole kiellettyä?
Pääasia että tappioputki katkesi. 3 pistettä tarjottiin muttei vieläkään maistunut. Joonas Lehtonen voi rueta kattelee uutta pestiä muualta jos tuo puolustusalueen junnumainen ryntäily, tuplataan ja triplataan ihme tilanteisiin ja koko paketti aukeaa parhaaseen sektoriin josta naps ja kops.
Millon on viimeksi otettu hanskat pois Lappi Areenalla? Vastustajan kaveri kysyy lähekkö tappeleen ja Late vastasi huutoon. Näen jo kaikki lööpit silmissä miten kaukaloväkivalta kukoistaa lapisssakin. Sytytti se ainakin kotijoukkuetta pelaamaan ja hakemaan maalia loppuun asti. Eiköhän tästä arvota kauden isoimmat kakut. Minusta se oli rehti kahen miehen startti ja nyökkäys ja peli mieheen.
Kenttämaan ja Lammin pari vuotaa ja Peltolan ketjulla oli vähän varjopäivä omissa. Alanne loukkaantu. Mä pitäisin Kaarelan sentterinä, varsinkin tuonne omiin päin se on arvokas ukko jos näitä muita vertailee.
Mua tossa Salmelan peluuttamisessa hieman vituttaa se kun sanotaan että virheitä saa tulla mutta pitää oppia mutta monesti ne virheen tehneet syö tuppia sen jälkeen. Peltola ja Holopainen on ollut raikkaita vaikkei kiekko ole osunut kehikkoon. Holopaisella on nyt se Peltolan eläintarha mutta tänään tuli -2 ja peliajat on 8 minuuttia. Kummallakaan ei jää työstä vajaaksi. Sama kohtalo kävi Kaarelalle silloin joku peli taaksepäin. Me tarvitaan tällä matkustamisella ja pelimäärällä kaikki neljä sylkkyä.
Kyllä tuo KeuPa on Ketterän ohella ollut vuosia meille melkoinen syylä genitaalialueella. Sieltä Inkeröisen ajoilta asti on ollut aina vaikea ja kova. Katoin tuota peliä 30 minuuttia ja olin varma että se toinen Rautakorpi on palannut penkille.
Iso käsi kannattajaryhmälle ja muutamalle ulkkarivahvistukselle. Oli laulua ja tanssia ja todella hyvä mekkala hallissa. Katsojamäärä 1500 ja väitän edelleen ettei ois 2100 vielä mahtunut. Katsojia vuotaa ohi laskureitten.