Elina54321
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Eivät olleet porokellot urbaani legenda. Pääsikö Elinakin kuviin?
Olinhan siellä minäkin. Oli se vaan mahtavaa! Tuossa alla ylen linkki.
http://areena.yle.fi/hae?keyword=Roki
Eivät olleet porokellot urbaani legenda. Pääsikö Elinakin kuviin?
Löytyykö Kauppalehden jutusta sähköistä versiota? Tuollainen valtakunnallinen positiivinen julkisuus on kova juttu koko lappilaisen kiekkoilun kannalta, puhumattakaan Rokista.
Kyllä RoKi kovia vahvistuksia tarvitsee ensi kaudelle. Lähtökohtaisesti ainakin kiekollinen puolustaja, sentteri ja laituri.
Tuota, ihan uteliaisuuttani kysyisin, miten Lapin lätkäjunnut pärjäsivät?
Taisi olla entinen kiekkoilija Kalle Kaihua.
Olen aistivinani hieman sarkasmia ;) MUTTA
Viime vuonna Rokin B -junnut rymisteli 1 divarissa ja tänä vuonna samassa sarjassa viillätti C -junnut (yhdessä mm. Tapparan ja Lukon ykkösjoukkueitten kanssa). TIHC Lapista pyöritteli myös tuossa samassa sarjassa ja vielä paremmalla menestyksellä. Eli kyllä sieltä junnujakin on tulossa. Nousu ei ainakaan vähennä harrastajamääriä, päinvastoin.
Onnittelut Juntti!
Tämähän oli vain ajan kysymys, eikä takuulla jää viimeiseksi kerraksi.
Myös Upnorth24:n kaltaisten seuran miesten puolesta olen oikeasti onnellinen. Arvostan todella paljon tuollaisia pitkän linjan kannattajia, jotka jaksavat seistä seuransa takana myös niinä vaikeina aikoina. Eivätkä vaihda väliillä hiihtoon, kun dopingilla saa nopeammin tuloksia.
Itehän olen saanu vuosikymmentolkulla vittuilla Rokilaisille Et-Pon kannattajana, kun eivät ole pikku kyläseuralle meinanneet pärjätä. Senkin huvin tiesin loppuvan viime kesänä, kun katsoin minkälainen jengi Rokilla on tänä vuonna ja Et-Polla ei ole mahiksia Rokia lyödä edes helvetinmoisella tuurilla. Nythän Rokia on kuitenkin lappilaisena helppo kannustaa, kun pelaavat eri sarjassa etelän veteliä vastaan.
Joskus on kyllä käynyt mielessä, että pahoittaakohan joku oikeasti mielensä näistä minun jutuista. Toivottavasti ei, mutta en ite jaksa ottaa näitä keskustelupalstoja, niin vakavasti joten antaa mennä vaan.
Hyviä hiihtokelejä ja hauskaa kesää kaikille(vähemmän tietenki niille etelän vetelille;)! Palataan syksyllä asiaan...
Ensi kaudesta tulee kaikin puolin mielenkiintoinen, sillä nyt Rokin on yksinkertaisesti tehtävä pelillisesti tulosta. Rovaniemellä uusi halli -Lappi-Areena- on huomattu ja kansa on innoissaan uusista olosuhteista, mutta uutuuden viehätys on katoavaista. Totuus on, että olosuhteet vaativat menestyvän joukkueen, joka muutaman vuoden kuluttua toden teolla taistelee paikasta Mestiksessä. .