RoKi 2008–2009

  • 399 786
  • 1 503

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Meinaat tosissas että VG-62 voittaa Ketterän viikonloppuna ja vielä Ketterän kotihallissa? :) Kyllä mulla puntti tutisee siihen malliin että Ketterä on se joka sarjan voittaa. Rovaniemellä voi sunnuntaina olla sitten astetta kovempi vääntö tiedossa. Mutta ennen sitä Kiekko-Laserin pitää hoitaa JHT kotonaan joka sekään ei ole niin helppo nakki.

Hei! oletko kuullut koskaan sanontaa; mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma! Mielestäni varmana ei voi sanoa sarjasta jatkoon menijöitä ja sarjan voittajaa. Toki todennäköisyyksiä voimme laskea, mutta siihen minulla ei riitä päätä. Täytyy muistaa myös sekin, että niin kauan on mahdollisuuksia, kun asiat on teoriassa mahdollisia toteutua.
 
Viimeksi muokattu:

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Varma ei voi olla kuin omasta äidistään.

Erittäin kutkuttava tilanne on kyllä tällä hetkellä. JHT saattaa huomenna tyhjentää pajatson, jolloin sunnuntaille ei jää kuin pelkkä muodollisuus.

Pelko persuksissa, ja vahva tunne on kuitenkin se että sunnuntaina nähdään sarjan multihuipennus Lappi-areenalla.

Varmasti JHT puristaa mehuja Laserin energiavarastoista, mutta tällaisissa kaikki tai ei mitään peleissä henkimaailma näyttelee kuitenkin sen pääroolin.

Kauden huipennusta (toistaiseksi) odotellessa...
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Haluan nyt korostaa että vastus tulee koventumaan (ja paljon) Kun SaPKo ja Titaanit tulevat vastaan. Mitä sitten tehdään?

Siis mikä on ns. varmaa, ylläoleva teksti on väsätty noin 3 1/2 viikkoa sitten vai pelaako RoKi vielä jotain harjotusmatseja SaPKoa ja Titaaneita vastaan ;) ;) ?

Varmaa on tällä hetkellä vain se että SaPKo ja Titskut on Mestis-karsinnoissa. Ketterän/K-Laserin/RoKin karsintapaikka ratkeaa vasta viimeisten pelien jälkeen ja jos Ketterä ei Veegaa voita niin karsintapaikkaa ei ole ansaittu.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Siis mikä on ns. varmaa, ylläoleva teksti on väsätty noin 3 1/2 viikkoa sitten vai pelaako RoKi vielä jotain harjotusmatseja SaPKoa ja Titaaneita vastaan ;) ;) ?

Hyvä että laitoit noita hymiöitä (kaiketi ne niitä ovat) viestin perään. Muuten olisin ottanut tuon vittuiluna. Noh, joka tapauksessa, niinkuin jo yllä tuossa mainitsinkin, varmoja ovat kovin harvat asiat. Varmana ei voi aina pitää edes omin silmin näkemäänsä, vai mitä olet mieltä?

Tuossa yhteydessä muuten käytiin läpi RoKi puolustuksen heppoisuutta, ja mietiskeltiin sen kestävyyttä jos/kun karsintaan päästään.

Varmaa on tällä hetkellä vain se että SaPKo ja Titskut on Mestis-karsinnoissa. Ketterän/K-Laserin/RoKin karsintapaikka ratkeaa vasta viimeisten pelien jälkeen ja jos Ketterä ei Veegaa voita niin karsintapaikkaa ei ole ansaittu.

Hyvä, olet tässä täysin oikeassa. Toivon mukaan RoKi sinne karsintaan myös pääsee. Olen aiemmin kirjoittanut että maailmankirjat ovat sekaisin mikäli sinne ei mennä. Myöhemmin olen joutunut ihmeellisten pelillisten esitysten myötä korjaamaan kantaani. Siitä eteenpäin kaikki olisi auki.
 
Viimeksi muokattu:

Apazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TITAANIT
JHT saattaa huomenna tyhjentää pajatson, jolloin sunnuntaille ei jää kuin pelkkä muodollisuus.

Ja mihinkäs matematiikkaan tämä lause perustuu? K-Laserilla 2 peliä jäljellä. Pisteitä nyt 25.
Rokilla 1 peli jäljellä ja pisteitä nyt 28.
Mun matikan mukaan K-Laser voi hävitä tänään JHT:lle ja siltikään mikään ei ole vielä ratkennut. Voitosta saa 3 pistettä ja voitolla sunnuntaina K-Laser ja Roki on tasapisteissä ja maaliero ratkaisee.
Matematiikka kun on ihmeellinen asia nykymaailmassa.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Ja mihinkäs matematiikkaan tämä lause perustuu?

Mukava että saatiin matemaatikkokin mukaan keskusteluun.

Perustan tuon kyseisen lauseen ainoastaan siihen kylmään faktaan että Laserin mahdollinen puhdas tappio JHT:lle tänään, tekisi RoKin edelle nousemisesta suhteellisen vaikeaa. Sanoisinko että tämä perustuu matematiikan sijaan ns. realismiin.

Mun matikan mukaan K-Laser voi hävitä tänään JHT:lle ja siltikään mikään ei ole vielä ratkennut. Voitosta saa 3 pistettä ja voitolla sunnuntaina K-Laser ja Roki on tasapisteissä ja maaliero ratkaisee.

Täysi napakymppi. Näin se juuri menee. Olet oivaltanut jotain.

Laserin pitäisi JHT:lle (esim. 0-1) hävitessään voittaa RoKi huomenna noin 13 maalin erolla, jos meinaa maalieron kääntää edukseen. Toki tämä on täysin mahdollista, en halua sitä kieltää.

En jaksanut kovin tarkasti noita maalieroja laskea, joten saatan olla hivenen väärässä. Älkää loukkaantuko. Apazzihan (tilastoiden ystävänä) voisi aikansa kuluksi laskea muutaman vaihtoehdon sunnuntain lopputuloksesta jolla Laser RoKin edelle nousee, mikäli tänään häviävät JHT:lle (uskon kyllä että Laser pelin voittaa).

Matematiikka kun on ihmeellinen asia nykymaailmassa.

Niin on, se on tosi ihmeellinen juttu. Eikä ainoastaan nykypäivänä. On aina ollut.
 

Apazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TITAANIT
Mukava että saatiin matemaatikkokin mukaan keskusteluun.

Joo, tähän tosiaan tarvitaakin jo matemaatikko. Pelkkä vilkaisu sarjataulokkoon kertoo kaiken oleellisen asiasta, ei tarvitse osata kun numerot niin selviää asiasta.

Perustan tuon kyseisen lauseen ainoastaan siihen kylmään faktaan että Laserin mahdollinen puhdas tappio JHT:lle tänään, tekisi RoKin edelle nousemisesta suhteellisen vaikeaa. Sanoisinko että tämä perustuu matematiikan sijaan ns. realismiin.

Jep jep, realismillahan tätä kaikkea pyöritetäänkin, otteluennakoita myöten.



Täysi napakymppi. Näin se juuri menee. Olet oivaltanut jotain.

Olen oivaltanut, kyllä. Kaikki ei näköjään ole.


Laserin pitäisi JHT:lle (esim. 0-1) hävitessään voittaa RoKi huomenna noin 13 maalin erolla, jos meinaa maalieron kääntää edukseen. Toki tämä on täysin mahdollista, en halua sitä kieltää.

Olisiko mahdollisesti 0-7 voitto riittävä? Ei tarvitse osata laskea kuin seitsemään.


En jaksanut kovin tarkasti noita maalieroja laskea, joten saatan olla hivenen väärässä. Älkää loukkaantuko. Apazzihan (tilastoiden ystävänä) voisi aikansa kuluksi laskea muutaman vaihtoehdon sunnuntain lopputuloksesta jolla Laser RoKin edelle nousee, mikäli tänään häviävät JHT:lle (uskon kyllä että Laser pelin voittaa).


Oletpa väsynyt kun et jaksanut seitsemään laskea, mutta jaksat tänne kirjoittaa realismista ja matematiikasta? Outoa.
Mutta ei kai kukaan loukkaannu tollaisesta?
Pidetään nyt kuitenkin realismi ja faktat erossa toisistaan niin helpottaa kummasti.
 
Viimeksi muokattu:

Apazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TITAANIT
2.5.2. Järjestys sarjataulukossa

Tasapisteiden sattuessa ratkaisee järjestyksen sarjataulukossa koko sarjan maaliero (tehtyjen ja päästettyjen maalien erotus).

Jos maaliero on sama, ratkaisee järjestyksen tehtyjen maalien lukumäärä. Jos tehtyjen maalien lukumäärä on sama, ratkaisee järjestyksen joukkueiden sarjassa pelaamien keskinäisten otteluiden tulos. Mikäli tilanne on edelleen tasan, on vähemmän rangaistusminuutteja sarjassa saanut joukkue paremmalla sijalla.

LÄHDE:http://www.finhockey.fi/kilpailutoiminta/kilpailusaannot/saannot/?num=206720
 

Apazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TITAANIT
siis jos JHT voittais 0-1 ja siitä puhuttiin. Taitaa olla Apazzi aika pihalla tuossa tapauksessa Laser nyt +25 maalia, Roki +37, matematiikka on niin perkeleen vaikeaa.

Jep Jep, matematiikka on vaikeaa.

Maalit nyt molemmilla.

Roki : 60-23 erotus on todellakin + 37 maalia
K-laser : 51-26 erotus on todellakin + 25 ja tänään miinus 1 eli +24

ROKI:

60 - 24 maali nro. 1
60 - 25 maali nro. 2
60 - 26 maali nro. 3
60 - 27 maali nro. 4
60 - 28 maali nro. 5
60 - 29 maali nro. 6
60 - 30 maali nro. 7 eli erotus on 30 maali plussalla.

K-Laser:

52 - 27 maali nro. 1
53 - 27 maali nro. 2
54 - 27 maali nro. 3
55 - 27 maali nro. 4
56 - 27 maali nro. 5
57 - 27 maali nro. 6
58 - 27 maali nro. 7 ja minun laskujen mukaan erotus on +31

Olenkohan niin pihalla kuitenkaan? Opetelkaa laskemaan.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
siis jos JHT voittais 0-1 ja siitä puhuttiin. Taitaa olla Apazzi aika pihalla tuossa tapauksessa Laser nyt +25 maalia, Roki +37, matematiikka on niin perkeleen vaikeaa.

Matematiikka on nähtävästi vaikeaa. Ottakaa nyt ihmeessä huomioon se että jos Laser voittaa seitsemällä (7) maalilla RoKin, niin myös RoKin maaliero huononee seitsemällä (7) maalilla.

Eli jos Laser on hävinnyt maalilla JHT:lle sillä on +24 maalia. Sitten jos Laser voittaa RoKin seitsemällä (7) maalilla, niin tulos +31. Ja sitten RoKin maaliero (37-7) on +30.
 

Apazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TITAANIT
Matematiikka on nähtävästi vaikeaa. Ottakaa nyt ihmeessä huomioon se että jos Laser voittaa seitsemällä (7) maalilla RoKin, niin myös RoKin maaliero huononee seitsemällä (7) maalilla.

Eli jos Laser on hävinnyt maalilla JHT:lle sillä on +24 maalia. Sitten jos Laser voittaa RoKin seitsemällä (7) maalilla, niin tulos +31. Ja sitten RoKin maaliero (37-7) on +30.

KIITOS ESPEN, onhan täällä joku joka tajuaa jotain.

PS. Onnea muuten pudotuspeleihin.
 
Viimeksi muokattu:

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Minähän voisin vanhana alakoulun opettajana pitää pikakurssin yhteen- ja vähennyslaskuista, niin ei tarvitse enää vääntää.. ;)

Asiaan: Oma pelini tuli ryssittyä tiukasti, mutta selvästi hiljattain. Tämä tietää hyvää, sillä aina näin käydessä on Roki kuitenkin voittanut pelinsä. Uskon, että "tilastotaika" pitää edelleen ja Rollossa juhlitaan joka tapauksessa sunnuntaina riippumata siitä, mitä JHT tekee tänään! =D

Pistäkäähän särkkien pojat "ylläriä" kehiin ja hakekaa sieltä Oulusta se voitto tänään. Tehkää kovatempoinen peli ja viekää ne pojot mielellään vasta jatkoajalla, niin saadaan hyvää sunnuntaille!!

Edit. Ja tulihan sieltä tuossa (Espen?) jo vihdoin matemaattinen kaava, joka pitää kutinsa. 10+ siitä! =D
 

waitsneik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yläsarjasta alasarjaan
ok, hätäinen vilkaisu sain minut sokaistumaan, olin väärässä. Mutta 7 maalin voitto Laserille sunnuntaina, voi poijjaat, kuitenkin uskon, että Laser kampeaa tänään JHT:n, joten voittaja jatkoon sunnuntaina . JHT:n voitto tänään olisi ainakin minulle suuri yllätys, joskaan ei mahdoton.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Joo, tähän tosiaan tarvitaakin jo matemaatikko. Pelkkä vilkaisu sarjataulokkoon kertoo kaiken oleellisen asiasta, ei tarvitse osata kun numerot niin selviää asiasta.

Ei tarvita matemaatikkoa, mutta sinulla tuo käsitteellinen tiede tuntuu olevan lähellä sydäntä.

Olen oivaltanut, kyllä. Kaikki ei näköjään ole.
Ketkä eivät ole?

Olisiko mahdollisesti 0-7 voitto riittävä? Ei tarvitse osata laskea kuin seitsemään.
Äsken se oli vielä 0-9.

Oletpa väsynyt kun et jaksanut seitsemään laskea, mutta jaksat tänne kirjoittaa realismista ja matematiikasta? Outoa.
Mutta ei kai kukaan loukkaannu tollaisesta?
Pidetään nyt kuitenkin realismi ja faktat erossa toisistaan niin helpottaa kummasti.
Heh heh. Tällä keskustelupalstalla loukkaannutaan pienemmistäkin asioista ystäväiseni. Hyvä että alat jo tässä vaiheessa änkeämään tälle "palstaosiolle". Ensi vuonna, ehkä saatkin tilastoida täällä vaikka itse luomasi ketjun alla.

Ps. Kiitos kuitenkin tuosta maalitilastosta. Asia tuli nyt varmasti kaikille selväksi. Tuolla tilastolla voimme kuitenkin pyyhkiä persettä, sillä 0-7 lopputulokseen huominen ottelu ei pääty missään olosuhteissa. Tai, no mistä sitä ikinä tietää. Niinkuin jo aiemmin tuossa todetiin, harvasta asiasta voi olla nykypäivänä varma.
 
Viimeksi muokattu:

Apazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TITAANIT
Ei tarvita matemaatikkoa, mutta sinulla tuo käsitteellinen tiede tuntuu olevan lähellä sydäntä.

Onhan sen pakko olla, jos sarjasijoitukset jaetaan sen perusteella. Sinulle kaikki on realismia, sarjataulukosta ja numeroista ei niin väliä.


Hyvä että alat jo tässä vaiheessa änkeämään tälle "palstaosiolle".

Anteeksi vaan kovasti, jos "änkeän" herran palstaosiolle, käsittääkseni tämä osio on avoin kaikille? Ja se mitä olen täällä kertonut, perustuu faktoihin, toisin kuin sinun lausumat realismit.

Ensi vuonna, ehkä saatkin tilastoida täällä vaikka itse luomasi ketjun alla.

EHKÄ ensivuonna? Oletko asettanut mulle jonkin kiellon nyt päälle?

Jotenkin minusta tuntuu, että olet provosoitunut faktoista?
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Onhan sen pakko olla, jos sarjasijoitukset jaetaan sen perusteella. Sinulle kaikki on realismia, sarjataulukosta ja numeroista ei niin väliä.

Hoh hoijaa.
Ok, sovitaan vaikka sitten näin. Ihan miten vain haluat.

Tilastoilla ei kuitenkaan huomenna, tai tänään pelata, vaan ratkaisu onneksi nähdään kentällä. Ynnäillään sen jälkeen maalieroja ja pisteitä, jos on tarvis.

Anteeksi vaan kovasti, jos "änkeän" herran palstaosiolle, käsittääkseni tämä osio on avoin kaikille? Ja se mitä olen täällä kertonut, perustuu faktoihin, toisin kuin sinun lausumat realismit.

Ei se mitään. Änkeä ihan rauhassa vain. Eihän tämä suljettua aluetta ole kenellekään. Ei tämä missään nimessä ole "minun" palstani. Vaikka mielenkiinnolla tätä "palstaa" seuraan.

EHKÄ ensivuonna? Oletko asettanut mulle jonkin kiellon nyt päälle?
Ei kai minulla sellaisia oikeuksia ole. Enkä missään nimessä sinulle kieltoja asettaisi vaikka valta niin olisikin.

Jotenkin minusta tuntuu, että olet provosoitunut faktoista?

Heh. Kaveri on ilmiselvä humoristi. Kyllä, olen ihan liekeissä näistä esittämistäsi todisteista. Ei kai nyt faktoista parane provosoitua. Kyllä minä sarjataulukkoa olen tutkinut, useaan otteeseenkin. Minusta nyt kuitenkin on selvää että Laserin oljenkorsi on hyvin mitätön jos tänään takkiin tulee. Faktat kertovat että Laserille riittäisi 0-7 vierasvoitto huomenna, jos tänään maalilla häviävät. Huomaan että et ole tämän sarjan pelejä seurannut juurikaan kuin tuon finhockeyn tilastojen kautta. Kaikki siis lähti siitä kun mainitsin että mikäli JHT tänään Laserin pöllyttää niin huomenna sitten pelaillaan ottelu alta pois, pääasia ettei anneta vieraan voittaa vaikkapa juuri seitsemän maalin erolla.

Jotenkin minusta tuntuu että sinä se tässä vaahto suupielissä liikkeellä olet. Itse seuraan hymy huulilla tilanteen kehittymistä. Hieman rennommalla otteella.

Paskanjauhanta sikseen.

Nähtyjen harjoitusten perusteella Rovaniemen maalia vartioi joko Herranen tai Vehviläinen. Tilanne on ilmeisesti aikalailla 50-60 sen suhteen kumpi maalilla pelaa. Simppa alkaa olla kunnossa, mutta pelaamattomuus ei voi olla näkymättä, vaikka kyseessä noinkin kova jamppa on. En tiedä, itselläni melkein tekisi mieli nähdä Vehviläinen maalinsuulla huomenna, mutta luulenpa että Herranen torjuntavastuun kuitenkin ottaa.

Meitsi lähtee nyt ulos nauttimaan kivasta säästä.
 
Viimeksi muokattu:

Apazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TITAANIT
Joo, ei minulla ole syytä täällä huudella suu vaahdossa, en ole sitä tehnyt JA palstalla koskaan.
Korjattakoon sekin asia nyt tässä samalla, että en ole tullut tänne provoilemaan, vaan kerroin muutaman faktan.
Minulle on aivan sama ketä tulee Suomi-sarjasta pelaamaan Mestis-karsintaa Titaanien ja Sapkon seuraksi, pahoja varmaankin jokainen.
Jos olet ymmärtänyt faktani provoksi Rokia kohtaan erehdyt pahasti.

Myönnän että en tosiaan ole seurannut sarjan pelejä, mutta miten se tähän liittyy? Ei mitenkään.

Mutta, kuten edellä sanoin, minulle on aivan sama miten pelit Suomi-sarjassa päättyy, olkoot Roki tai K-Laser, ihan sama. Minulle ne pelit alkaa ensi keskiviikkona Kotkassa.

Ulos lähden minäkin, adios.

Ps. Onnea niille kahdelle voittajalle, tuleviin mestis-karsintoihin.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Sen verran on pakko muistuttaa, että Laser on hävinnyt vasta yhden pelin varsinaisella peliajalla ja senkin täysin oman hölmöilyn piikkiin (Keskarin viime sekuntien voittomaali). Jo sen pitäisi kertoa, että Laser ei ole kovin helposti kaadettavissa. Tokihan Rollossa toivotaan helppoa tietä mestiskarintoihin, mutta eiköhän sitä nähdä arvoisensa huipennus tälle sarjalle. Mukavaa myös nähdä kuinka Rokin pojat osaavat pistää kiekkoa sisään, kun on oikeasti kova paine niskassa ja kriittinen kotiyleisö tukena.

Mutta tokihan kaikki voi karahtaa kiville jo tänään ja Rokilaiset voivat tuulettaa vapaalippua karsintoihin. Tässä täytyy samalla ihmetellä sitä, miksi Laser ei ole vaikka siirtänyt tätä peliä Oulunsaloon tai Kempeleeseen tai mihin vaan, koska ottelu alkaa vasta 20:15 ja huomenna matka Rovaniemelle. Ei oikein ole tässä suhteessa pelattu asioita taustalla ihan putkeen.
 
P

Playerofthegame

Mieki taian tuua soppani tähän lusikkaan(kommentoikaa nyt tuotaki) ja jossitella lyhyemmässä mittakaavassa.

- Jos K-Laser voittaa tänään Jht:n, niin Rokin pojilla saattaa olla paska housuissa ja K-Laser Menee karsintoihin. Tässäkin varmaa on vain se, että tämä on jossittelua...
 
P

Playerofthegame

Ei auta itku ei hammasten kiristys. Nyt kyllä tulee väkisinkin Lukkarilaa ja Ulkuniemeä ikävä. Jos olisivat saaneet tämän vuotisen rosterin viimevuonna käyttöön olisi ilmeisesti mestistä pelattu jo tällä kaudella napapiirillä.
Olisihan ne saaneet jo viime vuonna käyttöönsä näitä tämän kauden huippuhankintoja, mutta Lukkarila ei huolinut. Sillä on ilmeisesti joku intohimo nostaa täysin tuntematon junnujoukkue kuuluisuuteen. Varmaan Herb Brooksin kuvia vessan seinät täynnä...
En kyllä lähtisi liukkaille jäille ja heittämään uusia ylivoima kenttiä kehiin. Se vie pitkän ajan ennen kuin ne alkavat toimimaan.
Saattaahan ne tuurilla toimia päivänki treenaamisella, mutta niitä nyt on tosiaan turha enää tässä vaiheessa lähteä mulkkailemaan. Eikä tässä nyt saa liiaksi tuijottaa pelkkää ylivoimapelaamista. Valmentajalla ei tässä vaiheessa kautta ole enää muuta tehtävää kuin katsoa ketkä ovat kuumia pelaajia ja ennenkaikkea olla sotkematta pelaajien päätä ylimääräisillä kuvioilla. Nyt on tärkeintä tsemppi ja henkinen kantti.
Jos olisin Rokin päättävissä elimissä, niin minä päästäisin kaikki naiset sunnuntain peliin ilmaiseksi. Akkain suusta sitä kannustusta lähtisi sellaisessakin paikassa missä äijät istuu tuppisuuna. Joku naisista voisi innostua jopa käymään peleissä myöhemminkin. Toisekseen me motkottavat ämmät ymmärtäisimme paremmin miehiä, jos olisimme itse käyneet pelissä ja kokeneet sen jännityksen.
Todennäköisesti ymmärtäisivät vielä vähemmän, mutta elämässä pitää aina välillä ottaa riskiä, sano Aino-Kaisa.
 

James_M

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser, Jari Viuhkolan paluu, Kärpät
Mutta tokihan kaikki voi karahtaa kiville jo tänään ja Rokilaiset voivat tuulettaa vapaalippua karsintoihin. Tässä täytyy samalla ihmetellä sitä, miksi Laser ei ole vaikka siirtänyt tätä peliä Oulunsaloon tai Kempeleeseen tai mihin vaan, koska ottelu alkaa vasta 20:15 ja huomenna matka Rovaniemelle. Ei oikein ole tässä suhteessa pelattu asioita taustalla ihan putkeen.
Appel totesi ihan äsken Radio Megan haastattelussa, että tämä on melkein parempi alkamisajankohta kuin että pelattaisiin aikaisemmin. Tämä ajankohta on vissiin aika lähellä viime aikojen treenien aikataulua. Heti pelin jälkeen matkaavat Rovaniemelle ja hotellissa kunnon unet. Todella ansiokkaasti on muuten Mega noteerannut tätä viikonloppua. Appelin ja Juntusen haastattelut ja Käyhkön haastattelu on kuultu jo pariin kertaan myöskin Kärppäpelin erätauolla. Kunpa promo houkuttelisi paljon yleisöä paikalle!

Ei muuten taida Kempeleen tai Oulunsalon halleissa olla riittävästi kapasiteettia enää näihin matseihin. Yleisöä on käynyt jotain 500-700+, niin aika moni jäisi ulkopuolelle. Hallit ei muistaakseni ole kovin isoja. Ihan tarpeeksi extremeä oli se Raksila 2:ssa pelattu Roki-peli. Oli muuten ihan v*tun kylmä siellä peltih*lvetissä vaikkakin halli oli ihan täynnä. Ja varmaankin kynnys lähteä ajelemaan vaikkapa keskustasta Oulunsaloon verottaisi myöskin jonkin verran yleisöä.
 

Roki #79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen kiekko
Sen verran on pakko muistuttaa, että Laser on hävinnyt vasta yhden pelin varsinaisella peliajalla ja senkin täysin oman hölmöilyn piikkiin (Keskarin viime sekuntien voittomaali). Jo sen pitäisi kertoa, että Laser ei ole kovin helposti kaadettavissa. Tokihan Rollossa toivotaan helppoa tietä mestiskarintoihin, mutta eiköhän sitä nähdä arvoisensa huipennus tälle sarjalle. Mukavaa myös nähdä kuinka Rokin pojat osaavat pistää kiekkoa sisään, kun on oikeasti kova paine niskassa ja kriittinen kotiyleisö tukena.

Mutta tokihan kaikki voi karahtaa kiville jo tänään ja Rokilaiset voivat tuulettaa vapaalippua karsintoihin. Tässä täytyy samalla ihmetellä sitä, miksi Laser ei ole vaikka siirtänyt tätä peliä Oulunsaloon tai Kempeleeseen tai mihin vaan, koska ottelu alkaa vasta 20:15 ja huomenna matka Rovaniemelle. Ei oikein ole tässä suhteessa pelattu asioita taustalla ihan putkeen.

Kotiyleisö ei todellakaan kritisoi omiaan vaan kannustaa!
Ihmettelen puhettasi vapaalipusta? Eikö tätä olla pelattu sarjamuotoisena ja joka piste ilmeisesti on Eddien mielestä saatu vapaalippuna? Jos joku on saanut vapaalipun niin se on laaseri viime viikonloppuna! :D
Itse kyllä kaikesta huolimatta toivon laserin voittoa tänään että saataisiin kunnon peli sunnuntaille ja tervetuloa laserin kannattajatkin Rovaniemelle.
Mitenköhän laserin miesten pää kestää jos he tänään voittavat? Olen muutaman laserin pelin käynyt katsomassa(3kpl) tällä kaudella ja täytyy ihmetellä sitä sikailun määrää minkä olen niissä peleissä nähnyt. Pitää vain toivoa että sama sikailu jatkuu, niin heillä ei ole pienintäkään mahdollisuutta voittaa. Jos katsotaan vaikka siltavirtaa niin luulisi hänen olevan joku metsuri tai joku muu vastaava vapaapainia, valillä ei tule pelistä mitään kun yrittää vain TAHALLAAN vahingoittaa vastustajaa.
Sunnuntainahan sen näkkee miten laserin puolustus kestää sen paineen jonka Roki toivottavasti laittaa heti käyntiin. Silloin tullaan taas näkemään viimeisen päälle törkeyksiä laserin miehistöltä.
Jos joku on varma niin se on aivan varma.
Nykäsen Matti lainatakseni.

Sunnuntaita odotellessa...
 

James_M

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser, Jari Viuhkolan paluu, Kärpät
Ei kait sitä enää kannata sikailla, kun se saattaapi kostautua. Ehkä. Metsuri Siltavirta löytää varmasti tänään kuten myös huomennakin kentältä jonkun kenen kanssa voi nahistella. Jos näin ei käy, niin sitten täytyy jo hieman ihmetellä.

Sitäpaitsi eikö tuosta viime vklopun JHT-pelistä kantautunut myös sellaista raporttia, että ihan kaikilla Rokilaisilla ei kuuppa kestä jos homma ei toimi?
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Ei kait sitä enää kannata sikailla, kun se saattaapi kostautua. Ehkä. Metsuri Siltavirta löytää varmasti tänään kuten myös huomennakin kentältä jonkun kenen kanssa voi nahistella. Jos näin ei käy, niin sitten täytyy jo hieman ihmetellä.

Joo, kyllähän noita "hermoja" löytyy lähes joka joukkueesta. Siltavirralla menee kyllä pinna jos tarpeeksi miestä sohii, mutta veikkaanpa että Ruggiero on se jolla naru katkeaa jos joku.

Ruggierohan mainitsi henkilökohtaiseksi "suosikikseen" suomi-sarjasta Ville Vimparin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös