Onhan sen pakko olla, jos sarjasijoitukset jaetaan sen perusteella. Sinulle kaikki on realismia, sarjataulukosta ja numeroista ei niin väliä.
Hoh hoijaa.
Ok, sovitaan vaikka sitten näin. Ihan miten vain haluat.
Tilastoilla ei kuitenkaan huomenna, tai tänään pelata, vaan ratkaisu onneksi nähdään kentällä. Ynnäillään sen jälkeen maalieroja ja pisteitä, jos on tarvis.
Anteeksi vaan kovasti, jos "änkeän" herran palstaosiolle, käsittääkseni tämä osio on avoin kaikille? Ja se mitä olen täällä kertonut, perustuu faktoihin, toisin kuin sinun lausumat realismit.
Ei se mitään. Änkeä ihan rauhassa vain. Eihän tämä suljettua aluetta ole kenellekään. Ei tämä missään nimessä ole "minun" palstani. Vaikka mielenkiinnolla tätä "palstaa" seuraan.
EHKÄ ensivuonna? Oletko asettanut mulle jonkin kiellon nyt päälle?
Ei kai minulla sellaisia oikeuksia ole. Enkä missään nimessä sinulle kieltoja asettaisi vaikka valta niin olisikin.
Jotenkin minusta tuntuu, että olet provosoitunut faktoista?
Heh. Kaveri on ilmiselvä humoristi. Kyllä, olen ihan liekeissä näistä esittämistäsi todisteista. Ei kai nyt faktoista parane provosoitua. Kyllä minä sarjataulukkoa olen tutkinut, useaan otteeseenkin. Minusta nyt kuitenkin on selvää että Laserin oljenkorsi on hyvin mitätön jos tänään takkiin tulee. Faktat kertovat että Laserille riittäisi 0-7 vierasvoitto huomenna, jos tänään maalilla häviävät. Huomaan että et ole tämän sarjan pelejä seurannut juurikaan kuin tuon finhockeyn tilastojen kautta. Kaikki siis lähti siitä kun mainitsin että mikäli JHT tänään Laserin pöllyttää niin huomenna sitten pelaillaan ottelu alta pois, pääasia ettei anneta vieraan voittaa vaikkapa juuri seitsemän maalin erolla.
Jotenkin minusta tuntuu että sinä se tässä vaahto suupielissä liikkeellä olet. Itse seuraan hymy huulilla tilanteen kehittymistä. Hieman rennommalla otteella.
Paskanjauhanta sikseen.
Nähtyjen harjoitusten perusteella Rovaniemen maalia vartioi joko Herranen tai Vehviläinen. Tilanne on ilmeisesti aikalailla 50-60 sen suhteen kumpi maalilla pelaa. Simppa alkaa olla kunnossa, mutta pelaamattomuus ei voi olla näkymättä, vaikka kyseessä noinkin kova jamppa on. En tiedä, itselläni melkein tekisi mieli nähdä Vehviläinen maalinsuulla huomenna, mutta luulenpa että Herranen torjuntavastuun kuitenkin ottaa.
Meitsi lähtee nyt ulos nauttimaan kivasta säästä.