RoKi 2008–2009

  • 399 767
  • 1 503

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Tämän palstan (ml Rokin kotisivut) lappilaiset lukijat ovat Areenalla pomminvarmasti sunnuntaina. Ovat olleet siellä valtaosaltaan tähänkin saakka, joten yleisömäärä ei sillä panostuksella juurikaan lisäänny.
Tulevan sunnuntain yleisömäärä perustuu siihen, miten pelin merkitys saadaan suuren yleisön tajuntaan. Tauno Tientallaajaa suuntaa lauantaina hiihtolomallaan tunturiin tai etelään, jos sille ei kukaan kerro, miksi kannattaa lähteä vasta su iltana tai ma aamuna.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Tulevan sunnuntain yleisömäärä perustuu siihen, miten pelin merkitys saadaan suuren yleisön tajuntaan. Tauno Tientallaajaa suuntaa lauantaina hiihtolomallaan tunturiin tai etelään, jos sille ei kukaan kerro, miksi kannattaa lähteä vasta su iltana tai ma aamuna.

Suukkoja sinulle! On se hyvä, että joku muukin huomaa pieniä puutteita informaatiossa. Viimeksi Lapin Kansassa ei sitten minkäänlaista enakkojuttua. Joko Rokin rahapussi on niin täynnä kymppejä, että sinne ei enää lisää sovi tai sitten tämä ennakkojuttujen suuruus Eero Tuominen oli ollut niin kiireinen, että ei ollut ehtinyt juttua kirjoittamaan. Muutenkin Lapin Kansa on taas alkanut pihistelemään palstamilleissä, niin kuin köyhä tavarassa. Ei löydy enää kuvaa vierasotteluraportissa. Voisivat laittaa sinne sivulle vain finhockey.fi osoitteen, niin se ajaisi saman asian. Kyllä ne tilastot sieltäkin löytyy. Ne on onnettomia ne Tuomisen otteluselostukset ja ennakot, jos niitä yleensäkään enää sinne Lapin Kansan sivuille laitetaan.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Ei auta itku ei hammasten kiristys. Nyt kyllä tulee väkisinkin Lukkarilaa ja Ulkuniemeä ikävä. Jos olisivat saaneet tämän vuotisen rosterin viimevuonna käyttöön olisi ilmeisesti mestistä pelattu jo tällä kaudella napapiirillä. Saivat nimittäin keltanokkia vilisevän, nuoruutta puhkuvan joukkueensa pelaamaan samalla tasolla millä nyt tämä täsmähankintoja vilisevä tähtisikermä näyttää pelaavan. Joukon loihtimalla asenteella olisi ollut käyttöä ja mallia tällekin joukkueelle.

Minä kyllä olen jokseenkin kaikesta eri mieltä, mutta niinhän sen pitääkin olla, että syntyy keskustelua eikä pelkkää hyminää. Minulla ei kyllä tule yhtään ikävä Lukkarilaa. Lukkarila on erittäin paljon tietävä ja on varmaan yksi parhaita nuorten valmentajia. Aikuisten miesten valmentajaksi löytyy sitten paljon parempia valmentajia, koska Joukon asenne ärsyttää jo miehen iän saavuttaneita pelaajia. Ei tosi miesten kanssa saa leikkiä jumalaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Kokkonen on parempi miesten valmentaja kuin Lukkarila, vaikka tietämystä onkin vähemmän. Eikä se Lukkarila saanut Suomen naistenkaan maajoukkuetta hyvin pelaamaan. Sanoisin, että Jouko on ylimielinen jumala nuorten kanssa, mutta siihen se saa jäädäkin, enkä missään nimessä halua häntä nähdä Rokin edustusjoukkueen valmentajana.

Yv-pelin pettäminen Kalajoella ei todellakaan ollut uusi uutinen. Näinhän pelit ovat toistaneet itseään koko suomisarjan ajan. Ihmetyttää kuinka pitkään nämä yv-pörrääjät saavat luottoa valmennukselta. Ovat nimittäin saaneet treenata jo pelkästään peleissä sitä niin paljon ja niin surkealla prosentilla, että olisin kyllä valmentajan roolissa tehnyt jo radikaaleja muutoksia. Nyt on päätä hakattu seinään niin, että kavereilla alkaa jo ne pirunsarvet kasvaa kypärästä läpi. Rosterista olisi kyllä löytynyt nuoruutta ja nälkäisiä kavereita kantamaan sitä yv-vastuuta. Vastaavalla peluutusmäärällä olisivat päässeet varmasti vähintään samoihin tuloksiin!! Luultavasti myös parempiin?!

Ei taida paljon jossittelu menneistä ajoista vaikuttaa sunnuntain peliin. En kyllä lähtisi liukkaille jäille ja heittämään uusia ylivoima kenttiä kehiin. Se vie pitkän ajan ennen kuin ne alkavat toimimaan. On ne muutkin saaneet peliaikaa, mutta ei niistä ratkaisijoiksi ole. Kokkonen tekee justiinsa oikein, kun peluuttaa tiettyjä pelaajia nyt. Eri juttu jos jo syksyllä olisi laitettu ylivoimakoostumukset eri kuosiin, mutta kun me menemme nyt näillä. Mielestäni olisi kauheata laittaa harjoittelematon ylivoima sunnuntain peliin.
Väärät valinnat yv-suhteen on ajanut valmennuksen niin ahtaalle, että rapa lentää niin valmentajien kuin pelaajien punteissa. Voi tätä surkeutta! Aika loppuu. Nyt ei voida heittää maksimissaan, kuin 1-2 uutta pelaajaa yv-kenttään ja niiden valinnassa ei ole enää varaa ryssiä!!! Aikaa harjoitteluun jää luvattoman vähän ja sehän tässä harmittaa.

Ei sinne pidä heittää yhtään uutta pelaajaa. Aina kun tulee ylivoima tilanne, niin Inkeröisen pitää olla kentällä. Lisäksi siellä pitää pelata Sanio, Lahti ja Järvitalo. Nuihin pelaajiin Roki kaatuu tai nousee. Muista ei ole ratkaisijaksi. Haipus pelaa tietysti ylivoimaa, mutta siihen ei voi luottaa, että hän tekee sen Rokin historian tärkeimmän voittomaalin.

Mikäli vanhat merkit pitävät kutinsa, tulee valmennus kuitenkin turvautumaan mitä ilmeisimmin peluuttamaansa yv-kenttään laser pelissä. Näimpä veikkaan, että saamme 2.3 ilmestyvässä lapparissa jälleen lukea "Yv-peli pyöri hyvin muttei paikoista saatu sisään, kausi on tässä ja kesälaitumet kutsuu".
Toivon mukaan tämä skenaario ei toteudu!!! Nyt valmennus munaa kehiin ja peliin!!! Avaimet on teillä!

Tästäkin minä olen eri linjoilla. Kokkonen ei voi, eikä ehdi tekemään mitään uutta. Kunhan saa pelaajien pörröt kuntoon niin se on siinä. Edellä mainitsemani pelaajat sen pelin ratkovat. Jos he onnistuvat, niin ei mitään hätää, mutta jos nämä pelaajat eivät ole pelituulella, niin hätä on ja suuri. En pitäisi hyvänä taktiikkana vähentää heidän peliaikaa, päinvastoin lisäisin sitä. Kaadutaan tai voitetaan heidän mukana.

Vaikka tässä joutuukin ruikuttamaan muutoksen eteen otsa hiessä, ei pelaajia ja valmentajia toki ilman tukea jätetä. Sehän on varma!! Minä ainakin olen jo tilannut kaikki mahdolliset tähtisikermät ulkoavaruudesta sekä maalliset mörököllit kannustamaan rokia!!! Uskon ,että areenalta löytyy tulevana sunnuntaina myös Elinan noita-akkaa, fortuunaa ym, pyrstötähteä lehterit pullollaan ja kaikkien sydän sykkii sinisenä rokin voiton puolesta.

Minä en ruikuta muutoksen perään muuten kuin, että ne pelaajat, jotka ovat vastuuta saaneet ja tulosta tehneet niin kantavat myös viimeisessä pelissä sen ja hankkivat Rokille voiton. Varmasti olen Areenalla sunnuntaina ja toivottavasti hilpeä pulina täyttää suuni, eikä mustan puhuva paha loitsuaminen.

Hitusen huonoista kenraaleista huolimatta uskon sen kauneimman ja komeimman komeetan, Auringon paistavan vihdoinkin siihen Rokin risukasaan. Voiton puolesta, voitto mielellä, nähdään!!!!

Justiinsa noin. En minäkään lähde sitä peliä katsomaan niin, että me ollaan jo nyt se hävitty.
Inkeröinen, Inkeröinen, Inkeröinen, hän on kolmessa pelissä peräkkäinkin tehnyt voittomaalin, miksi ei nyt. Lisäksi hän on tehnyt neljännenkin voittomaalin ja ollut avustamassa kahdessa muussa voittomaalissa.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Akoilla sitä riittää äijät asiaa ja asiattomuutta. Voi, jos voisi vain puhua tietokoneelle ja teksti tulisi näppäilemättä, niin johan juttuja riittäisi. Nyt ei vain sormet ehdi mukaan mitä pörrössä liikkuu.

Jos olisin Rokin päättävissä elimissä, niin minä päästäisin kaikki naiset sunnuntain peliin ilmaiseksi. Moni mies saisi houkuteltua oman vaimonsa tai jonkun toisen vaimon katsomaan ottelua. Akkain suusta sitä kannustusta lähtisi sellaisessakin paikassa missä äijät istuu tuppisuuna. Joku naisista voisi innostua jopa käymään peleissä myöhemminkin. Toisekseen me motkottavat ämmät ymmärtäisimme paremmin miehiä, jos olisimme itse käyneet pelissä ja kokeneet sen jännityksen.

Minä heitänkin haasteen Rokin hallitukselle, että naisilla olisi vapaa pääsy sunnuntain peliin. Myös lapsia tulisi paljon, koska ei niitä kaikkia voi jättää pahan tekoon kotia. Saas nähdä kuuleeko Rokin hallitus Pörrön ideaa? Tuskin.
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Jos olisin Rokin päättävissä elimissä, niin minä päästäisin kaikki naiset sunnuntain peliin ilmaiseksi. Moni mies saisi houkuteltua oman vaimonsa tai jonkun toisen vaimon katsomaan ottelua. Akkain suusta sitä kannustusta lähtisi sellaisessakin paikassa missä äijät istuu tuppisuuna. Joku naisista voisi innostua jopa käymään peleissä myöhemminkin. Toisekseen me motkottavat ämmät ymmärtäisimme paremmin miehiä, jos olisimme itse käyneet pelissä ja kokeneet sen jännityksen.

Minä heitänkin haasteen Rokin hallitukselle, että naisilla olisi vapaa pääsy sunnuntain peliin. Myös lapsia tulisi paljon, koska ei niitä kaikkia voi jättää pahan tekoon kotia. Saas nähdä kuuleeko Rokin hallitus Pörrön ideaa? Tuskin.

Joo, ei paha idea. Saattaishan se miestenkin osuus kasvaa samalla, osa kun varmasti tulisi myös katsomaan naisia!


Minun visioni ylivoimapeliin.

Ylivoimapelin parannuksen kannalta, ei olisi varmaan pahitteeksi, jos joku erittäin pätevä valmentaja katsoisi nauhoja läpi Kokkosen kanssa. En sitä epäile etteikö Kokkonen ole pätevä, vaan monesti moneen asiaan löytyy ratkaisu, kun joku ulkopuolinen katsoo asiaa. Ainut este joka asialle voi olla on aika.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Minä heitänkin haasteen Rokin hallitukselle, että naisilla olisi vapaa pääsy sunnuntain peliin. Myös lapsia tulisi paljon, koska ei niitä kaikkia voi jättää pahan tekoon kotia.

Hyvin hokastu! Tulee tosin mieleen myös sellainen seikka, että ne paskat voi valahtaa rokin pelaajiltakin housuun sitä helpommin, mitä tavallista poikkeavampi (suurempi) yleisömäärä hallilla heiluu ja vinkuu! Isommalla porukalla saadaan kyllä huudettua myös Oulun poika kylmäksi ja tehottomaksi, jos niin halutaan, mutta sitä halua pitää löytyä jokaisen pöksyistä. Uskalluksesta ja itsenä likoon laittamisestahan on kuitenkin kyse. Pari paukkua vaan napaan ja hallille hoitamaan ylimääräisen kenttäpelaajan roolia, johon kuuluu olennaisena osana tuomarin "ohjaaminen" ja vastustajan lämmittäminen kaikin sallituin keinoin! =) PRKL! NYT TAI EI KOSKAAN, VELJET JA SISKOT!!!
 

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Löytyiskö 20 kpl vapaaehtoista 50 euron sponsoria?

Raha (1000 e) luovutetaan nollapelin sunnuntaina torjuvalle Roki-vahdille. Mitenhän tommonen voitais järjestää? Ainoastaan nollan pitämisestä maksetaan, pelkästä voitosta ei.

Muut pelaaajat, käykääpä katsomassa Rokin kotisivuilta kuvia 10.12.2008 pelatusta edellisestä Laser -kotipelistä. Rautakoski oli suorastaan liekeissä eikä se ollut vaikeaa muillakaan. Kelatkaa kuvia edestakaisin ja eiku sama fiilis päälle!!!
 
Viimeksi muokattu:

waitsneik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yläsarjasta alasarjaan
En kyllä lähtisi liukkaille jäille ja heittämään uusia ylivoima kenttiä kehiin.

Tätä asiaa voi myös ajatella niin, että on valmentajan heikkoutta olla puuttumatta toimimattomiin asioihin vain hakatakseen päätä seinään. No vielä on yksi pelipallo ja nähdään tarvitseeko tehdä mitään muutoksia pelin sisällä.
Siitä lähdetään et Laser kaatuu ilman paniikkia ja pelit jatkuu. Minulla on päähän muotoutuneet luvut 4-1 rokille.
 

Roki #79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen kiekko
No huh huh

En voi uskoa lukemaani täällä kirjoiteltuihin juttuihin epäuskosta sinisiin?
Kuka luulee että jokin joukkue voi voittaa 100% kauden peleistä? Sille että viime viikon sunnuntaina tuli työtapaturma ei voi enää mitään mutta onhan se hienoa että tulevana viikonloppuna saamme seurata kauden jännittävintä peliä toistaiseksi ja se toistaiseksi tulee sen takia että kyllä uskon sen verran paljon Rokin vauhtiin ja rajuun karvauspeliin mitkä MEIDÄN Joukkueen vahvuuksia on!
Uskon näkeväni hallilla taas sen Ärhäkästi liikkuvan ja karvaavan Joukkueen mikä ei päästä laseria omasta päästä pois. Jos jäädään käveleen laserin tahdissa niin siitä ei hyvä heilu. Usko omiin on vahva!
Ja mitä täällä on niin puhuttu siitä mailasta puristamisesta niin en usko että siihen on mitään aihetta, miksi olisi? Vuoden hienointa aikaa pelien suhteen ja jonka vuoksi on treenattu kauan niin sittenkö muka pitäisi alkaa puristamaan mailasta?

Ja siihen joje asiaan: hän ei vaan sovi valmentajaksi, toki teoriassa tietää hyvinkin paljon mutta ihmisten ohjaamiseen hänestä ei ole.

Kokkonen on tehnyt tähän asti loistavaa työtä joukkueen kanssa.
Olen erittäin tyytyväinen kun saatiin tälle kaudelle valmentaja joka toi tullessaan myös vanhoja pelimanneja takaisin ja tukun uusia. kiitos siitä!
Sunnuntaita odotellessa.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Löytyiskö 20 kpl vapaaehtoista 50 euron sponsoria?

Raha (1000 e) luovutetaan nollapelin sunnuntaina torjuvalle Roki-vahdille. Mitenhän tommonen voitais järjestää? Ainoastaan nollan pitämisestä maksetaan, pelkästä voitosta ei.

Hih, hih, hih salli minun nauraa en tarkoita pahalla, mutta minua alkoi naurattamaan niin, että pissa meinaa housuihin tulla. Oletkohan sinä nyt ymmärtänyt väärin. Kyllä se oma maalivahti pelaa 100 prosenttisella panoksella siellä maalilla. Ei siihen raha auta. Tuo tonnihan pitäisi luvata K-Laserin maalivahdille, että se ei missään nimessä pelaa nolla peliä. Sorry vielä kerran, mutta minä olen tälainen turhan nauraja.
 

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Kyllä se oma maalivahti pelaa 100 prosenttisella panoksella siellä maalilla. Ei siihen raha auta.

Väärin pörrö! Tietysti Vehvi/Herranen pelaa 100 % panoksella, jopa sen yli ja noin loistavasta työstä joukkueen ainoan häkkipään voisi mielestäni jo palkita. Kysypä maalivahdilta itseltään, auttaako raha. 1000 eukulla pääsee mm. syömään tonnikalapiffiä ravintolaan. Oikea tonno muistuttaa pihviä ja on kaukana kaupan purkkiversiosta.

Ensi kerralla palkitsemme sitten voittomaalin tekijän jne. Kysymys ei ole porkkanasta, vaan patongista, you know.
 

jupiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohjolan joukkueet
madepilkille

Ompa mukava, että näitä jorinoita joku lukeekin. Muutama tarkennus selvyyden vuoksi edelliseen tarinointiini. Ja se menee näin.
Viittaukseni Lukkarilaan tarkoitti ennen muuta, että nykyinen nestoripoppoo voisi tirkistellä oman asenteensa perään. Onko vielä varaa petrata vai mennäänkö jo ns. limiteillä. Se siitä asenteesta.

Yv-pelin osalta mielipiteeni on jo useamman kerran tuotu esiin ja pysyn edelleen siinä. Elinan mainitsemat yv pelaajat ovat huippukaartia, mutta jostain syystä tulos ei vain ole odotusten mukainen. Liiton tulospalvelun finhockeyn yv-pörssistä voi kukin käydä kurkistelenassa herrojen tehot tehtyjen maalien osalta. Ainoastaan Haipus erottuu positiivisenä piikkinä 5:llä osumalla samoin Raattama 3:lla maalilla. Näin se vain menee, että maalit ne ratkaisee. ( Joskus tuomarit !!! ) Kyseisestä pörssistä käy muuten selville ettei sillä Laserillakaan ole pullat hyvin uunissa. Appelilla taisi olla 0+3 ja Juntusella 0+1 yv-tehot jotta siellä sitä vasta tulisilla hiilillä ollaan.

Valmentajien suhteen annan kritiikkiä Kokkosen ja Uramon yv-pelin toimimattomuuden johdosta. Se olisi pitänyt saada parempiin kuoseihin. Katajamäki on molarien kanssa onnistunut hyvin. Samoin Kokkosen / Uramon muussa valmennustouhussa ei juuri ole moitteen sijaa. Joukkue on kehittymyt ja osaa voittaa, niin halutessaan.

Mielenkiintoinen piirre löytyy myös Vom pörssin tiimoilta. Nykyistä sarjaa dominoi Inkeröinen hienosti 4:llä osumalla. Se mielenkiinto kohdistukin alkulohkon Vom pörssin 3:lla osumalla voittanutta Joonasta kohtaan. Joonas naputti mielestäni ihan kelpo tehot 13+11=24. Nämä 13 maalia riitti alkulohkossa maalipörssin 6. sijalle ja rokin sis.pörssissä 2.sijalle Joonan Juhon kanssa. Nyt Joonas on "polettu" lähes suonsilmään. Peliaikaa saa tosi surkeasti, ihmetyttää kyllä kaveria kohdannut kohtelu. Olisiko ollut ratkaisijaksi ?

Yhden jutun heitän vielä lukijoiden harmiksi ennen su peliä. Kävin nimittäin kuutamokävelyllä Lappi Arenan upeissa maisemissa. Poikkesimpa samalla sisään ja siellähän sattui olemaan rokilla juuri treenit menossa. Istahdin tietysti hetkeksi niitä mielenkiinnolla seuraamaan. Pari "terävää" havaintoa pystyi heti aistimaan. Rokilla on pirunhyvät veskarit, ei tunnu kiekot löytävän maaliin,niin vakuuttavasti moket napsi vedot yksi toisensa perään.
Samoin av-treenissä jenggi pelasi todella jäädyttävästi. Katkottiin syötöt ja liikuttiin milloin neliössä tai kolmiossa tosi aktiivisesti. Yv-kenttä saatiin näin hyydytettyä tehottomaksi melko usein. Tulikin mieleen josko tehottomuus johtuu juuri äskeisestä. Eli ketjut ovat syksystä asti tahkonneet 110-lasissa jotta saisi ujutettua niitä maaleja. Mutta "liian hyvät" moket ovat torpedoineet yritykset tylysti kerta toisensa jälkeen. Tästä on jäänyt kavereille ns."musta muistikuva", ettei niitä maaleja saa vaikka kuinka yrittää. Tällöin laatu niiden yrittämisessä laskee ja tulos nähdään nytten herpaantumisena peleissä juuri maalitilanteissa. Tiedä häntä. Heitimpä vaan mietittäväksi. Lienee niitä henkimailman juttuja.

Loppuun Elinalle ja röllille oikein hyviä ja aurinkoisia madepilkkejä. Tietysti myös huikeaa kalaonnea niiden mustanpuhuvien matikoiden saantiin. Olisi niin mukava porukalla (2222 henkeä) maistella sitä lupaamaasi matikkavelliä sitten pelin jälkeen. Muistakaahan suola ja net pippurit, ei sitä muuten maista ite pirukaan.

Nyt häntä koipien väliin ja menoks. Nämä kommentit tälle ketjulle loppuu nyt tähän. Kohta muuten syytetään mustien myrskypilvien lietsomisesta ja ties mistä magiasta!!! Hyvää kevättä. Morjens!
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Olen Jupiterin ja monen muun tällä palstalla kirjoittelevan kanssa yhtä mieltä siitä, että Joonas Alanne saa tällä hetkellä aivan liian vähän vastuuta. Esimerkiksi Keravalla Alanne pääsi kentälle koko pelin aikana alle viisi kertaa. Vaihdot olivat silloinkin todella lyhyitä. Mielenkiintoista oli se, että heti kun Joonas pääsi kentälle, alkoi peli usein jostakin syystä järkevöityä. Todella järkevästi kiekollisena pelaava kaveri! Muutamalla syötöllä vastustajan päätyyn ja suoraviivaisesti maalille.. Paljon peliaikaa saaneet sen sijaan pörräsivät kulmiin ja sinne myös jäivät!

Yksi ratkaisu YV:n kohentamiseen olisi juurikin Joonaksen siinä peluuttaminen. Mies on varmasti yksi rokin parhaista kiekollisista YV-pelaajista, joka kykenee antamaan sen ratkaisevan syötön tai siirtämään kiekon tarvittaessa mm. Ruggieron taakse. "Pojan" aliarvioitiin ei olisi enää varaa! Kyllä siellä Keravallakin näki jo kauas katsomoon, kuinka Alannetta harmitti vähällä peliajalla pelaaminen! Äijä tietää takuuvarmasti itsekin paikkansa joukkueessa (kuten jokainen kiekkoilija) ja se ei ole viltissä!
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Akoilla sitä riittää äijät asiaa ja asiattomuutta. Voi, jos voisi vain puhua tietokoneelle ja teksti tulisi näppäilemättä, niin johan juttuja riittäisi. Nyt ei vain sormet ehdi mukaan mitä pörrössä liikkuu.

Jos olisin Rokin päättävissä elimissä, niin minä päästäisin kaikki naiset sunnuntain peliin ilmaiseksi. Moni mies saisi houkuteltua oman vaimonsa tai jonkun toisen vaimon katsomaan ottelua. Akkain suusta sitä kannustusta lähtisi sellaisessakin paikassa missä äijät istuu tuppisuuna. Joku naisista voisi innostua jopa käymään peleissä myöhemminkin. Toisekseen me motkottavat ämmät ymmärtäisimme paremmin miehiä, jos olisimme itse käyneet pelissä ja kokeneet sen jännityksen.

Minä heitänkin haasteen Rokin hallitukselle, että naisilla olisi vapaa pääsy sunnuntain peliin. Myös lapsia tulisi paljon, koska ei niitä kaikkia voi jättää pahan tekoon kotia. Saas nähdä kuuleeko Rokin hallitus Pörrön ideaa? Tuskin.

Hyvä idea varmasti, mutta tasa-arvolaki kieltää nykyisin tuollaiset temppuilut. Ei saa suosia naikkosia.
 
Pieni asiavirhe näytti olevan otteluennakossa, jossa todettiin Ketterän varmistaneen paikkansa jo auringossa. Todellisuudessahan Ketterä tarvitsee yhden pisteen jäljellä olevasta kotipelistä, joten panosta ja jännitystä Näreharjun hornankattilassakin riittää.
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
Pieni asiavirhe näytti olevan otteluennakossa, jossa todettiin Ketterän varmistaneen paikkansa jo auringossa.

Pitääkö se aina takertua kaikilla johonkin pieniin asioihin. On tosiaan vielä mahdollisuus, että tippuu Ketterä, jos häviää viimeisen pelin, ja lauantaina Laser voittaa JHT:n ja sunnuntaina Rokin jatkoajalla, niin sitten karsinnoissa on K-Laser ja RoKi. Mutta luultavasti näin ei tule käymään.
Eli karsinnoissa on Ketterä ja RoKi...

Kaikki vaan porukalla sunnuntaina Areenalle, ottakaa mukaan sukulaiset, kaimat ja kaikki heidän kaverit, huudetaan RoKi karsintoihin...

Eli mitäs me pienet isoista, kun ei ne isot meistä pienistä...
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Kyllä nyt on sellainen vibinä päällä, että kaiken todennäköisyyslaskennankin jälkeen sunnuntaina tulee voitto! En tiedä, mistä tällainen säväri ilmestyi, mutta toivotaan, ettei se petä!

Kalajoen huonon kenraalin voi myös kääntää positiiviseksi asiaksi. Siellä oltiin tosi tiukassa paikassa, mutta homma kusi. Viikossa ollaan varmasti ehditty pohtia syitä ja saatu myös hemmetinmoinen näyttämisenhalu koko porukalle. Tämä tuee näkymään sunnuntaina ottelun alussa jollakin tavalla, mutta millä...? Käyttäkäähän niitä edarin poikia vaikka kallonkutistajalla, niin ei jää päästä kiinni tämänvuotinen menestys.. ;)
 

Rollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi Hockey
En usko että joukkue konttaa kahta peliä peräkkäin, elikkä kyllä sieltä on voitto tulossa. Huikea spektaakkeli tiedossa...
 
Viimeksi muokattu:

Astna One

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid, Barcelona
Mestiksen karsintasarjassa tulevat Rokia vastaan SaPKo ja Titaanit.

Jos ja kun Roki voittaa sunnuntaina K-Laserin, on paikka ensi kauden Mestiksessä käytännössä varma, sillä Titaanit todennäköisesti ei kyseistä sarjaa ensi kaudella pelaa, talouspuolen epäselvyyksien vuoksi. Vastaavasti Roki ei kyllä jää karsintasarjan viimeiseksi.

Viime sunnuntaisen tappion jälkeen kun on muutaman päivän sulatellut asiaa, tuntuu entistä selvemmältä että Roki hoitaa homman ja K-Laser jää rannalle. Vierasjoukkue pelaa edellisenä päivänä ja matsi alkaa vasta klo 20 jälkeen, ja tuo peli ei voi olla näkymättä pelaajien jaloissa Rovaniemellä.
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Maltti on valttia ja eipä nuollaista ennen kuin tipahtaa. Rokilla on kaikki mahdollisuudet nousuun kyllä, mutta takki auki ei edes meidän kannattajien kannata lähteä sunnuntaina areenalle. Enkä menisi vielä arpomaan Mestiksen karsijoita, kun siellä varmuudella karsimassa vasta ovat Sapko ja Titaanit.

Tasaarvon nimissä ei naisia voi päästää areenalle ilmaiseksi, tämän tasaarvon voisi kiertää päästämällä avec ilmaiseksi sisään sunnuntain otteluun.
 

Juke

Jäsen
Jos ja kun Roki voittaa sunnuntaina K-Laserin, on paikka ensi kauden Mestiksessä käytännössä varma, sillä Titaanit todennäköisesti ei kyseistä sarjaa ensi kaudella pelaa, talouspuolen epäselvyyksien vuoksi.


Kovaa puhetta, asiasta mitään tietämättömältä. Koitas ny pysyä housuissas.
 

Apazzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TITAANIT
Pieni asiavirhe näytti olevan otteluennakossa, jossa todettiin Ketterän varmistaneen paikkansa jo auringossa. Todellisuudessahan Ketterä tarvitsee yhden pisteen jäljellä olevasta kotipelistä, joten panosta ja jännitystä Näreharjun hornankattilassakin riittää.


Siis periaatteessahan Ketterä voi vielä olla ulkona koko karsinnasta. K-Laser voittaa lauantaina ja Roki-K-Laser pelaa tasan sunnuntaina, kaikki kolme tasapisteissä eli 29. Eikös niin? Silloin lasketaan maalieroja ja siinä ainakin päästetyissä maaleissa on Ketterä heikoilla tällä hetkellä.
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
SiEikös niin? Silloin lasketaan maalieroja ja siinä ainakin päästetyissä maaleissa on Ketterä heikoilla tällä hetkellä.

Meinaat tosissas että VG-62 voittaa Ketterän viikonloppuna ja vielä Ketterän kotihallissa? :) Kyllä mulla puntti tutisee siihen malliin että Ketterä on se joka sarjan voittaa. Rovaniemellä voi sunnuntaina olla sitten astetta kovempi vääntö tiedossa. Mutta ennen sitä Kiekko-Laserin pitää hoitaa JHT kotonaan joka sekään ei ole niin helppo nakki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös